SOCIAL MEDIA

-rosegal black friday sales-

22. novembra 2017
Rosegal.com je jedným z internetových obchodov, na ktorých nakupujem veľmi rada a mám vždy pocit, že mi prídu kvalitné veci, ktoré sa dajú nosiť veľmi dlho. Práve počas akcie Čierny piatok, alebo z anglického "Black Friday", vám ponúka tento e-shop zaujímavé kúsky, ktoré sa vám jednoznačne zapáčia!
Máme pre vás pár kúskov, ktoré by sa vám určite mohli zapáčiť a mohli by ste si ich zakúpiť!


Nejako sa mi zdá, že wishlisty robím len zo svetrov, no na túto dobu sú proste ako stvorené! A práve tieto ma tak zaujali, že ich sem hodiť musím.
Prvý, oťanžový, je krásny rolák, ktorý mám veľmi podobný v horčicovej farbe a som s ním nad mieru spokojná.
Druhý svetrík má krásne červené ruže, výšivky, ktoré sa jednoducho nosia a sú skoro na všetkom. Práve takéto výšivky sa hodia ku všetkému.
Modrej farby som rolák ešte nikdy nemala, a preto som si povedala, že za skúšku nedám nič! :) A tento vyzerá naozaj veľmi príjemne a mäkko.