SOCIAL MEDIA

summer essentials - cosmetics

18. júla 2016
Keďže ja sa teraz vyvaľujem niekde na pláži, prichystala som si pre vás taký kratší článok o mojich letných veciach, ktoré mi nesmú chýbať. Článok rozdelím na dve časti. Prvá bude zameraná na kozmetiku (tento článok) a druhá na módu/veci, ktoré si beriem na dovolenku a určite ich musím mať pri sebe (ďalší článok). Hneď sa do toho aj pustím, aby to nebolo moc dlho.
***
Today I have for you my summer cosmetics essentials. I hope it will be useful for you :)  


1. Opaľovací krém
Nedávno som spisovala dlhší článok o opaľovacích krémoch, ktoré mám rada, a na ktoré nedám dopustiť. Ten nájdete TU.
2. Sprchový gél po opaľovaní
Je pre mňa novinkou, pretože som ho ešte nikdy nemala a musím sa priznať, že ani som nevedela, že niečo také existuje. Veľmi ma to prekvapilo, a preto som  si ho aj objednala. Vonia krásne : po čokoláde a pomaranči a je veľmi osviežujúci.

3. Ochranný olej proti slnečnému žiareniu
Na vlasy si v lete dávam obzvlášť pozor, pretože slnko a slaná voda ich poriadne ničia. Práve preto som si našla konečne jeden produkt, ktorý sa mi osvedčil a je vážne skvelý. Je to Collistar Hair In The Sun, ktorý je vodeodolný a preto sa ani nezmyje, keď si nechtiac namočíte hlavu v mori :)

4. Balzam na pery
 Ďalším must have, na čo nedám dopustiť hlavne pri vode je balzam na pery. Nikdy som si to moc neuvedomovala, no to aké mám vysušené pery pri mori a na dovolenke je neskutočné. Preto si vždy vyberám balzamy, ktoré sú mastnejšie a moje pery vyživujú. Medzi obľúbencov patria Labello  - a na leto je najlepší Labello - Raspberry Rosé. Má príjemnú sviežu vôňu a dobré balenie na cesty :)


5. Sprchový gél
Musí mať vždy nejakú dobrú sviežu vôňua trochu chladivý efekt. Síce som v bode č. 2 spomínala sprchový gél po opaľovaní, potrebujem aj taký ten "normálny", ktorý mi bude viac peniť.


6. Krém na tvár
Okrem toho, že sa celú dovolenku mažem opaľovacím krémom a krémom po opaľovaní, potrebujem mať ešte ten môj "klasický", ktorý mi vyživuje pleť, pretože mám suchú pleť.

7.Suchý šampón na vlasy
Keď chcem mať väčší objem v hlave, namiesto laku si radšej dám suchý šampón. Vonia naozaj skvelo a za to, že mám normálne až jemne mastiace sa vlasy, je pre mňa ideálnym. Doma mám niekoľko druhov, ale najradšej mám Batiste - Fragrance Floral Essences.

13 komentárov :

  1. Amazing post! Loving these 7 amazing choices!

    Have a lovely day,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super nápad na článek :) Já jsem opalovací krém tohle léto nepoužila ještě ani jednou, zatím nikdy nebylo počasí, ach jo :(

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lovely colours love all 7!
    Great post.

    love
    shanel

    http://babblingonbeauty.blogspot.co.uk/2016/07/lipstickismyvice.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lovely colours love all 7!
    Great post.

    love
    shanel

    http://babblingonbeauty.blogspot.co.uk/2016/07/lipstickismyvice.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super! Batiste teď vážně často používám! :D
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Suchý šampon je naprostá nezbytnost. Já si pořídila plné balení Batiste a teď ho používám skoro pořád :D

    Fingers Up 2016
    Giveaway | Victoria's Secret

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Suchý šampón a opaľovací olej - ozajsné nevyhnutnosti :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  8. The lip butter is totally something I would use, thanks for the intro to all these prducts!

    xx,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great post !!!
    xx Marikilla
    http://mypersonalkloset.blogspot.com.es/2016/07/pink-punk.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Suché šampóny od Batiste milujem <3 Super článok <3
    Fashion Lovers

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Také vůbec nevím, že existuje něco jako sprchový gel po opalování, ale teď na léto musí být fajn :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť