SOCIAL MEDIA

ziaja cupaucu

23. júna 2020
Ahojte!

Dnes mám pre vás článok o bambuckom masle, ktoré má v kozmetike široké použitie a skvelé výhody pre pokožku. Na Notino nájdete jednu celú kategóriu bambuckého masla, v ktorej nájdete skvelé produkty. Jeden z nich mám aj ja a dnes vám o ňom prinášam recenziu.


Výhody bambuckého masla 

Na začiatok si spomeňme výhody bambuckého masla pre naše telo a vlasy. Informácie nájdete aj na stránke Notino.

  • podporuje tvorbu kolagénu 
  • bojuje proti vráskam 
  • navracia pružnosť a pevnosť 
  • ochraňuje proti slnečnému žiareniu 
  • pomáha proti akné 
A množstvo ďalšieho. Jeho výhody si zamilujete takmer okamžite, už po krátkom čase používania. 
Ziaja Cupaucu Samoopaľovacie telové mlieko
Ja mám doma výrobok Ziaja Cupaucu Samoopaľovacie telové mlieko, ktoré je krásne voňavé, jednoducho sa nanáša na pokožku, skvelo sa vstrebe a má veľmi pekný samoopaľovací efekt. Poďme si o ňom povedať niečo viac. 

Telové mlieka používam pravidelne. Je to najmä z toho dôvodu, že moja pokožka je suchá (najmä teda pleť) a potrebuje neustálu hydratáciu. Moja drahá Lolina mi poradila, že Ziaja má nejaké super samoopaľovacie kúsky. Preto som sa rozhodla, že by som si niečo objednala. 

Našla som spomínané telové mlieko, hodila ho do košíka a tešila sa na to, čo príde. Zo začiatku som ani nečakala, že by som mala nejaký opálený efekt. Popravde, čakala som len hydratáciu. Veľmi ma prekvapilo, keď som sa ráno zobudila (večer som si nejako nevšimla, že by som bola opálená) a uvidela som tmavšiu pokožku. 
Názorne vám ukážem kde - celá časť ruky bola "opálená", ale ruka (dlaň+prsty) som si nejako vynechala a tým pádom boli bledšie. 
samoopaľovacie mlieko ziaja
Samozrejme, čím viac mlieko používate, tým lepšie výsledky máte. Ja mlieka nepoužívam každý deň, skôr raz za tri - štyri dni. To mi úplne postačí. Efekt bol aj tak veľmi dobrý a výrazný. Pokožka bola omnoho krajšia, opálenejšia a výraznejšia. 

A ako telové mlieko pôsobilo? Pokožku hydratovalo do hĺbky. Mlieko som nemusela používať každý deň. Pokožka bola okrem toho pružná a veľmi pekne voňala. Výhodou je, že opálenie vyzerá prirodzene. Treba ho však správne rozotrieť, aby ste si nespravili fľaky. 

Ja som z tohto samoopaľovacieho krému veľmi nadšená. Skúšali ste ho už? Alebo ste skúšali niečo iné/podobné? :) 

5 komentárov :

  1. I absolutely love bronzing lotions! This sounds like a really good one. It is great that the tan was really natural looking as well.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nezkoušela jsem ho, já jsem se naopak bála, že budu tmavá moc, jelikož jsem naprostá bledule :D Ale tělová mléka a vůbec produkty značky Ziaja mám moc ráda, takže při další objednávce pravděpodobně půjde do košíku i toto <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ziaju mám celkově ráda, ale samoopalovací krém jsem ještě nezkoušela.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsem nevěděla, že mají samoopalovací krém. Vypadá lákavě :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Slyšela jsem na něj na Instagramu několikrát samou chválu, tak věřím, že je vážně super! :)

    OdpovedaťOdstrániť