SOCIAL MEDIA

beauty tip: TimeWise (Mary Kay)

16. novembra 2023

 Ahojte!

Nejaký čas mám doma novú kozmetiku od Mary Kay, a preto som si povedala, že je čas, aby som vám o nej spísala kratšiu recenziu. Poďme sa teda na jednotlivé produkty spolu pozrieť.

Výrobky sú rady TimeWise, ktorá je známa tým, že bojuje proti starnutiu a zaisťuje krásnu, sviežu a vypnutú pokožku. Ja osobne tieto produkty už nejaký čas používam, a to aj napriek tomu, že výrazné vrásky alebo iné náznaky starnutia ešte nevidím. Platí však, že čím skôr sa o pleť začnete v tomto smere starať, tým lepšie.

Celú recenziu začnem krémom na oči TimeWise s 3D efektom. Najprv uvediem popis produktu zo stránky, ktorý vám ho lepšie predstaví, a následne poviem svoje dojmy.

Tento očný krém bol špeciálne navrhnutý tak, aby riešil jedinečné potreby očného okolia a pomáhal zlepšiť vzhľad jemných liniek, matnosť, pevnosť a textúru pleti. Extrakt z rias pomáha predchádzať opuchnutým vačkom pod očami a pomáha obmedziť pigment, ktorý prispieva k vzniku tmavých kruhov. Rýchlo sa vstrebávajúce zloženie umožňuje nanášať mejkap s minimálnym časom čakania. Vďaka 12-hodinovej hydratácii a viditeľne rozjasnenému očnému okoliu bude vaša tvár vyzerať odpočinuto.

Ja osobne som doteraz očný krém nikdy nepoužívala. Moja skincare bola vždy veľmi jednoduchá a pozostávala z micelárnej vody a hydratujúceho krému s SPF. Tentokrát som si však povedala, že je čas, preto som do svojej rutiny zaradila tento produkt, ktorý používam už niekoľko týždňov a môžem vám povedať, že prvé výsledky som si všimla už po niekoľkých dňoch. Úprimne sa totižto priznám, že odkedy som sa vrátila z ciest (približne mesiac a pol), dobre nespím. V noci nedokážem zaspať a ráno sa neviem zobudiť. To sa, samozrejme, odráža na mojej pleti a hlavne na oblasti pod očami, ktorá má rôzne farby. Nehovoriac o tom, že sa mi začali robiť nepekné ovisnuté vačky, ktoré fakt v 25-ke nechcem. Tento krém preto prišiel v správny čas. Okrem toho, že zabojoval s tmavými kruhmi, podporil pokožku a ja vyzerám znova ako moje staré ja :).

Plusom krému je precízny aplikátor, ktorý postupne dávkuje produkt. Nikdy sa mi preto nestalo, že by som produktu vytlačila moc alebo naopak, málo. Okrem toho sa mi veľmi páči aj konzistencia produktu, ktorá nie je ani hustá, ani riedka. Veľmi dobre sa preto aplikuje aj na jemnú pokožku pod oči a rýchlo sa vstrebáva.

V recenzii budeme pokračovať antioxidačným hydratačným krémom s 3D komplexom. Taktiež prikladám oficiálny text:

Tento ľahký hydratačný krém na tvár obnovuje zdravý jas pokožky a zanecháva ju jemnú a vláčnu. Rýchlo sa vstrebávajúce zloženie dodáva pleti antioxidanty a pomáha redukovať vzhľad jemných liniek a zároveň zlepšuje pevnosť pokožky. Prispôsobte tento krok potrebám svojej pleti – či už pomocou obnovujúceho zloženia pre normálnu/suchú pleť alebo nemastného zloženia pre zmiešanú/mastnú pleť – a vyberte si ten najlepší denný hydratačný krém pre seba.


Tento krémo-gél mi bol doslova zoslaný z neba. Moju suchú pokožku perfektne hydratuje a dodáva jej všetko, čo potrebuje, a to najmä počas chladnej jesene a zimy. Má perfektnú konzistenciu, ktorá sa skvelo rozotiera a rýchlo sa vpíja aj hlbšie do pokožky. Vôňa je veľmi jemná a nie agresívna. Rovnako ako pri všetkých produktoch z rady TimeWise. Po niekoľkotýždňovom používaní som si všimla, že je moja pokožka sviežejšia a žiarivejšia. Mnohokrát si preto na ňu pred vyjdením do mesta ani nedávam mejkap. Tak sa mi páči! :)

Tretím produktom v tejto recenzii je ochranná denná emulzia s SPF 30, ktorá ma najprv dostala pevnou fľaštičkou v minimalistickom vzhľade. Tá mi skrášľuje kúpeľňu spolu s nočným obnovujúcim krémom. K tomu sa však dostaneme neskôr. Celkový dizajn celej rady TimeWise je minimalistický, nadčasový, elegantný a ženský. Veľmi sa mi páči, pretože to je presne môj štýl. Poďme však najprv na oficiálny text o produkte:

Pomôžte oddialiť viditeľné známky predčasného starnutia pleti vďaka širokému spektru dennej ochrany. Zloženie obsahuje extrakt z opuncie, ktorý pomáha posilňovať ochrannú bariéru pokožky, čo má veľký význam pre udržanie priaznivých látok v pokožke a pre elimináciu nepriaznivých látok. Ako ďalšia infúzia patentovaného 3D komplexu pri použití s TimeWise® Antioxidačným hydratačným krémom s 3D komplexom pomáha tento nutný krok pleti, aby vyzerala žiarivejšie po celý deň, pretože zlepšuje vzhľad nerovnomerného tónu. Chráňte svoju pokožku pred UVA/UVB lúčmi s týmto rýchlo sa vstrebávajúcim zložením, ktoré zlepšuje celkový vzhľad pokožky a pomáha jej cítiť sa odolnejšie.

Úprimne sa priznám, že dlhé roky som SPF nepoužívala. Zdalo sa mi, že je to zbytočné, najmä ak nešlo o leto. Krém s krytím SPF som používala maximálne na dovolenke tesne predtým, ako som sa išla kúpať. Moje terajšie ja si búcha hlavou do čela, ale nevadí. Poučila som sa a môžem povedať, že na svoju pokožku si teraz dávam veľký pozor.

Emulzia je zaujímavým produktom, ktorý som ešte nikdy nemala. Spravidla som používala krémy s SPF, prípadne mejkapy. Práve preto som sa tešila, keď ju začnem používať. A môžem vám hneď povedať, že ma príjemne prekvapila. Produkt je na prvý pohľad ako krém. Na rozdiel od hustejších krémov má však o niečo ľahšie a redšie zloženie, takže sa na tvári skvelo rozloží a hneď sa vstrebe. Ja na emulziu aplikujem ešte krém, pretože mám suchú pokožku a potrebujem maximálnu hydratáciu. Nemusím však už používať krém s SPF, stačí mi bežný produkt bez SPF. Ako napríklad vyššie spomínaný hydratačný krém, ktorý väčšinou s emulziou kombinujem.

Plusom emulzie je tiež to, že nemá žiadnu silnú vôňu. Nebije sa preto s krémom, mejkapom ani iným produktom, ktorý používam. A, samozrejme, nesmiem zabúdať ani na aplikátor, ktorý je veľmi praktický. Nezvyšuje riziko vyliatia produktu alebo iného znehodnotenia.

Presuňme sa na obnovujúci nočný gél s 3D komplexom. Jeho oficiálny popis znie:

Doplňte zásoby pleti pomocou tohto kroku starostlivosti o pleť, ktorý pôsobí, keď pleť dokáže najlepšie obnovovať to, čo sa mohlo v priebehu dňa vyčerpať. Každá dávka tohto ľahkého zloženia spôsobí prasknutie špeciálnych mikroguličiek NutriBeads® Duo a uvoľnenie čerstvej dávky resveratrolu a zmesi vitamínových derivátov. Môžete byť pokojné, keď budete vedieť, že druhá infúzia 3D komplexu – keď ho použijete spoločne s TimeWise® Antioxidačným hydratačným krémom s 3D komplexom – pracuje na tom, aby pomáhala predchádzať prejavom predčasného starnutia pleti. Cez noc tento regeneračný produkt prináša ďalšiu antioxidačnú podporu vďaka extraktu z harmančeka, účinnej zložke pre nočnú starostlivosť, ktorá je známa pre svoje upokojujúce účinky na pokožku počas spánku. Prebudíte sa s odpočinutou a obnovenou pleťou, mimické linky sa zjemnia a zredukuje sa viditeľnosť vrások.

Ako prvé si spomeňme minimalistický priehľadný dizajn, cez ktorý je možné vidieť špeciálne mikroguličky, ktoré v sebe obsahujú tie najlepšie látky zaručujúce sviežu a krásnu pleť. Aplikátor je v tomto prípade rovnaký ako pri predchádzajúcom produkte. To isté platí aj o univerzálnej vôni, ktorú takmer ani necítiť, a príjemnej konzistencii, ktorá sa na pleti doslova "rozleje". Produkt sa veľmi jednoducho aplikuje na tvár. Nehovoriac o tom, že sa rýchlo dostane aj do hlbších vrstiev pokožky, kde pracuje a stará sa o to, aby bola pokožka vypnutá a krásna.

Produkt taktiež používam už niekoľko týždňov a dávam mu veľké plus. Spolu s krémom na oči ma zachraňuje pred efektom bezsenných nocí, ktoré posledné dni zažívam (najmä kvôli stresu).

Posledným produktom, ktorý v tejto recenzii spomeniem, je čistiaci krém s 3D komplexom. Jeho popis znie takto:

Objavte základný prvý krok na čistenie, osvieženie, odstránenie odumretých kožných buniek a rozjasnenie pleti. Jemne odstráňte nečistoty zmatňujúce pleť, mejkap aj denný stres s týmto účinným čistiacim prípravkom na tvár 4 v 1. Po použití je pokožka okamžite čistá a jemná, jej textúra je vylepšená a obnovená. Nezanecháva žiadne zvyšky a pleť je pripravená na ďalšie kroky vašej starostlivosti o pleť.


Čistiaci krém je pre mňa tiež novinka. Na čistenie pleti som doteraz používala micelárne vody, peelingy, čistiace gély a mydlá, no nie krémy. Na konzistenciu produktu som si však nemusela dlho zvykať, pretože je veľmi príjemná. Na pleť sa dobre aplikuje, pričom z nej dáva dole skutočne všetky nečistoty. A to nielen tie bežné, ktoré sa vám počas dňa "nalepia" na tvár, ale aj tie, ktoré si na ňu sami dáte. To znamená mejkap a podobne. Okrem toho je veľmi šetrný k pokožke a zbytočne ju nedráždi ani nevysušuje.

Ako plus musím znova zmieniť jemnú, takmer nebadateľnú vôňu, jednoduché používanie a perfektné výsledky, na ktoré som však už pri Mary Kay zvyknutá :)

Musím poďakovať celému tímu Mary Kay, že mi poslali výrobky presne šité na moju suchú pleť, ktorá doslova jasala vždy, keď som na ňu niečo dala.

A čo vy a produkty TimeWise? Skúšali ste už nejaké? :)  

Zverejnenie komentára