SOCIAL MEDIA

-dresslily black friday sales-

23. novembra 2017
Neviem ako vy, ale ja milujem nakupovanie na internete a to najmä na internetových obchodoch zo zahraničia, ktoré mi zaručia, že daný výrobok nebude mať každý druhý či tretí človek v meste. Práve e-shop Dresslily.com ponúka zaujímavé zľavy práve počas Black Friday a pár dní po ňom :) Určite využite všetko, čo sa dá a nakúpte skvelé výrobky!
Ja som si pre vás vybrala pár kúskov, ktoré jednoducho musím mať.



Tmavé svetre, ktoré nie sú príliš oversized jednoducho milujem. Vyzerajú veľmi elegantne a dajú sa kombinovať so všetkým. Rovnako na tom je aj tento svetrík, ktorý je nádherný, akoby štrikovaný a jednoducho sa bude hodiť na tuhé zimy!
Nedávno som zistila, že nemám skoro žiadne biele svetre! A preto by som to mala napraviť napríklad takýmto jedným, ktorý je "otvárateľný" a druhý trochu väčší, ktorý má zaujímavý vrch :)