SOCIAL MEDIA

in love with mary kay

15. januára 2024

Ahojte!

Po takmer mesačnej pauze, ktorá vznikla z dôvodu vianočných sviatkov a mojich veľmi busy days, som späť a rovno s recenziou na úžasné produkty značky Mary Kay. Poďme sa na ne spoločne pozrieť.

Prvým kúskom z balíčka, ktorý som testovala posledné týždne, je revitalizačný peeling s bambuckým maslom. Má krásnu jemnú vôňu, ktorá je na tele cítiť ešte veľmi dlho po použití. Hustota peelingu je trochu hustejšia v porovnaní s bežným sprchovým gélom. Po kontakte s vodou sa však rozotiera veľmi jednoducho. Kúsky v peelingu nie sú príliš veľké, vďaka čomu pokožku zbaví odumretej kože alebo iných častíc, ale nepodráždi ju. 

Neviem ako vy, ale ja peelingy používam veľmi rada. Snažím sa ich používať raz do týždňa. Nie príliš často, aby som pokožku zbytočne nedráždila, no na druhej strane, dosť často na to, aby som ju prekrvila a zbavila všetkého, čo na nej nemá byť.

Ďalším produktom je krém na ruky Mandarin & Rose, ktorý má krásnu vôňu poskladanú z:

  • Vrchné tóny: čierna ríbezľa, kumquat, šťavnatá mandarínka 
  • Stredné tóny: svieža orchidea, ružový zemolez, arabský jazmín, turecká ruža 
  • Spodné tóny: jemné santalové drevo, pižmo, krémová vanilka
Krém má skvelú konzistenciu, vďaka čomu sa veľmi dobre rozotiera a rýchlo sa vstrebáva. Pokožku výborne hydratuje a krásne vonia ešte dlho po tom, ako si ho aplikujete. Výrobok som doma už pred nejakým časom mala a musím povedať, že ide o jeden z najlepších krémov, aké som kedy vyskúšala. Svieža, ovocná a ženská vôňa je príjemná a na rukách je dlho cítiť.

Plusom je aj samotné balenie, ktoré je o niečo menšie, takže sa zmestí do každej jednej kabelky. Krém tak môžete mať neustále pri sebe.


Z kolekcie Satin Body som v balíčku našla ešte jeden produkt, ktorým bol telový krém s bambuckým malom Fresh Lily. Ide o výrobok z limitovanej edície, ktorý má nádhernú vôňu a perfektné hydratačné účinky. Pokožku v sekunde zmäkčí a dodá jej všetku chýbajúcu hydratáciu.

Konzistencia krému je o niečo hustejšia, no to neznamená, že sa s ňou nepracuje dobre. Práve naopak. Produkt sa na telo veľmi príjemne natiera a nevytvára nepríjemnú mastnú vrstvu. Môžete ho tak použiť aj tesne predtým, ako pôjdete do postele.

Ďalej prechádzam na maskaru Lash Love Fanorama, ktorú som mala už niekoľkokrát a patrí k mojim najobľúbenejším. Niet sa však ani čomu čudovať. Má praktickú kefku, s ktorou sa veľmi dobre pracuje a krásnu čiernu farbu, ktorá na mihalniciach perfektne vynikne. Následne netreba zabúdať ani na to, že na očiach vydrží veľmi dlho, a to bez toho, aby opadávala a zanechávala nepekné fľaky pod očami. 

Veľkou výhodou maskary je aj to, že mihalnice dokáže zahustiť a zároveň predĺžiť. Vďaka nej nemusím kombinovať dva produkty a stačí mi jeden, čo je výhoda hlavne v prípade cestovania :) 


Ďalším produktom je matný rúž Matte Liquid Lipstick. Milujem tekuté rúže, pretože sa veľmi jednoducho aplikujú na pery. Nehovoriac o tom, že kvalitné produkty vydržia veľmi dlho. Rovnako sú na tom limitované rúže, ktoré nájdete v ponuke Mary Kay. Ja som mala možnosť vyskúšať Classic Red, ktorý poteší krásnou sýtou tmavou farbou.


Posledným produktom bol tekutý očný tieň Shimmer Liquid Eye Shadow v odtieni Sparkling, ktorý je nááááádherný! Na očiach krásne vyniká a láka pozornosť ako počas dňa, tak aj vo večerných hodinách. Ja osobne ho rada kombinujem so zemitými odtieňmi ako hnedá alebo béžová, no myslím, že by sa skvelo hodil aj k niečomu výraznejšiemu, ako je napríklad červená alebo ružová.


Plusom tieňa je to, že sa ľahko nanáša, pretože má praktický aplikátor. Tam to však rozhodne nekončí. Okrem toho na očiach vydrží aj bez fixačného spreja celý deň. Nerozpíja sa a nedostáva sa do záhybov očných viečok, takže výsledný efekt vyzerá sviežo aj po niekoľkých hodinách. Ak teda hľadáte niečo originálne, čo na očiach vynikne, toto je pre vás tá najlepšia voľba!

Zverejnenie komentára