SOCIAL MEDIA

TV shows

5. mája 2019
Na blogu sa už párkrát objavilo niekoľko článkov, ktoré obsahovali seriály, ktoré práve sledujem. Dnes som sa rozhodla ukázať vám ďalšie dva seriály, ktoré som si nedávno obľúbila a sledujem ich pravidelne.
Keď som rozmýšľala nad tým, aké seriály vám sem hodiť, napadli mi okamžite dva, o ktorých som si hovorila, že vám povedať musím. A pri tomto čísle som nakoniec aj ostala, pretože síce seriály mám veľmi rada, no len málokedy nájdem nejaký ďalší, ktorý by ma zaujal, a tak väčšinou pozerám svojich obľúbencov.
Poslednou dobou som však objavila hneď niekoľko seriálov, no aby článok nebol príliš dlhý, vám dnes prinášam dva tipy a v blízkej budúcnosti prídem rovno s ďalšími!

Conversations with a Killer - The Ted Bundy Tapes

Začnime jedným seriálom, ktorý má síce len štyri epizódy, no to bohate stačí na to, aby ste mali neskutočné zimomriavky po celom tele a zlý pocit z toho, že takýto človek niekedy existoval a veľmi podobní jemu stále aj existujú. Každá časť je niečo ako krátky film, pretože má okolo hodiny, hodiny aj štvrť.
O čom teda seriál je? Ako už z názvu vyplýva, seriál sa zameriava na človeka menom Ted Bundy, známeho vraha, ktorý zabíjal v sedemdesiatych rokoch. Je celkom známy, takže je pravdepodobné, že ho budete poznať aj vy.
V minulom storočí sa tento človek preslávil najmä tým, že zabil viac ako 30 žien vo veku od 12 do 28 rokov. Jeho obeťami boli teda veľmi mladé ženy, prevažne študentky. Jeho poslednou obeťou bolo 12 ročné dievčatko.
Za svoj čin dostal, po viac ako desiatich rokoch vo väzení a desiatkach súdov, trest smrti na elektrickom kresle.
K seriálu som sa dostala tak, že som hľadala nejaký dobrý film a našla som film s názvom Extremely Wicked, Shockingly Evil, and Vile v hlavnej úlohe so Zacom Efronom a Lily Collins. Trailer ma celkom zaujal, len film bude ešte len v kinách, a tak som hľadala iné informácie o tomto človeku. Našla som teda tento seriál a za dva dni som pozrela všetky štyri časti.

Neviem, či máte radi skutočné príbehy a hlavne o takýchto ľuďoch (ja som celkom fanúšik, napríklad seriálu Making A Murderer) alebo podobných udalostiach, ktoré sa stali, no myslím, že každý by si takýto seriál mal pozrieť už len kvôli tomu, aby vedel, čo sa niekedy dialo a v dnešnej dobe možno ešte aj niekde deje.

Pretty Little Liars: The Perfectionists
Ako správna fanúšička seriálu Pretty Little Liars, som sa pustila aj do tohto spin-offu, na ktorý sa čakalo celkom dlho. Nevedela som, čo od toho očakávať a nemala som veľmi veľké očakávania, čo bol asi dôvod, prečo som z tohto spin-offu nadšená. Seriál má podobný podtón ako malo PLL, čo sa ani nečudujem, keďže je to jeho "sesterský" seriál.
Hlavné postavy sa mi páčia, majú skvelé povahy a príbeh nesú tým správnym smerom. Celkovo aj prostredie, v ktorom je seriál zasadený, je veľmi pekné.
Ak ste boli fanúšikovia seriálu Pretty Little Liars, určite by ste mali vyskúšať tento seriál aj vy.

Okrem týchto spomenutých seriálov, mi začali konečne aj ďalšie pokračovania ako napríklad seriálu Bold Type. A čo vy a vaše obľúbené seriály?

6 komentárov :

  1. Pretty Little Liars The perfectionists se chci konečně podívat, ale nějak ty seriály nestíhám :D a taky The Bold Type ještě jsem neviděla :D Ale dnes mám v plánu sledovat seriály. Tak se pokusím vše dohnat.
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ty PLL jsem opravdu zvědavá!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This sounds amazing!!

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I watched the Ted Tapes as well and it really filled in a lot of the gaps of what happened. I wasn't super familiar with the case going in and they did a good job of explaining it all.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na nové PLL jsem taky začala koukat jako milovník starého PLL a musím říct, že mě to baví, hlavně tam hraje moje oblíbená Sofia Carson :) Na původní sestavu to nemá, ale je to dobré :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Avg.com/retail - Visit www.avg.com/retail to Download AVG Retail & Activate Online. Check install avg with license number steps with avg activation code.

    For more information: avg.com/retail

    Install your HP printer at 123.hp.com/setup. Quick 123hp wireless setup, airprint, eprint & troubleshooting. Download driver for 123 HP from 123-hp-com.com.

    For more information: 123.hp.com/setup

    OdpovedaťOdstrániť