SOCIAL MEDIA

-black friday with zaful-

23. novembra 2017
Milujem nakupovanie na internete, a najmä na e-shope Zaful.com, kde si vždy nájdem to, čo potrebujem. Vďaka akcií Black Friday na tomto e-shope nájdete hneď niekoľko kategórií a to:
black friday salesblack friday dealsblack friday online.
Všetky tieto zľavy sú výborné na výhodný nákup, ktorý určite musíte spraviť aj vy, kým sa ešte dá. Kvalitné výrobky za nízke ceny. 


Dnešný wishlist bude ladený do takých bledých farieb, ktoré sa mi neskutočne páčia a rada ich nosím nielen na jar, ale počas celého roka. Práve rifľových búnd mám doma veľa, no takýchto s výšivkami, nemám dosť. Presnejšie, nemám tuším ani jednu. A tak som si povedala, že to musím jednoducho napraviť, no nie? 
Druhá mikina má krásnu, bledučkú farbu, ktorá ma hneď chytila. Broskyňovo-ružová farba je jednoducho perfektná ku všetkému!
A posledná zaujímavá zavinovacia blúzka ma zaujala svojím tvarom a takisto výšivkami. Tie sú jednoducho top!