SOCIAL MEDIA

motivačný diár

9. decembra 2023
Koniec roka znamená len jedno – kúpa diáru. Ak ste si túto povinnosti ešte nesplnili, mám pre vás jeden tip. Je ním motivačný diár od I Can Academy. S tými mám bohaté skúsenosti a musím povedať, že ma nikdy nesklamali. Poďme sa naň pozrieť.



Motivačný diár od I Can Academy je malý a praktický kúsok, ktorý ma ešte nikdy nesklamal. Môžem ho mať neustále pri sebe, pričom poskytuje dostatok miesta na písanie všetkých úloh, povinností a poznámok. Na rozdiel od toho minuloročného, ktorý mal na jednej strane vždy miesto na tri dni, má tento na jednej strane dva dni. To znamená, že máte oveľa viac miesta na to, kam si písať jednotlivé informácie.

Každý deň si môžete napísať najdôležitejšiu úlohu dňa. Nechýba ani možnosť poďakovania za niečo, čo sa v daný deň udialo a ohodnotiť deň od 1 po 5. Na konci odpoviete vždy na nejakú otázku, ktorá sa mení. Môže znieť napríklad: "Čo dobré sa stalo tento týždeň?"



V diári sú taktiež vypísané všetky dôležité dni, ako napríklad sviatky. Vždy tak máte prehľad o tom, kedy je voľno.

V motivačnom diári sa nachádzajú aj miesta na písanie poznámok – na tie je vyhradených hneď niekoľko strán. Niektoré sú riadkované, iné voľné. Môžete si tak na ne čokoľvek kresliť. Mne osobne strany na poznámky vždy rok vydržia. Využívam ich zvyčajne len na tie najdôležitejšie veci. Ostatné informácie si zapisujem priamo do mobilu.

Do diára si okrem toho zapichujem aj rôzne papieriky a listy, ktoré v ňom dobre držia, pretože má gumičku. Pokojne ho tak môžete vhodiť aj do kabelky bez toho, aby ste sa báli, že o niečo prídete.



Poďme sa však pozrieť na samotné vnútro diára. Čo v ňom nájdete?

Na začiatku máte klasiku, ktorú každý, kto už motivačný diár niekedy mal, určite pozná. Medzi tieto stránky patrí: 
  • obsah, 
  • informácie ako nasledovať svoje sny, 
  • návod ako používať motivačný diár, 
  • zhrnutie uplynulého roka
  • kruh života
Ja mám osobne veľmi rada aj 101 mojich cieľov, kde si píšete ciele na nadchádzajúci rok. Tie si vždy vypĺňam aspoň dva mesiace dopredu. 

Samozrejmosťou sú stránky so štátnymi sviatkami a školskými prázdninami, ročný plánovač, kalendár ženských a mužských mien a miesto na písanie narodenín svojich blízkych. Pred začiatkom každého mesiaca máte miesto na napísanie mesačných cieľov a následne mesačný kalendár. 

Samozrejmosťou sú aj rôzne úlohy na každý mesiac. Tie pomáhajú udržiavať motiváciu počas celého roka a dosahovať všetky ciele.




Diár má dostatočne veľa strán. Jednoducho si doň môžete plánovať úplne všetko, čo potrebujete. Ja sa naň spolieham aj tento rok, pretože na to, aby som všetko stíhala, potrebujem správny time management. A síce používam rôzne aplikácie, nič mi zatiaľ nenahradilo pocit písania na skutočný papier. :)

A čo vy? Aký diár máte radi/používate?

Zverejnenie komentára