SOCIAL MEDIA

plans

17. mája 2019
Poznáte taký ten pocit, kedy si napríklad na leto, na nejaké obdobie alebo len na pár dní, ktoré máte trochu viac času, naplánujete to, ako budete čítať, ako sa budete v niečom vzdelávať alebo ako budete niečo jednoducho robiť a vy nakoniec z toho plánu úplne upustíte, nič nerobíte a len oddychujete?

Niekedy som takéto veci zažívala aj ja a cítila som sa fakt strašne. Sama za seba. V tomto čase som mohla byť nejaká prváčka alebo druháčka na strednej škole. Veľa povinností som nemala, no sama som si zadala nejaké ciele ako napríklad to, že budem čítať knihy, budem písať články na blog alebo niekam pôjdem. Nakoniec to dopadlo to, že som strávila čas pri nejakom seriáli alebo pri niečom, čo so zoznamom mojich vtedajších "povinností". Pocit, ktorý som mala zo seba nebol práve ten najlepší a nejako mi tie dni odchádzali.
Takýto menší chaos som mala aj vtedy, keď som začala pracovať. Jednoducho povedané, ak pracujete z domu, je na vás ako si ten čas rozložíte. Môže sa však často stať, že namiesto toho, aby ste napísali dané dva či tri články skôr požehlíte, vyberiete umývačku a povysávate (hej presne to sa mne na začiatku párkrát stalo). A práve kvôli tomuto som začala používať diáre a najmä aplikáciu ToDoIst, vďaka ktorej som sa dala nejako "dokopy" a keď vidíte, ako vám tam vyskakujú povinnosti, ktoré musíte urobiť, urobíte ich čo najskôr, aby ste mali deň voľný. Takisto vďaka tomu nemusíte byť v strese, že na nejaké povinnosti zabudnete.
Nejaký nepríjemný pocit z toho, že by som niektoré veci nespravila alebo nesplnila som dávno nemala. Samozrejme, mávam dni, kedy len sledujem nejaké seriály alebo oddychujem, ale vo väčšine prípadov je to vtedy, keď si spravím nejakú prácu aj dopredu.
A čo vy a plánovanie práce či nejakých povinností? :)

4 komentáre :

  1. Tak s tímhle se dokážu úplně ztotožnit... Co se týká povinností, snažím se je dělat hned. Horší je to ale s volným časem. Ve chvíli, kdy bych mohla dělat něco, co mě baví a zároveň mě někam posouvá, tak skončím v posteli a buď spím a nebo doháním seriál, na který nestíhám koukat v týdnu. No rozhodla jsem se s tím něco dělat a brzy na toto téma vyjde na blogu článek :)

    Paulina, the moon child

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To naprosto chápu, taky to mám občas tak že nic neudělám, ale aspoň si odpočinu a když se mi něco nechce tak to nedělám ... ale věci do školy, ty mě neminou, na ty se soustředím jako první :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť