SOCIAL MEDIA

let´s talk about lingeries

21. marca 2017
Máte radi nakupovanie spodnej bielizne? Niekedy som patrila k dievčatám/ženám, ktoré nad tým nerozmýšľajú a kupovala som si ju len kvôli tomu, že "musím". Samozrejme, vždy som sa snažila vyberať tie najkrajšie druhy, ktoré sa dajú a vyberala som si krásne čipkované kúsky. Niekoľko rokov späť som si konečne však začala uvedomovať, že aj spodné prádlo je dôležitou časťou, ktorú nosíme, a práve preto som si pre vás dnes pripravila kratší článok a jeden tip, na ktorú podprsenku, ktorú som si zaobstarala.

Pri výbere podprsenky vždy stavím na skúšanie a neobjednávam si ich online. Tentokrát som si však povedala, že budem musieť konečne začať podprsenky aj objednávať, pretože internetové obchody sú plné krásnych kúskov, ktoré musím mať doma. Veď sa len pozrite na značku Victoria Secret, ktorá má naozaj krásne veci. Tento raz to však nebude o tejto značke, ale o značke Bonprix, ktorá má krásne kúsky.

Okrem klasických podprseniek mám rada aj iné typy, ktoré sú čipkované, vyzerajú skôr ako topy a môžete ich nosiť aj v nejakých hlbších výstrihoch, kde sa doslova hodia. Presne o to ide aj mnohým strihom podprseniek, ktoré existujú. Napríklad táto podprsenka, ktorú mám pre vás ja, v tomto článku je krásna a viem si ju dokonale predstaviť v mnohých letných outfitoch, do ktorých ju budem kombinovať.

Jemný materiál, ktorý je použitý pri tejto podprsenke ju robí veľmi príjemnou na celom tele. Vďaka tomu ju na tele ani len necítite. Ak patríte k dievčatám, ktoré neradi nosia podprsenky, je pre vás ako stvorená! Poprsie skvelo drží a nič vám nikde nelieta. Ja s podprsenkami nemám problém, no odkedy som začala nosiť podprsenky tohto typu, cítim sa v nich ešte lepšie! :)

A čo vy, aké máte radi podprsenky? :)

18 komentárov :

  1. Ta je nádherná! :) Já mám strach z objednávání podprsenek přes internet. Prostě se bojím, že se netrefím do velikosti. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výhodou týchto podprseniek je väčšinou to, že sú označované veľkosťami S, M .. takže vyberám vždy podľa toho, akú konfekčnú veľkosť nosím :) Inak sa vždy bojím aj ja, no zatiaľ som sa dobre trafila :D

      Odstrániť
  2. Já tenhle typ taky úplně miluju, hlavně kvůli tomu, jak to právě hezky vypadá v tom výstřihu nebo i jen takhle na fotkách nebo v létě! :) A já si strašně dlouho plánuji něco od Calvin Klein, protože tam mě taky ten výběr vždycky dostane. :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, tieto podprsenky sú úplne skvelé najmä na leto! :) Od Calvin Klein sa mi takisto veľmi páčia podprsenky, no ešte stále nemám doma ani jednu! Musím to okamžite napraviť :D

      Odstrániť
  3. Já kupuju většinou v New Yorketu za pár stovek a vždycky mi dlouho vydrží v super stavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám takisto väčšinu odtiaľ a musím povedať, že sú tiež skvelé a vydržia dlho :)

      Odstrániť
  4. Veľmi nápaditý a zároveň elegantný kúsok. :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mam desnej problem najit padnouci pradlo, z internetu neni sance, kolikrat neni ani v obchode :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. great photos.
    I am glad you enjoyed reading my recent post and thank you for the comments!!
    MyLyfeMyStory

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very pretty and feminine.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpovedaťOdstrániť