SOCIAL MEDIA

Ziaja products

23. septembra 2017
Ahojte!
Po dlhšej dobe mám pre vás recenziu na tri výrobky od značky Ziaja, ktoré mi nedávno prišli.
Myslím si, že túto značku vám predstavovať nemusím. Veľmi rada ju používam a na blogu ste mohli vidieť už niekoľko recenzií vidieť.
Dnes mám pre vás tri výrobky na vlasy, ktoré som si zamilovala okamžite.



Ako prvé mám pre vás Posilňujúci šampón s kašmírovými proteínmi a amarantovým olejom. Šampón má krásne, jednoduché balenie. Veľmi sa mi páčia aj voňa, ktorá je jemná, nie je príliš silná a nevnucuje sa. Tento šampón mi s vlasmi spravil doslova zázraky. Mala som po ňom jemnejšie a silnejšie vlasy, ktoré mali naozaj krásny odlesk.
Šampón zlepšuje objem vlasov bez toho, aby ich zaťažoval. Síce je trochu hustejší, vôbec to nevadí. Stačí malé množstvo a skvelo pení. Keď mám šampón, vždy potrebujem, aby dobre penil. A tento to aj spĺňa! Som s ním veľmi spokojná, takže určite vám ho odporúčam :)

Druhou vecou je maska na vlasy, takisto z tejto edície. Zamatové sérum pre lesk vlasov vám ponúka hneď niekoľko výhod. Vlasy majú byť po ňom nielen lesklé, ale majú mať aj objem a dobrú kvalitu. Maska je vhodná aj pre normálne, tenké, jemné či suché vlasy. Moje vlasy sú také "normálne". Nemastia sa moc často, nie sú príliš suché. Jediný problém mám iba počas zimy, keď mi na svetroch elektrizujú.

Maska sa aplikuje do suchých alebo vlhkých vlasov. Dáva sa na celú dĺžku vlasov a neoplachuje sa. Masky, ktoré sa neoplachujú moc v láske nemám, pretože mi ich mastia, no táto maska to vôbec nerobí. Vonia presne tak, ako aj šampón, takže som veľmi spokojná! Pre lepší efekt je skvelé ak požívate spolu s maskou aj šampón či sérum.

A tretiu vec, ktorú mám je už spomínané sérum. Musím sa priznať, že séra na vlasy skoro nikdy nepoužívam. Neviem. Na masky som si celkom zvykla, ale na séra vždy zabúdam. Na toto som však nezabudla! Je fakt perfektné. Vlasy sú po ňom jemnejšie, lesklejšie a omnoho krajšie! V kombinácií so šampónom a maskou z tejto rady má naozaj skvelé účinky.

A čo vy? Máte radi značku Ziaja? :)

8 komentárov :

  1. ziaja je super, tá maska na vlasy ma veľmi zaujala, vďaka za tip ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaiju mám moc ráda a tuto řadu jsem vůbec nepostřehla. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This sounds amazing!

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Značku Ziaja jsem párkrát vyzkoušela a mám z ní celkem smíšené pocity, asi se vždy jedná o to, jaký produkt zrovna vyzkouším :) ale ta cena produktů je velmi příjemná.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ziaju mám moc ráda, hlavně voňavé limitky v létě a kolem Vánoc :-) až mě překvapuje, že je tak levná za takovou kvalitku :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Woow, rada by som tieto prosukty vyskúšala! :O

    www.annslifea.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to sérum by som vyskúšala asi najradšej :) ja práve po každom umytí vlasov musím nejaký olejček naniesť na končeky, lebo som z toho chorá, ak to vynechám :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Such a nice products

    https://thedaydreamings.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť