SOCIAL MEDIA

blue collar from Zaful

8. júla 2016
dress - Zaful   shoes -Deichmann  bag - NewChic 
Nedávno som si splnila ďalšiu položku v mojom wishliste a kúpila som si knihu Dievča vo vlaku. Kniha sa mi páčila už veľmi dlho, no nejako som to stále odkladala, a keď som robila objednávku v Martinuse, nakoniec som si povedala, že si ju prichodím do košíka. To, že je kniha svetový bestseller o nej niečo aj napovedalo. Že sa ľahko číta, príbeh je zaujímavý a aj trochu napínavý (keďže je to krimi). Pred asi dvomi dňami som ju rozčítala. Tá kniha je naozaj super, ale je tu jeden háčik. Poznáte ten moment, keď dočítate nejakú skvelú knihu a po nej sa vrhnete na tú druhú s veľkým očakávaním ? Tak práve to som ja mala. Síce som v knihe Dievča vo vlaku len na prvých kapitolách (a pevne dúfam, že sa dej rozbehne omnoho lepším smerom) stále myslím na knihu Me before you. V košíku v Martinuse mi už dlho svieti jedna položka - pokračovanie tejto knihy - a už ju konečne chcem objednať, len čakám a vyberám ešte aspoň jednu. Predsa aby tá objednávka nebola iba taká malá, no nie? Ak máte nejaké nápady na knižky, určite mi dajte do komentárov vedieť, pretože by som si chcela zaobstarať ešte nejakú dobrú, ktorá by sa dobre čítala.
Z kníh sa presuniem na dnešný outfit. Často sa tu o tom nerozpisujem, pretože nejako sa mi nikdy nechce a napíšem radšej to, čo mám vždy na srdci, no dnes to bude aj trochu z tejto témy.
Máte radi šaty? Ja ich nosím celkom rada, pretože sa dajú skvelo kombinovať. Hlavne takéto "pohodové" šaty, ku ktorým si môžem dať aj plátenky alebo tenisky a nemusím mať nejaké topánky na opätku. Šaty mi prišli zo stránky Zaful.com. Najprv som sa trochu bála kvality, pretože som odtiaľ ešte nikdy nič nemala, no bola som príjemne prekvapená z materiálu, ktorý je celkom kvalitný. Šaty ma zaujali aj tou "vestičkou" navrchu, ktorá im dodáva presne to, čo som dlho hľadala na iných šatách - neobyčajnosť. A samozrejme aj to, že sú to denim šaty, pretože ja všetko také milujem :)
***
I love this dress. It´s from Zaful.com and it is very special. I was little scared, because I didn´t know about Zaful.com - how quality are their clothes? So I can tell : very good ! I was waiting for my clothes for week and half. So this is not bad ! You can find this amazing dress HERE







42 komentárov :

  1. Krásný outfit, ta barva ti moc sedne :) Jinak já bych ti určitě doporučila Zlodějku knih, ale kdybys chtěla něco míň vážného, tak třeba Jíst, meditovat, milovat nebo cokoli od Greena... a taky Wild je super! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu a aj tipy na knižky, určite sa pozriem :) Od Greena som čítala skoro všetko, už len Will Grayson chýba :)

      Odstrániť
  2. great outfit! I totally love it!
    http://girlzfromvenus.blogspot.in/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fotky sú krásne a tebe to veľmi svedčí :) Dievča vo vlaku je super kniha a Me before you tiež, akurát pri nej sa celkom vyhýbam kúpe dvojky, lebo si nechcem pokaziť ten dobrý pocit z jednotky... neviem, niečo mi hovorí, že dvojka sa veľmi neoplatí :D z kníh s ľahkým štýlom by som ti poradila All the bright places od Jennifer Niven alebo Don´t you forget about me od Alexandry Potter :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne ! Určite sa na knižky pozriem :) Takisto som najprv uvažovala, či si kúpiť dvojku od Me before you alebo nie, no nakoniec som sa rozhodla, že musím vedieť ako to bude pokračovať :D

      Odstrániť
  4. Šaty sú tak skvelé! Veľmi ti pristanú!
    Knihu Dievča vo vlaku by som si naozaj rada prečítala. Už keď som si čítala stručný opis, veľmi ma zaujala! A ak si chceš prečítať nejakú knihu, ktorá sa veľmi dobre číta, ja by som ti odporúčila Eleanor a Park od Rainbow Rowell alebo Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín od Johna Greena (aj keď greenovky veľmi neobľubujem, táto sa mi naozaj páčila!)

    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Mňa takisto Dievča vo vlaku veľmi zaujalo tak som si tú knihu musela kúpiť. Kateriny som od Greena mala a celkom fajn bola, no mala som od neho aj lepšie :) A Eleanor a Park som videla v kníhkupectve a takisto ma zaujala,takže ďakujem za odporúčanie, toto ma presvedčilo kúpiť ju ! :)

      Odstrániť
  5. Šaty sú zaujímavé a z outfitu by som zmenila len kabelku, ale inak ti to veľmi pristane :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love to see your looks :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I love it!!

    have a nice weekend

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. love your version of a blue collar look:)

    such a lovely denim dress! you look adorable.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. What a pretty summer outfit! So comfy too! =)


    - Cielo
    Mermaid in Heels

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Love the outfit, specially the bag, it is so cute!

    http://technicolor-heart.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Thats so pretty colour. love it.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite


    OdpovedaťOdstrániť
  12. I've wondered about Zaful as well, but this dress looks lovely on you!

    Amber | y a c h t s m a a n

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Miluju šaty! Tenhle kousek ti moc sluší :) K těm teniskám jsou fakt prima!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Great post! You are beautiful!

    A kiss of http://elrincondepaulagc.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. I love your dress! I just ordered a few dresses from Zaful too and a few sunglasses. I hope they turn out as pretty as your dress! :)

    Angelie // Avon Illuminating Face Pearls Review

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nečítala som Dievča vo vlaku, ale stále si hovorím, že už by som sa vážne do toho mala pustiť (všade na to bola reklama a malo to dobré ohlasy. :) Neviem, snáď si to niekedy prečítam. Šaty ti veľmi pristanú! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Love this dress!

    http://violettedaily.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Knížku Me before you bych si také ráda přečetla, jen jsem se pořád nedostala k tomu, abych si ji konečně objednala. Za mě můžu doporučit knížku Eleanor & Park, knížka mě úplně pohltila a nemohla jsem se od ní odtrhnout. Je vážně skvělá a lituju, že jsem jí přečetla až tak moc rychle, ale jinak to ani nešlo, chtěla jsem vědět, co bude dál.. ♥

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  19. I love the collared look. Such a classic! Great style darling.

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com
    Instagram/Snapchat: @missdsquared413

    OdpovedaťOdstrániť
  20. krásné šaty, modrou mám ráda, takže bych je brala všemi deseti:D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Amazing outfit!
    xx S.
    http://cappuccinocouture.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Lovely dress!And I can feel summer just by looking at the pictures.

    Jenny’s Bicycle-Indian Fashion Blog!!

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Wow! To je super kousek!
    Na Me before you jsme byli s milým v kině a po shlédnutí také uvažuju o koupi :)
    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Love the light blue on you! And your bag is soo cute.
    Christina ♥ https://caliope-couture.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Loving the outfit, that bag is so stylish!

    http://ohduckydarling.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Love this dress! I just ordered some items from ZaFul and I am so excited to receive them after seeing your awesome dress

    http://michellespaige.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Love this dress! it looks amazing on you!
    Julia x
    http://www.thevelvetrunway.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Such a cute dress! Love this look :)

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sluší ti to a roztomilá kabelka!

    www.sixtydiary.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. I have not heard great things from Zaful, they are cheap but I was worried I had been scammed. You were lucky...

    The Blonde B

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Stunning!! Cute bag!

    Adi xx
    www.fancycorrectitude.com
    www.instagram.com/fancycorrectitude

    OdpovedaťOdstrániť