SOCIAL MEDIA

-zaful black friday sales-

23. novembra 2017
Zľavy s názvom "Black Friday" pozná asi každý z nás. Takéto niečo sa nachádza aj na e-shope Zaful.com, ktorý ponúka naozaj skvelé zľavy. Výhodou je, že tieto zľavy má aj počas roka. Vždy na tomto mieste môžete nájsť zaujímavé ceny a skvelé výrobky! Vybrala som si pre vás tri krásne veci, ktoré ma očarili a povedala som si, že ich musím jednoducho mať :) Zaful takisto ponúka aj Black Firday Giveaway!


Jednoduché a biele mikiny jednoducho milujem. Jemný nápis na nich je niečo, čo nesmie chýbať! A práve preto som si povedala, že túto mikinu musím mať. Jednoduchá, krásna a presne pre mňa! 
Druhý, červený sveter ma upútal najmä tým, že je oversized a perfektne sa hodí napríklad k obtiahnutým nohaviciam. Krásne sú aj rozšírené rukávy, ktoré dávajú celku úplne iný výzor. Síce mám červených svetrov veľa, tento ma dostal!
Treťou vecou je niečo ako bunda, ktorá ma zaujala farebným prevedením. Určite ju veľmi rada znosím!