SOCIAL MEDIA

Notino - white teeth

9. septembra 2018
Biele zuby sú niečim, po čom túžia mnohí ľudia. Bohužiaľ, v dnešnej dobe s rôznymi jedlami a nápojmi sa nám zuby farbia aj napriek tomu, že si ich čistíme pravidelne. Bielenie zubov je drahé a nie je práve najlepšie pre našu sklovinu, no existujú aj rôzne zubné pasty či iné, domáce prípravky, ktoré sú k zubom šetrné. Ja som si vyskúšala niekoľko zubných pást na bielenie, no len niektoré boli také, že zuby vybielili aspoň o nejaký jeden alebo dva odtiene.
V dnešnom článku vám ukážem zubné pasty, ktoré za to skutočne stoja, a ktoré sa oplatia kúpiť.
ecodenta

Prvú zubnú pastu, ktorú tu mám, som si už dávnejšie objednávala z e-shopu Notino.sk. Je to čierna pasta Ecodenta, ktorá má bieliaci účinok. Najprv som sa trochu bála, keď som mala úplne celé ústa čierne, no nakoniec som bola s touto pastou veľmi spokojná.
Som rada, keď zubné pasty penia, čo táto pasta skvelo spĺňala. Rovnako mala aj príjemnú chuť a skvelo sa s ňou zuby umývala.
Zmeny som si všimla už po týždni a pol. Samozrejme, veľmi dôležité je pravidelne zuby touto pastou umývať, čo pre mnohých nie je ťažké. Pravidelné čistenie zubov je klasický návyk, ktorý má asi úplne každý.
Okrem bielenia je zubná pasta vhodná aj na bojovanie proti zubnému kazu a povlaku.
colgate
Druhou vecou, ktorú som skúšala na bielenie zubov, už trochu dávnejšie, je zubná kefka s bieliacou tyčinkou Colgate Max White. Úprimne sa priznám, že kefka je dosť tvrdá a má väčšiu hlavicu, čo mi moc nevyhovovalo, no po čase som si zvykla.
Táto kozmetická sada sa používa tak, že si vyčistíte zuby nejakou zubnou pastou, ktorú používate pravidelne (ja som používala od Colgate bieliacu pastu) a po čistení použijete bieliacu tyčinku. Tá má v sebe akoby bieliacu hmotu, ktorá sa postará o vaše zuby. Výhodou tyčinky je najmä to, že je praktická, dobre sa drží a jednoducho sa dostane aj do záhybov. Výsledky som videla už po prvom týždni, kedy som mala zuby belšie o minimálne jeden stupeň.
marvis
Posledný tip, ktorý pre vás mám, sú zubné pasty od značky Marvis. Túto značku som vyskúšala už naozaj veľmi dávno a odvtedy ju používam pravidelne. Ich zubné pasty sú naozaj veľmi zaujímavé. Okrem klasickej "príchute" nájdete aj také ako napríklad škorica či zázvor. Obe som vyskúšala a boli celkom fajn, no ostala som pri klasike. Práve klasická strieborná zubná pasta je aj bieliaca. Zubné pasty mi vyhovovali, pretože príjemne voňali, chutili a takisto aj v ústach penili. 

Tieto všetky tri druhy zubných pást mi veľmi dobre sadli a vybielili zuby. Musím však dodať, že moje zuby nikdy neboli nejako príliš zažltnuté, skôr mi vadilo mierne zafarbenie od kávy a zeleného čaju. Presne tieto dva nápoje sú najhoršie na farbu zubnej skloviny. Ak máte takýto problém aj vy, tieto zubné pasty vám určite pomôžu :)
A čo používate na bielenie vy? :) 

6 komentárov :

  1. Díky moc za tipy, zuby bohužel nemám čistě bílé a nechci si nějak ničit sklovinu, tak tu pastu možná zkusím :)
    MyGoldenMind | Soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuji za tipy, se zuby teď tak trochu válčím, tak vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné tipy. ;) Ja bielenie nejako neriešim, stačí mi White Now od Signalu, tá je dosť dobrá. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. děkuji za tipy, tu černou možná vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ecodentu mám od Vánoc a jsem s ní hodně spokojená. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jedinou bělicí pastu, kterou jsem zkoušela, je pasta od značky DM s černým uhlím, za třicet kaček :D Efekt má ale jen "okamžitý", tzn. zuby jsou bělejší hned po umytí zubů, ale během dne se to vrací do starých kolejí. Aspoň v mém případě. Ale vyhovuje mi chutí, cenou, a zuby až tak bělit nepotřebuju, takže jsem spoko.
    Ale ta první pasta od tebe mě zaujala, asi se po ní mrknu :)

    Written by M*

    OdpovedaťOdstrániť