SOCIAL MEDIA

floral kimono

8. septembra 2017

Neustále uvažujem nad tým, že by som začala natáčať videá. Neviem prečo, nejako ma to láka. Natáčanie, rozprávanie, úprava videí. V tom som ako doma. Všetko z toho ovládam, robí sa mi to dobre, až kým si nepredstavím, že by som ich dala na youtube. Ja viem, robí to milión ľudí, tak by som sa nemala toho báť. Určite viete, teda nie všetci, ale mnohí z vás, že ja som niečo takéto už spravila. Dve videjká som hodila do vôd internetu, no musím povedať, že nejako som sa k tomu "nevrátila" alebo presnejšie, nedostala. Sama neviem prečo. Blog mi je nejako prednejší.
Nezatváram tieto dvere, nehovorím, že to nikdy nespravím. Chcela by som začať videá natáčať. Niečo s módou, kozmetikou. Uvidím. Nechávam si to ako ďalšiu kapitolu do môjho života , z ktorej možno niečo bude. Maturitný ročník, ktorý mám pred sebou bude ťažký, takže si nechcem otvárať nič takéto, ale potom, ako sa všetko upokojí, možno to predsa len skúsim :) Uvidíme.
Inak kimono je trošku oversize, ale vyzerá naozaj perfektne a je z príjemného materiálu!



13 komentárov :

  1. Kimono je skvělé, úplně ho vidím ještě někde na pláži u moře.. :) Jinak maturitní ročník určitě zvládneš, nakonec to nebude tak hrozné, jak vás teĎka straší :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kimono mi připadá trochu velké, ale jinak je pěkné :) jestli tě bude natáčení videí bavit, tak to určitě zkus. Já to zkoušela, ale mě ta editace vůbec nebavila, stejně tak to točení. Takže zůstávám u blogu, ale ty to určitě zkus, až budeš mít po maturitě :)

    Lady Lenna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, kimono je trochu väčšie, ale najmä voľné, takže na leto ako stvorené :) A presne ako hovoríš, vyskúšam a uvidím :)

      Odstrániť
  3. Mne sa veľmi páčia tieto kimoná, ale osobne neviem s čím by som ich vo svojom šatníku skombinovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy je to veľmi ťažké, ale nejaké inšpirácie som našla takže musím vyskúšať :)

      Odstrániť
  4. Nice post, dear!

    Wanna follow each other?
    http://sweetlife000.blogspot.rs/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já se také napřed bála přidávat videa na Youtube, poté jsem zkusila jedno a už to šlo samo. Ale stále v tom nejsem dobrá, hlavně mám problém mluvit na veřejnosti, nebo třeba i s úpravou, protože kromě Movie makeru nemůžu stáhnout kvalitní program zdarma. :) Nicméně věřím, že stejně jako u blogu se to postupně vylepší, nic není hned. Držím palce, pokud do toho půjdeš.:)
    Jinak kimono je hezké.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milujem takéto vzory, v poslednej dobe som si ich neskutočne zamilovala, takže ticho závidím :)
    https://worldbyalexx.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kimono vypadá nádherně.A jestli Tě baví natáčet, upravovat a celkově dělat vide, tak je dělej! Nehleď na to, že to dělá dalších milión lidí, prostě to dělej!


    Káťa z delamcomebavi.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kimona se mě vždycky strašně líbily, ale nikdy jsem neměla odvahu je nosit. Každopádně na léto už si vážně plánuju nějaké pořídit, nějaké z lehkého materiálu, který bude na to vedro příjemný :) tohle tvoje je moc pěkný :)
    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť