SOCIAL MEDIA

Bioderma micellar water

14. júla 2016
Keď nastal boom BB krémov, kašľala som naň. Boli pre mňa pridrahé a do kozmetiky som nikdy nejako extra neinvestovala. Nemôžem povedať, že na seba dávam nejaké pofidérne značky, ale skôr si kúpim lacnejší, no rokmi overený mejkap, ako investovať do niečoho, čo malo len prehnane dobrú reklamu.
Keď prišiel boom micelárnych vôd, bola som na tom presne rovnako. A po dlhom, naozaj dlhom čase som si jednu zadovážila. Aký je môj názor na ňu?
***
This is my first micellar water. This is my review!



Nevedela som, akú značku by som si mala vybrať ak nie Biodermu. Hneď ako sa povie slovo micelárna voda, spomeniem si ako prvé na Biodermu a hneď za tým Garnier. Neviem presne prečo, asi som videla prvú reklamu na tieto výrobky práve od nich.
Chcela som vyskúšať klasickú micelárnu vodu, nie žiadnu s ešte nejakým prídavkom-ako to býva napríklad pri BB krémoch. Neostalo len pri základných verziách, ale samozrejme, že vymysleli aj proti vráskam, s rôznymi UV filtrami a podobne. Práve preto môj výber padol na Bioderma Sensibio H2O.
Najprv sa vám zverím so svojimi očakávaniami. Boli naozaj veľké. Predsa len, každý na tieto vody písal a hovoril chvály, spievali sa ódy, a tak som si od toho odvodila to, že to bude asi zázrak.
A naozaj to bol!
Už po prvom použití som mala tvár sviežu a všetky nečistoty naozaj zmizli. Špirála aj očná linka išli dolu rýchlosťou svetla a jednoducho sa rozpustili. Nemusela som niekoľkokrát prechádzať po oku, stačilo jeden-dvakrát a všetky nečistoty boli preč.
Po týždni "užívania" som uvidela menšie zmeny v tvári. Síce nepatrím medzi ľudí, ktorí majú akné alebo rôzna pupáčiky, raz za čas príde deň, keď sa mi niečo vyhodí. Stačilo, aby som si prešla po vyrážke párkrát touto micelárnou vodou a na druhý deň už akoby ani nebola. Tvár je jemnejšia a cítim, akoby mi znova dýchala.
Bioderma teda znova nesklamala. Aké odličovacie vody/mlieka/mydielka používate vy? Máte skúsenosti s micelárnymi vodami?

33 komentárov :

  1. tak toto je taká stálica :) neviem či sa mýlim, ale u mňa to bola prvá micelárna voda, ktorú som registrovala v predaji, predtým ako začal ten boom miceláriek :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sounds great product, I love to try it soon, thanks for sharing!!!

    xxx

    www.modelonamission.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já micelárky mám moc ráda, upřímně moc nevím, jak jsem bez nich mohla dřív žít :D Od Biodermy jsem ji zatím nezkoušela, ale tu Garnieru jsem už měla a je taky super :) Teď jsem si ale nedávno koupila tu od Mixy a jsem z ní nadšená, že nejspíš zůstanu už u této značky :)

    Wishlists | Wishes & Reality | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I like this brand) Perfect skincare!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Słyszałam o tym produkcie, nawet go miałam, wielkiego szoku nie miałam po używaniu go :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Každý o tej Bioderme básní :D ale ja mám momentálne zásobu tej od Garnier a na cesty som si kúpila od Ziaja, takže kúpu Biodermy musím zase odložiť :/ :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I really want to try this micellar water because I love them so much! Thanks for sharing your thoughts <3
    FloralsAndCoralsx//Our Blog
    Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I almost got something similar the other day! Thanks for sharing!!


    mallory | http://www.the-drifter.com


    OdpovedaťOdstrániť
  9. I love the micellar water, great brand

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mám rada túto micelárnu vodu, používam ju na odličovanie ale aj niekedy po tréningu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow so lovely products!! I love churidar salwar suits for this summer. Thanks for sharing.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Az mi dojde moje oblibena CutishHelp, vyzkousim😏

    Andreablog®

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Také mám momentálně tuto od Biodermy a jsem spokojená :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. It sounds like a miracle product! Amazing!

    Http://Leftbankgirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Micelárky jsou fajn, ale nějak extra odvařená z nich nejsem, možná je to proto, že jsem nevyzkoušela Biodermu.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  16. I have heard many great things about his product. I can't wait to try now!

    http://www.thebeautybeau.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. I like this... looks like an item I would love to use! So clean and not harsh! =)


    - Cielo
    Mermaid in Heels

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I was actually looking for a good make-up remover, this one looks great! xo, Sophia from http://www.sistersandglitters.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. I've only just got on the micellar water trend but I absolutely love Garnier's for combo skin. I'm not sure about using it as my only cleanser but its so good for taking my makeup off! x

    Viva Epernay | £100 Asos Voucher Giveaway! | Vote For Me - Beauty Blogging Awards

    OdpovedaťOdstrániť
  20. I have heard great things about micellar water but haven't gotten to try it yet. Thanks for sharing!

    michellespaige.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Používám micelárky od Nivei nebo Garnieru, od Biodermy jsem jí ještě nezkoušela. :)

    Letní narozeninová giweaway

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Túto odličovaciu vodičku od Biodermi zbožňujem! Už som ju pár krát mala a nemôžem sa sťažovať :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. niesom veľký kozmetický nadšenec, ale recenzia je napísaná krásne a hlavne presvedčivo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Túto micelárku používam viac ako 2 roky a nevymením ju za nič na svete. Okrem toho ešte používam čistiace mlieko od La Roche pre hĺbkovejšie vyčistenie pleti. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť