SOCIAL MEDIA

go to the beach !

3. júla 2016
Poznáte ten skvelý pocit, keď každú chvíľku vám má prísť nejaký balík a vy viete, že v ňom bude super oblečenie a doplnky, ktoré ste si nedávno objednávali? Ja ten pocit milujem! Vždy sa nemôžem dočkať, keď otvorím balík a zistím, čo je v ňom. A práve tu nastáva jeden menší problém. Už dlhšie očakávam jednu dosť veľkú krabicu s oblečením a doplnkami, no dlhšie nechodila. Nerobila som si z toho ťažkú hlavu, pretože to je úplne normálne, že občas na balíky čakám aj dva - tri týždne, až kým mi neprišla čudná SMS a tou sa to všetko začalo. Hneď následne s esemeskou mi prišiel aj mail, že moje veci, na ktoré sa tak teším zastavili na colnici. Najprv si hovorím : Načo asi ? Až potom mi došlo, že to mohlo vyzerať do pofidérne a veľmi podozrivo. Po tom, ako som všetky doklady ako sú splnomocnenie, súhlas, že veci sú naozaj moje, som už chcela krabicu naspäť, no zistila som, že mi ju nevydajú až kým im neukážem papier s objednávkou, potvrdením a platbe a doprave. Ehm...
Tu nastáva najväčší problém. Ja také nič nemám, keďže veci som neplatila.. A tak som sa všetko toto snažila vysvetľovať. Všetci na mňa neveriacky zízali a povedali, že majú minimálne 10 dní na prešetrenie celého prípadu. Takže aby som to všetko zhodnotila : trmácala som sa z jedných dverí do druhých, písala som, skenovala a podpisovala milión papierov, aby som sa nakoniec dozvedela, že svoju krabicu možno vôbec nedostanem, alebo pri najlepšom až asi o dva týždne (ako poznám rýchlosť úradov v našej krajine).
Toto bolo také rýchle zhrnutie môjho terajšieho nažívania - trochu nervov asi vždy musí byť.
***
I love this dress. It is from SheIn and I know, that I will take them to my summer holiday in Croatia. It is perfect for walking on the beach. 




 



 

56 komentárov :

  1. Lovely dress! Perfect for summer!

    http://MARTASFASHIONDIARY.com/eyes-wide-shut/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také niečo sa mi ešte nikdy nestalo. A nezávidím ti to popravde, pretože niekedy je to s úradmi dosť ťažké a hlavne nadlho. Drž sa :) :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já teda nejsem moc zastáncem maxišatů, ale tyhle jsou doopravdy krásné.
    Vůbec ti nezávidím problémy s balíkem, upřímně jsem ani netušila, že se něco takového může stát. :o
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You look fabulous in that dress! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. This is such a gorgeous dress!

    Laura
    http://furiouslychic.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Such a pretty dress

    Lauren x | www.laurenapowers.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nice dress, love it^^

    theautumnstreet.blogspot.co.id

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Beautiful dress! :)

    XX,

    www.ChristinaKey.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak to si mě se svým příběhem o celnici moc nepotěšila - zrovna tento týden přišel dopis, že tam bráchovi zadrželi balík, tak doufám, že alespoň on to bude mít v pohodě :) Každopádně tobě držím palce, ať se ke svému balíku dostaneš :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem a ja držím palce aj tvojmu bratovi, nech všetko dobre dopadne ! :)

      Odstrániť
  10. Wow you look so pretty!! Love your dress! :)

    New post on GIRL ABOUT TOWN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  11. LOVE the dress!
    xo.
    www.itswhatsin.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš perfektné šaty :) velmi ti pristanu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. very lovely, my dear...
    kisses
    http://www.theitalianglam.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. S tou celnicí je mi to líto, snad se všechno vyřeší. :) Osobně tyhle oplétačky úplně nesnáším, sežere to hrozně moc času. :(
    Ale moc ti to sluší, šaty jsou krásné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Supercute dress <3

    Federica Di Nardo
    http://federicadinardo.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Úžasné šatôčky, maxišaty sú mojou srdcovkou.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nádherné fotky, nehorázně ti to na nich sluší a ty šaty? Bomba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásné šatičky, sluší ti! S tou celnicí je to hrůza. Doufam, že se to všechno vyjasní a obdržíš svůj vysněný balíček :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Gorgeous dress! x

    Have a nice day,
    Andreea
    http://couturezilla.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Such a great pattern! Thanks for sharing girl.

    XO, Jessi
    http://www.mywhitet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Gorgeous dress! Love the pattern! Xx

    www.thefashionfolks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. The dress is so gorgeous! Looks amazing on you xx

    www.sandrafsilva.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Veľmi pekné fotky :) Šaty ti pristanú :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. that is such a pretty maxi dress, the print is so cute!

    www.prettyinleather.net

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Very nice look Nada!!

    Kiss from Italia!

    Paolo

    OdpovedaťOdstrániť
  26. I'm loving this dress!!
    Xx
    Molly
    www.trendychickadee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Very cute maxi dress, loving the print a lot! Absolutely perfect for a beach day.

    Meghan | BeyondBasicBlog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Šaty sú fakt krásne ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Dress is incredible and so colorful. Perfect set fot hot and sunny summer ;)
    Theviktoria.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. The dress is awsome :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Such a cute dress, perfect for summer! xx

    Sabina | www.IveGotSunshine.com

    OdpovedaťOdstrániť