SOCIAL MEDIA

it's for you, Lola

26. novembra 2017
A je to tu. 20 na krku. Aký je to pocit? Myslím, že rovnaký, ako keď si mala 19, 18 či 17. Na začiatku však už nie je jednotka a cítiš sa tak... dospelejšie, že?
Dospeláčka!
Veď aj na mňa to raz príde...



Aby som vás uviedla do kontextu, dnešný článok bude patriť niekomu, koho tu mnohokrát v textoch spomínam. Moje zlatíčko, moja ďalšia sestra, poklad, ktorý som si našla na strednej škole. To je moja najlepšia kamarátka, Lola.

Kde by som len začala? Je toho TAK VEĽA! Za tri roky, ktoré máme toto skvelé priateľstvo si mi do života priniesla naozaj veľa smiechu, radosti a príjemných chvíľ. Som ti vďačná za to všetko, čo pre mňa robíš, ako ma podržíš a jednoducho, si človek, ktorý mi v živote naozaj chýbal.

"Cítil si niekedy, že ti bolo súdené niekoho spoznať? Stačil jeden pohľad a hneď si vedel, že toto bude dôležitý človek v tvojom živote."
Úprimne povedané, nikdy mi nebolo ťažšie vyjadriť svoje pocity takto do článku. Vieme toho na seba tak veľa, že sa jednoducho nemôžeme ani len pohádať, pretože by sme sa navzájom asi zničili :D Keď však pozerám do minulosti, zisťujem, že sme tú pravú hádku asi ešte nikdy nemali. Síce si niekedy vymeníme pár negatívnych myšlienok, no vždy je to v tej norme. Normou myslím, že o pár minút sa znova označujeme na vtipných fotografiách na Instagrame.

Lola tu bola pre mňa vždy. Vždy, keď som ju potrebovala, nikdy sa na mňa nevykašľala. Bola pri mne pri mojich najlepších, ale aj pri tých najhorších dňoch, kedy som nevládala vstať ani len z postele. Naše konverzácie na facebooku sú poriadne dlhé a sú poprepletané hlasovkami a videami, ktoré si neustále posielame. Nie je dňa, kedy by sme si niečo nenapísali.
Nie je dňa, kedy by ma Lola svojimi značkovými teniskami nekopla, že?
A takisto nie je dňa, kedy by mi Lola nespomenula svoje vysnívané auto, ktoré sa mne podobá krabici. Prepáčte, na autá nie som odborník, opýtajte sa ma na módu, kozmetiku a poviem vám.
Stačí jeden pohľad na Lolu a hneď viem, na čo myslí. Či sa jej názor niekoho páči, alebo nepáči. Netreba si nič povedať, len mlčky na seba pozrieť. 

Vždy som si myslela, že priateľstvo má byť o plánovaných stretnutiach niekde na káve, vonku v parku či v meste. Po čase som však zistila, že to síce patrí k priateľstvu, no nie je to ani zďaleka to, čo ho tvorí a to, čo je jeho podstatou. Najdôležitejšou ingredienciou správneho priateľstva sú ľudia, ktorí zohrávajú hlavné úlohy.

Priateľstvo s tebou sú pre mňa ...
...nočné správy o tom, aký sme mali deň, 
...nočné sťažovanie sa, že sme unavené,
...potichu nahrávané hlasovky o tretej ráno,
...fotografie bez mejkapu s kruhmi pod očami, kedy si navzájom hovoríme komplimenty, ako dobre vyzeráme
...každý deň plný smiechu a dobrej nálady

Uvedomujem si, že je to posledných pár mesiacov, ktoré strávime spolu v školských laviciach, kde sa budeme rozprávať o móde, kozmetike, láske, strachu a rôznych iných témach. Bolí to.
Bolí pomyslenie na to, že už nebudeme každý deň sedieť v tej istej lavici, vedľa seba. Že nebudem pýtať od teba vodu, pretože si vždy nosím len kávu a ďalšiu fľašu by som v taške už neodniesla. Že sa nebudeme smiať na mnohých vtipoch. Nebudeme si ukazovať obrázky a fotky na mobile alebo že nebudeme prevracať oči nad niektorými hláškami či vecami, ktoré hovoria ostatní.
Bolí to.
No je to tá príjemná bolesť, ktorá vám hovorí, že sa to oplatí, pretože máte človeka, ktorého máte neskutočne radi.
V živote stretneme ešte veľmi veľa ľudí. Tí, ktorí nás spravia šťastnými, tí ktorí nás rozplačú a zlomia nám srdcia či tí, ktorí pri nás budú stať každý jeden deň až do konca. A ja viem, že ty patríš do tej poslednej skupiny, ktorá je najdôležitejšia.

Od prvého ročníka, kedy sme sa začali tak trochu kamarátiť som ťa inak ako Lola nenazvala. Je mi čudné, hovoriť ti skutočným menom. Trochu ma hnevá, že sme si k sebe nenašli cestu už v prvom či druhom ročníku, no aj tieto posledné tri viem, že sme toho spolu prežili naozaj veľa. Skvelé výlety, posedenia pri káve či krásne zážitky, na ktoré nikdy nezabudnem. Nikdy!

Lola, patríš do mojej rodiny už naozaj dlho. Si akoby ďalšou sestrou (akoby mi jedna nestačila, že?) a najlepšou kamarátkou v jednom. Si jedným z najlepších ľudí, ktorých som mohla počas svojho života stretnúť. Viem, že aj po škole ostaneme v kontakte a budeme sa stretávať. Síce nie úplne každý deň, ako je to teraz, no o to vzácnejší bude každý deň, ktorý sa uvidíme.

Prajem ti všetko najlepšie k tvojim krásnym a neuveriteľným dvadsiatim narodeninám! Dúfam, že spolu prežijeme tú najkrajšiu stužkovú, dáme maturitu ľavou zadnou, a že budeme v kontakte naozaj veľmi, veľmi dlho.
Preži svoj deň najlepšie, ako vieš, pretože patrí len a len tebe!
S láskou,
tvoja najlepšia kamarátka 

5 komentárov :

  1. Moc krásný článek :) Kdyby tohle někdo sepsal takhle pro me, brecela bych jak malá holka :D Moc hezké fotky :) A také přeji všechno nejlepší :*

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Musím povedať, že trochu viac sĺz sme vyronili obe :D :)

      Odstrániť
  2. Krásne napísané! a tiež prajem všetko najelpšie ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný článek. :) Také bych chtěla mít někoho takového.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť