SOCIAL MEDIA

pulso bracelets

7. júna 2020
Ahojte!

Dnes som si pre vás prichystala jeden článok s kúskami od Pulso.sk. Neviem, či značku poznáte, ale ja som sa s ňou ooznámila už pred nejakým časom. Ich doplnky a najnovšie aj "stationery" kúsky ma jednoducho vždy dostanú. Sú veľmi pekné, zaujímavé a hlavne, nie sú tuctové. Ja mám pre vás jeden Charm náramok spolu s príveskami, ktoré si naň môžete sami vybrať a následne pripnúť. Poďme sa na to spolu pozrieť!

V ponuke Pulso.sk nájdete tri rôzne typy kovových charm náramkov. Mňa najviac zaujal "coffee". Okrem toho, že milujem kávu sa mi veľmi páčila tmavá farba náramku. Ak by ste však chceli, v ponuke sú aj prevedenia ako strieborné alebo zlaté.

Náramok je pevný a skvelo na ruke drží. Veľmi sa mi páči zatváranie. Mnohé náramky majú komplikované zapínanie, s ktorým vám musí pomôcť niekto iný. V prípade týchto náramkov to tak vôbec nie je. Sami si ich zapnete.
Zapínanie je veľmi podobné ako pri bežných hodinkách.



Náramok je sám o sebe veľmi pekný a ja osobne by som ho pokojne nosila aj bez nejakých príveskov. Ale! Keď je už možnosť vyskladať si vlastnú a jedinečnú kombináciu, tak prečo nie? V ponuke nájdete veľké množstvo rôznych príveskov a vo viacerých farbených prevedeniach. Na svoje si príde naozaj úplne každý.

Môj výber padol na tri prívesky - prvým je korunka, druhým včela a tretím nápis family. Okrem týchto kúskov sa mi veľmi páčil aj nápis love, pohár vína alebo napríklad jednotlivé písmená. Tie sú minimalistické a viete si pomocou nich vyskladať svoje meno. Keby na mene nemám diakritiku, beriem to hneď! 😄
Prívesky sa jednoducho na náramok pripínajú. Nemáte s tým žiaden problém a kombinovať ich môžete v poradí, akom chcete len vy. Výhodou je taktiež to, že keď takýto náramok máte, kamarátom alebo rodine dosť odpadá dlhé premýšľanie nad darčekom, pretože môžu ísť na stránku Pulso a tam nájsť kúsok, ktorý vystihuje vás. A verte mi, že určite niečo nájdu. Ja som hneď pozerala, čo by som mohla kamarátkam alebo sestre kúpiť hneď po tom, ako im kúpim náramok.

Náramok sa hodí ako na bežné nosenie, tak aj do formálneho outfitu alebo do školy/práce. Je veľmi zaujímavý a ľuďom sa veľmi páči. Sama som sa o tom presvedčila. Na ruku pritiahne pozornosť. Ja ho najčastejšie nosím na pravej ruke, pretože na ľavej nosím hodinky.
Občas ho však dám aj na ľavú, a to najmä vtedy, keď viem, že budem písať. Som praváčka a keď mám nejaké doplnky na ruke, ktorou píšem, dosť mi zavadzajú.

Musím však spomenúť, že na Pulso okrem týchto krásnych vecičiek nájdete aj iné náramky. Napríklad takéto pestrofarebné náramky:
Takýto typ náramkov sa dobre nosí počas celého dňa. Na ruke nevadí, pretože je ľahký a nijako nezavadzia (napríklad pri písaní). Najlepšie sú na jar a leto lebo sú pekné pestrofarebné. V ponuke však nájdete aj neutrálne alebo tmavšie farby.
Ja musím povedať, že Charm náramok coffee od Pulso ma neskutočne potešil. Pokukovala som po ňom už dlhšie (rovnako, ako po príveskoch). Po tom, ako som balíček otvorila, som si len potvrdila to, čo som očakávala. Kvalitný a na prvý pohľad veľmi pekný náramok, ktorý sa dá skombinovať ku všetkému.
Plus, jedinečnosť, ktorú vám Pulso náramky poskytnú, vám nedajú žiadne iné. Kombinácia, ktorú budete mať vy, nemá nikto iný. Takže tvorte svoje náramky a podporte svoj jedinečný štýl! 😍

A mám pre vás aj kód na 50 % zľavu, ktorý platí ešte dnes (nedeľa): NADA50 :) 

5 komentárov :