SOCIAL MEDIA

my 14 days with Liver Cleanase Tea

22. júla 2016
Detoxové čaje ste tu u mňa mohli nájsť už niekoľkokrát. Vždy, keď mi príde ponuka do mailu poviem si, že je to celkom fajn nápad. Vyskúšať či to naozaj funguje. Nedávno som čítala článok, ktorý potvrdil moju teóriu. Telo sa vie očistiť aj samé, pri zdravej strave. Netreba robiť žiadne drastické detoxy. Zdravá strava a pohyb je odpoveďou na všetko. Prečo je vždy pri detoxoch pribalený letáčik alebo knižočka s jedálnym lístkom? Aby ste jedli zdravo, pretože iba vtedy zázračne zafunguje. Ale pritom zafunguje iba to, že vy začnete jesť zdravo a odrazu sa začnú diať veci! No ja som to však aj tak vyskúšala. Ktorý to bol tentokrát?
***
I try this new Liver Cleanase Tea from Your Tea.



Vyskúšala som detox čaj na pečeň od známej značky Your Tea. Samozrejme, ako sa dalo očakávať, čaje prišli zabalené v krásnej krabici. K nemu som dostala aj nádhernú fľašu(áno, ja a moja obsesia na fľaše. Som čudná?)a všetky čaje, ktorých bolo habadej, boli poukladané v poradí, v akom ich treba piť. Najprv som sa už prekvapila, pretože čajov boli dohromady štyri druhy a poviem vám, že pri predstave, ako sa nalievam čajmi pri 40 stupňových teplotách mi nebolo všetko jedno.
Nakoniec som to však prežila a čaje som pila vlažné. A padli lepšie ako normálna voda! Aké čaje sa teda nachádzali vo vnútri?
Ranný čaj, ktorý sa mal piť 30 minút pred raňajkami. Pre mňa je to celkom normálny čas, pretože vždy pred raňajkami pijem vodu s citrónom a nejakú polhodinku som ešte bez jedla. Chuť čaju ani neviem opísať. Bola to klasická bylinková príchuť ako každý čaj, ktorý sa vnútri nachádzal. Nemôžem povedať, že by bolo chuť zlá.
Poobedný čaj sa pil pred nejakým jedlom poobede. Ja som ho mávala pred olovrantom. Takisto to bolo 30 minút pred.
Probiotický čaj sa pil tak doplnkovo. Bol to čaj, ktorý mal do tela pridať vitamíny. Občas som si ho dala doobeda alebo po cvičení.
Večerný čaj - a tu by som mohla písať ódy na nechutnosť. Poviem vám to, pretože som vždy úprimná a snažím sa všetko vždy povedať tak, ako to je. Tento čaj som nevypila ani jeden. Bolo to z dôvodu, že bol príšerne sladký a nie, sladké drievko to určite nebolo, pretože to mám v čajoch celkom rada. Neviem čo robí tie večerné čaje také sladké a prečo musia také byť, ale čajové detoxy, ktoré som zatiaľ vyskúšala - boli to dva, s týmto tri - mali nočné čaje sladké. Nechápem prečo.

V balíku sa nachádzala okrem krásnej fľaše aj kniha, kde bolo napísané všetko o čaji, stravovaní, nejaké zdravé recepty a ku koncu samozrejme jedálny plán, podľa ktorého by ste mali jesť počas pitia čajov. Ja som sa ho nedržala, pretože po prvé, by som asi umrela od hladu a po druhé, nemala som práve v ten deň nikdy chuť na to, čo tam bolo. Ja v jedálničku potrebujem mať voľnosť a dať si to, na čo mám chuť. Takže áno, aj dve kocky čokolády, ktoré si dávam po obede boli počas môjho "detoxu".

Aké boli moje výsledky? Pravdu povediac, žiadne. Tento čaj chutil celkom fajn, okrem toho nočného, ale nejaké veľké premeny som na svojom tele nevidela.
A čo vy, skúšali ste nejaké detox čaje? Aké ste mali výsledky?


7 komentárov :

  1. vypadá to celkem dobře, ale já bych to asi nezvládala :-D hlavně dodržovat ten ranní a večerní :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  2. This looks like a great product love the packaging :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, such a lovely set) Perfect for tea lover) I'm one of them, btw)

    KireiKana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. This looks so good, and I love tea so this'd be great for me lol.

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem ještě žádný detox čaj nezkoušela, ale celkem mě to i láká, jen se bojím, že stejně jako v tvém případě, se nedostaví žádný výsledek a já budu zklamaná..

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som si kúpila sypaný čaj Byliny z Kačenčiných hor - Bylinný čaj 33 Detoxikácia ..obsahuje samé dobré veci, chutný je tiež, len nie som schopná ho piť 4x do dňa :) ale naraz si spravím pol litra čaju, takže na druhú stranu je to podľa mňa ok :) inak som neskúšala iný detox :) ale fľaštičká úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť