SOCIAL MEDIA

beauty tip: Yves Rocher

4. novembra 2017
Myslím, že značku Yves Rocher nie je potrebné nejako predstavovať. Známa značka, ktorá má veľmi veľa predajní. U nás v meste ju najčastejšie vídam v obchodných centrách, kde majú naozaj krásne obchodíky. Keď mám pravdu povedať, túto kozmetiku som dlhý čas obchádzala, nejako som mala svoje zaužívané výrobky a myslela som si, že nepotrebujem skúšať ďalšie. Nedávno som sa však stala členkou a musím povedať, že ich výrobky mám stále radšej a radšej.

Ako blogerka veľmi rada skúšam novinky a nové výrobky, ktoré som doteraz nemala doma. Pred pár dňami mi prišli tri nové výrobky, ktoré sú teda aspoň pre mňa nové a musím povedať, že som sa do nich zamilovala okamžite, na prvé použitie.
Na začiatok musím povedať, že všetky tri výrobky sú z jednej rady - bambucké maslo. Kozmetiku s bambuckým maslom som mala tuším len raz a bola som celkom spokojná. Neviem však presne o akú značku išlo, a preto som veľmi rada, že mám možnosť vyskúšať tieto výrobky.
Prvý výrobok je Regeneračné telové mlieko pre veľmi suchú pokožku. Keďže moja pokožka je po celý rok suchá a to naozaj veľmi, toto telové mlieko je pre mňa ako stvorené.
V minulosti som mala s hydratáciou svojej pokožky dosť problém. Bolo to najmä kvôli tomu, že som nemala dobrú kozmetiku, používala som niečo, čo na moju pokožku vôbec nebolo vhodné a vždy som na to zabúdala. Dnes je to taký môj rituál, že vždy, keď vyjdem zo sprchy, nakrémujem sa telovým krémom. Pleť si krémujem každé ráno pred nanesením mejkapu a večer, keď sa odlíčim. Nikdy sa mi tak nestane, že by som mala suchú pokožku alebo že by sa mi až tvorili také šupinky.
Toto telové mlieko vonia veľmi príjemne a jemne, ako aj ostatné dva výrobky, keďže sú tiež z bambuckého masla. Vôbec to nie je vôňa, ktorá by sa vám vnucovala a bola príliš silná. Je to taká jemná vôňa, ktorú si na seba dáte a cítite sa veľmi príjemne.
Konzistencia telového mlieka je jemne hustá, nie príliš. Jednoducho sa rozotiera a dosť rýchlo vsiakne, takže nebudete mať dlho pocit, že by ste mali na sebe nejaký mastný filter. Za mňa je toto telové mlieko jedno z najlepších, aké som mala, pretože pokožka je po ňom hydratovaná, mäkká a nemáte žiadne suché miesta.
Druhým produktom, ktorý má rovnaký obal a niekedy si ich až mýlim, je Regeneračný sprchový gél pre veľmi suchú pokožku. Výrobky z tejto kolekcie veľmi rada kombinujem, pretože tak dosiahnem vždy ten správny výsledok. Sprchový gél vonia rovnako, ako telové mlieko a má príjemnú, stredne hustú konzistenciu. Jemne pení a po osprchovaní mi voňala celá doma celá kúpeľňa :). Musím povedať, že už len vďaka tomuto sprchovému gélu som mala pokožku jemnejšiu a mäkšiu, takže bola akoby pripravená na to správne telové mlieko, ktoré som hneď po utretí pokožky naniesla. Takisto, ako to bolo pri telovom mlieku, tak aj pri tomto výrobku som bola veľmi, veľmi spokojná a určite vám ho odporúčam, ak máte suchú pokožku a potrebujete ju vyživiť a hydratovať.
Posledným, tretím výrobkom, ktorý mi prišiel Regeneračný balzam pre veľmi suchú pokožku. Tento krém som používala najmä na tvár. Je to doslova balzam alebo niečo až ako "maslo", pretože to má naozaj veľmi hustú konzistenciu. Napomáha pleti, aby nebola napnutá a nebola príliš vysušená. Práve tento krém je perfektný na zimné obdobie nielen pre ľudí, ktorí majú príliš suchú pokožku, ale aj pre tých, ktorí týmto problémom netrpia. V zime je naša pokožka namáhaná a musí toho znášať viac, takže je určite skvelé, ak jej dáte výživu v podobe tohto balzamu. Páči sa mi, v akej nádobke je. Jednoducho sa na pleť nanáša a vsiakne takisto veľmi rýchlo. Nie je s ním žiaden problém, a preto si ho určite môžete dať aj ráno, predtým, ako sa idete líčiť. Ja som ho používala posledný týždeň a musím povedať, že nič také ako nejaké mastné alebo lesklé škvrny nerobil.
Ak niekedy v najbližšej dobe pôjdete okolo Yves Rocher, určite vyskúšajte aspoň jeden z týchto výrobkov, pretože sú naozaj veľmi účinné a ja na tejto značke začínam byť tak trochu závislá :D Vždy keď idem okolo obchodíku, tak ma to láka, že by som najradšej nakúpila ďalšie výrobky.
A čo vy a značka Yves Rocher? Máte ju radi? :)

8 komentárov :

  1. Love YR products!

    NEW COOKING POST | Apple, Cinnamon and Oporto Wine Cake! :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrovna mě trápí suchá pokožka od antibiotické masti na akné, tak díky za tip :) Yves Rocher mám moc ráda, mám od nich čistící gely na obličej :)

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem ich sprcháče a telové krémy. Majú úžasné vône :)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. YR mám také hodně ráda, máám ráda jejich sprcháče a šampony. Pleťový krém a podobné věci jsem ještě nezkoušela.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já moc suchou pokožku nemám, takže pro mě by tato řada asi tak úplně nebyla, nicméně mamce by udělala radost. Ještě uvidím, jestli Manufaktura, nebo YR, ale něco ji na tu suchou pleť koupit musím.:)
    Jinak YR mám moc ráda.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milujem Yves Rroscher a akurát včera som mala nákup snov,keď som si kúpila nové gate a k tomu som zadarmo dostala telové mlieko presne z tejto rady. Hneď som ho aj otestovala a je vážne super :) Pekná recenzia :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zajímavé výrobky. Já do YR chodím jen pro jeden výrobek a tím je dvoufázová odličovací voda na oči s chrpou, ta je prostě božská.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jejich sprcháče mám strašně ráda, krásně voní :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť