SOCIAL MEDIA

guess lipsticks

16. júna 2020
Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila recenziu paletky, ktorá mi prišla z ElNino.sk Je plná rúžov v krásnom červenom odtieni. Inak povedané, rúžov, ktoré sú ako stvorené pre mňa. Ide o paletku značky Guess. Od tejto známej značky som ešte nikdy žiadny kozmetický kúsok nemala, ale viem, že je kvalitná, a preto som bola zvedavá na kvalitu rúžov, ich pigmentáciu a výdrž. Poďme sa na to pozrieť spoločne!

Na začiatok musím povedať, že nie som moc milovníkom značiek ako Guess, LV a podobne. Prídu mi príliš gýčové, pretože existujú desiatky "fejkov" a je už ťažko povedať, či má niekto na sebe originál alebo fejk. Okay, okay áno, kvalita a podobne. Ale keď vás v nákupnom centre alebo na ceste obchádza niekto s LV kabelkou, neviete narýchlo povedať, či to je jedno alebo druhé.
O kozmetiku týchto značiek som sa nejako nezaujímala, pretože som si myslela, že je pre nich skôr taká "bokovka". Radšej sa zameriavam na značky, ktoré sa venujú len kozmetike a neriešia kozmetiku aj módu naraz.
Keď som však zistila, že na ElNino.sk majú nové paletky od značky Guess, neodolala som. A to hneď z dvoch dôvodov.

  1. Milujem skúšanie nových značiek, výrobkov a podobne. Nikdy totižto neviete, či nenarazíte na niečo nové, čo by ste mohli zaradiť medzi svojich obľúbencov. 
  2. Zaujímalo ma, akú kvalitu kozmetiky má značka Guess, keďže ide o vysokokvalitnú a hodnotenú značku minimálne v móde. 
A tak som sa teda rozhodla, že paletku vyskúšam. Akú som si vybrala? Jej názov je Guess Look Book Lip odtieň 101 Red. Myslím, že nikoho, kto ma pozná, neprekvapí, že som si vybrala práve červené odtiene. Aj napriek tomu, že nude je moja obľúbená farba na nechtoch a veľmi rada ju nosím aj na perách, červená je stále mojou najobľúbenejšou a najmilovanejšou farbou, ktorú na perách veľmi rada nosím. 
Lenže s červenými rúžmi prichádza problém, ktorý pozná určite každá žena, ktorá ich nosí. Veľmi jednoducho sa pokazia či už pijete kávu alebo niečo jete. Doma mám desiatky červených rúžov, niektoré drahšie, iné lacnejšie. Každý sa však po nejakom jedle alebo nápoji pokazí. Je to úplne bežné. Preto hľadám aspoň také rúže, ktoré vyzerajú aj po skonzumovaní alebo vypití ešte v poriadku a nemusím hneď utekať na toaletu a upravovať si ho. Bola som preto zvedavá na tieto rúže a ich výdrž. Pretože som si bola istá, že farba aj pigmentácia budú skvelé. 

Ako som predpokladala, každý z odtieňov mal nádhernú sýtu a tmavú farbu. Po každom som si povedala, TENTO je krajší. Milujem tmavé odtiene a tieto splnili vo farbách všetko, čo som od nich očakávala. 
Nehovoriac o tom, že už po chvíľke zaschli, boli krásne matné a na perách som ich vôbec necítila. 

Aplikátor je veľmi prispôsobivý. Pery som si rúžom líčila teraz asi po troch mesiacoch, takže som sa bála, aby som nevyzerala ako nejaká zmaľovaná kraslica. Bolo to práve naopak. Rúž skvelo sadol, jednoducho sa nanášal (čo pri červených rúžoch nebýva tak časté) a na perách pekne držal. 

Pri jeho odličovaní som musela použiť odličovač na pery. S navlhčenou handričkou išiel len veľmi ťažko, čo mi už dopredu naznačilo, že bude dobre držať a ešte lepšie vyzerať aj po jedení alebo pití kávy, čaju či vody. 

Prvý test prišiel s kávou. Vypila som celú šálku kávy a rúž skvelo držal. Zvnútra pier bol jemne otrený, ale to sa dalo očakávať, keďže tam sú pery neustále mokré. Inak vyzeral akoby sa ani nepohol. Na šálke som mala len jemný odtlačok. 
Tým pádom na káve, vode aj čaji je rúž otestovaný a dávam mu solídnych 9/10. Jemne z neho niečo zišlo, ale to nestojí ani za reč. 

Druhým testom bolo jedlo. V tomto ma rúž veľmi zaujímal, pretože mám doma len jeden jediný rúž, ktorý odolá jedlu a je červený. Rúž som si naniesla a dala som si rizoto. Toto jedlo nie je príliš mastné, takže rúž nemal nejaký problém s mastnotou, ktorá je pre rúže zabijakom. 
Po jedle som rúž skontrolovala a dávam mu neuveriteľných 8/10. Som doslova prekvapená, ako držal. Miesta, kde sa jemne zotrel, boli jemne na kútikoch a znova - zvnútra pier. To však bolo všetko. 
Pery vyzerali dobre a po jedení nejakého jedla by ste tak nemuseli utekať na toaletu, aby ste si ho prerúžovali, lebo vyzerá otrasne. 

Tieto rúže u mňa patria medzi tie najlepšie. Osobne sú pre mňa tekuté rúže lepšie na výdrž ako klasické. Samozrejme, nie je to pravidlom, no u mňa sa osvedčili práve tieto. 


V kazete však nájdete ešte zrkadielko a tri lesky. Dva sú farebné a jeden je priesvitný. Môžete ho použiť na rúže. Keďže ja nie som moc milovníkom leskov, bola som zvedavá. 
Lesky vyzerajú veľmi pekne a prirodzene. Po vypití nejakého nápoja ich netreba hneď opravovať, pretože majú jemnú farbu, ktorá pôsobí prirodzene a z pier ide prirodzene aj dole. 

Výhodou však je, že tieto lesky nerobia ťaživý pocit na perách, aký robí väčšina leskov. Farby sú jemné a veľmi príjemné, čo sa mi páči. Osobne ich nebudem toľko využívať a pravdepodobne dám jeden sestre, ale ak by ste hľadali nejaké lesky, ktoré vyzerajú dobre, majú skvelú výdrž a sú príjemné na perách, toto sú jedny, ktoré stoja za to :) 

A čo vy a značka Guess? Skúšali ste už niečo z jej kozmetiky? 


9 komentárov :

  1. The colours are really gorgeous! I hadn't heard of Guess having makeup before so this was really interesting.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za tuhle recenzi jsem hrozně ráda, protože mám ráda jejich parfémy, ale k těmto paletkám jsem byla strašně moc skeptická. Teď už naštěstí vím, že se nemusím bát :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to jsou tak nádherné barvy! ♥ A koukám, že ani cena není nijak přemrštěná :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerajú veľmi pekne a tebe sa naozaj hodia. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odstíny jsou to pekne, ale pro me nevyuzitelne :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I haven't heard of the brand before but it looks really promising. I love the second and the light shades on you. No one could ever go wrong with a red lipstick. I would wear them all. Awesome pics my dear

    Love lots,
    Tin
    mypoeticisolation.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jééé tak ty jsou perfektní a úžasné barvy, pro ně bych našla využití :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To jsou naprosto dokonalé odstíny! :))

    OdpovedaťOdstrániť