SOCIAL MEDIA

kaki shirt

28. júla 2016
 Niekedy sa zamýšľam nad tým, že to čo robím cez deň ma občas nebaví. Mávam také dni, keď sa pýtam sama seba, či to čo vykonávam a čo robím je na niečo dobré. Keď som bola minulý týždeň na dovolenke, celých 10 dní som nepísala ani jeden článok, neprečítala som ani jeden článok z iného blogu, nepozrela som si ani jedno nové video na youtube (a keď som prišla domov čakalo ma cez 60 nových videí..) a celkovo som na sociálnych sieťach bola aktívna maximálne 10-15 minút denne. Viete ako dobre mi takýto oddych padol? Naozaj som ho potrebovala. Proste vypnúť a nechať sa len tak unášať morom. Neriešiť nič. Nehovorím, že celé dni som zavesená na internete a čekujem nové videá a články, no je tam kus roboty, ktorý každý deň urobím a sú to vždy minimálne 2-3 hodiny, ktoré venujem blogu a písaniu článkov. Keď sa k tomu priráta úprava fotiek a samotné fotenie, niekedy to vyjde na viac. Ale ja sa nesťažujem. Predsa ma do toho nikto nenúti. Jediné čo som tým chcela vlastne povedať bolo to, že za tých 10 dní som si uvedomila, ako to mám rada. Že mi niekedy tá rutina trochu lezie na nervy, ale baví ma.
Takisto aj fotenie. Na dovolenke som vám odfotila jeden outfit a hneď po nej, keď som prišla, som využila dobré počasie a odfotili sme tento outfit. Tú košeľu som si zamilovala hneď vďaka dvom veciam: 1. neskutočne sa mi páči jej farba  2. a baví ma jej strih a dĺžka.
***
Do you love long shirt? I do. This is my new favourite piece in closet. What do you think? :) 
 













 

58 komentárov :

  1. Ten khaki kousek je skvely! Ty kosilove saty bych brala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá košeľa je fakt skvelá, dlho sa pozerám po podobnom kúsku. Zatiaľ vlastním iba jednu - na dlhý rukáv a kriklavo červenú :) Tiež by som ti rada pochválila šortky. Bohužiaľ nevlastním žiadne (celkom prekvapujúce) ale zatiaľ som nenašla ten správny strih, ktorý by mi sedel..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Takisto som takéto šortky s vysokým pásom nemohla nájsť, no nakoniec sa mi tieto veľmi osvedčili :)

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To tričko je tak cute! :D A khaki košile se mi taky moc líbí! :) Sluší!
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Loving the shirt, and the shorts too!

    Anika | anikamay.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Košeľa je super, ale tričko sa mi páči viac.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Your look is very comfortable :)
    Kisses.

    http://elrincondepaulagc.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na tvojich fotkách sa mi veľmi páčia momentky a hrozne pekne vieš všetko skombinovať! Nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lovee your high waisted denim shorts, they're so chic! Xx

    www.thefashionfolks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekná je tá vestička aj mne sa páči jej strih :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. The t-shirt is so cute and I need that vest. Beautiful look!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jéééj tobě to slušííííí *-*

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásny letný outfit. Šortky sú super!!!
    SASHA'S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Khaki košili bych si také moc přála. Měla jsem jednu vyhlídlou v H&M, ale na to, jak byla ušitá, tak byla moc drahá, a ve slevách už jsem ji nechytla :( Tak budu muset koukat dál.
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola takisto v H&M a videla som tam také kimono a presne ako ty, za tú kvalitu, ktorá bola veľmi nízka som nemienila vyhodiť toľké peniaze.. Držím palce aby si našla dobrý kúsok! :)

      Odstrániť
  15. Nice look dear!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Beautiful fashion look dear! :)
    I love your sense of style, so unique. ♥♥♥

    XX,

    www.ChristinaKey.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Wow you look amazing as always!!!!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I'm in love with shorts! Nice look!
    talikaa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Košile je krásná! :) Nikdy by mě nenapadlo, že se k podobnému outfitu bude hodit, ale dohromady se mi to moc líbí :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Někdy je fajn vypnout se od online světa:) Jinak košile je nádherná!:) moc se mi líbí ta barva a ten střih.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :) Ja takisto milujem hlavne tú jej farbu :)

      Odstrániť
  21. Wow I'm crazy for that long shirt <3
    Have a happy weekend
    www.gattavaidosa.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Beautiful shirt :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Beautiful xx
    Jill
    http://www.jilldap.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Niekedy taký odpočinok od internetu je úžasný. Vravím si, že by som ho mala robiť častejšie.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. I LUUUV YOUR SHIRT!!!!! <3

    www.kynagem.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Estás guapísima, me encanta el look!! https://bohoclosetblog.com/2016/07/26/bikinis-favoritos-para-este-verano/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Nice t-shirt!

    https://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Já jsem se toto naučila už asi tak před půl rokem, úplně jsem minimalizovala všechny sociální sítě a cítila jsem se fakt skvěle, hlavně mi připadalo, že netrávím čas u kravin.. :) Jen se potom cítím často provinile, že holkám, které mám ráda nekomentuju jejich články, zatím co ony mě pořád ano :(

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Really cool outfit! The long cardigan type thing is beautiful!
    Love from Boston,
    Charlotte Luisa | bycharlotteluisa.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. very cute outfit!

    xxx
    Imran
    www.fashionloverimran.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Looking amazing, that long trench is so cool!

    Love from London,
    Whit

    http://www.whitneyswonderland.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Very nice photos

    BLOGGERS chicporadnik.blogspot.co.uk
    Reiss collection (final reductions)

    OdpovedaťOdstrániť