SOCIAL MEDIA

ziaja anti-dandruff

28. júna 2020
Ahojte!

Dnes tu pre vás mám jeden šampón, ktorý mi nedávno prišiel z ElNino.sk a skvelo bojuje proti lupinám. Ak s nimi máte nejaké problémy, rozhodne čítajte recenziu ďalej.

Na začiatok vám rozpoviem svoj krátky príbeh. Keď som bola menšia, s lupinami som dosť bojovala. Mala som vždy husté a dlhé vlasy, ktoré nemali nijaké problémy. Pravdepodobne to bolo značkou šampóna, kvôli ktorému sa mi lupiny začali tvoriť. Bojovala som s nimi niekoľko rokov. Používala som rôzne prípravky, šampóny či masky, no nič nepomáhalo.
Moja mamina sa preto rozhodla, že to vyriešime lekárskou cestou. Išli sme do lekárne, kde nám bolo povedané, že šampóny Vichy sú jedny z najlepších a dokážu pomôcť. Treba si však dať pozor pri ich používaní. 3 mesiace a dosť. Následne, ak by sa lupiny vrátili, treba kúru zopakovať.

Šampón sme kúpili a ja som sa po troch mesiacoch, počas ktorých som si ním hlavu umývala, k nemu nemusela nikdy vrátiť. Pomohol mi tak, že ma na dlhé roky lupín zbavil. Odvtedy značke dôverujem a som s ňou spokojná v každom kozmetickom "segmente".

Pred pár mesiacmi som si však všimla, že lupiny sa mi vrátili. Najprv to nebol problém, no neskôr sa mi kvôli nim vlasy mastili omnoho viac, ako kedykoľvek predtým. Myslím, že to bolo najmä kvôli všetkým vlasovým vodičkám, ktoré som za mesiace od októbra do januára využila.
Ja som mala totižto jeden veľký problém, ktorý som v tomto období riešila. Padali mi vlasy. A to nie zopár vlasov pri česaní a zopár pri umývaní, ale fakt veľké chuchvalce vlasov. Netušila som, z čoho to môže byť a poviem vám, naplakala som sa veľa. Dokonca som zvažovala, že si vlasy ostrihám úplne nakratučko.
Nikdy som takýto problém nemala, a preto som skúšala jednu vodičku na vlasy za druhou. Následne som pochodila všetkých doktorov, ktorí mi povedali jasný verdikt. Mám nedostatok vitamínu D, kvôli ktorému vlasy padajú. Kúpila som výživový doplnok a do týždňa padať prestali.

Vlasy však na množstvo rôznych produktov reagovali tvorbou lupín, ktorú som najprv neriešila, no neskôr som si povedala, že urobiť niečo musím. Dostala som teda tip na šampón Ziaja Mineral Anti-Dandruff, ktorý je na mastné lupiny. Pri výbere teda nezabúdajte zohľadňovať aj typ lupín. Ja som o tejto informácií najprv nevedela, no teraz už viem a posúvam ju takto ďalej aj vám :)

Zloženie šampóna: 
biosulfur - znižuje aktivitu mazových žliaz, má adstringentný účinok, znižuje mazu
verbena olej - upokojuje a neutralizuje nepríjemné pachy
derivát kyseliny undecylénovej - odstraňuje nečistoty z vlasov a pokožky hlavy
Plus ďalšie spomenuté:



Šampón má veľmi príjemnú vôňu. Je vhodný nielen pre ženy, ale taktiež pre mužov. Keďže v opise vôní nie som expert, poviem len toľko, že ide o citrusový a svieži typ.

Neviem ako vy, ale pre mňa osobne je veľmi dôležitá aj samotná konzistencia šampónu. Mám radšej gélové typy, ktoré sú redšie než husté šampóny, ktoré nepenia. Tento šampón presne vystihuje moju predstavu. Do vlasov sa veľmi jednoducho vmasíruje, príjemne pení a skvelo vlasy umyje.
A aké boli výsledky? Musím povedať, že som bola prekvapená aj napriek tomu, že značku Ziaja mám rada a viem, že ide o kvalitnú kozmetiku so skvelými výsledkami.
Už po prvom umytí som totižto videla zmeny. Vlasy vydržali "čerstvé" až tri dni, čo sa mi za poslednú dobu nestávalo veľmi často. Keď som si ich prehrabla, neboli nijako mastné.

Lupiny začali pomaly miznúť. Po týždni umývania som ich na pokožke už takmer nevidela a taktiež prstami necítila. Čím dlhšie som šampón používala, tým lepšie výsledky boli. Po dvoch týždňoch používania môžem povedať, že lupiny zmizli minimálne na 3/4 a ja nemôžem byť šťastnejšia.

Najväčšia výhoda vo všetkom je asi to, že šampón je lacný a nie je potrebné investovať desiatky eur. Sama som sa už niekoľkokrát presvedčila, že práve lacnejšie výrobky sú často kvalitnejšie a pomáhajú viac ako niektoré predražené značky. Samozrejme, neplatí to pri všetkých, ale vo veľkom počte prípadov áno.

Ja som teda zo šampónu nadšená. Som rada, že môj dlhotrvajúci problém vyriešil za tak krátku dobu. Mali ste aj vy niekedy s lupinami problém a bojovali ste proti nim? Ak áno, akým spôsobom? :)

2 komentáre :

  1. Great recommendations!! thank you :)

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ziaju mám moc ráda, hlavně jejich krémy a tělová mléka. Šampon jsem zatím nezkoušela, ale vypadá podle popisu vážně skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť