SOCIAL MEDIA

the longest summer

31. mája 2018
Pred pár dňami som zmaturovala. Mám pred sebou najdlhšie leto v mojom živote. Úprimne, ešte sama neviem, čo všetko podniknem, ale dúfam, že bude čo najlepšie a budem mať mnoho zážitkov. Takisto mám pred sebou aj nástup na vysokú školu a som zvedavá, čo všetko nové mi do života príde.

 sweater - H&M
Síce mám trochu obavy som aj zvedavá na celý môj život. Ako sa zmení, čo nové do neho príde.
V blízkej budúcnosti sa môžete tešiť aj na dlhší a rozsiahlejší článok, v ktorom tak celkovo zhrniem moje štúdium na strednej škole :)
Užívajte krásne slnečné dni! :)

13 komentárov :

  1. Odpovede
    1. Dlhé bude určite a dúfam, že bude aj plné zážitkov! :)

      Odstrániť
  2. That sweater is gorgeous and the colour is beautiful on you. Following you on GFC...hope you will follow back :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Užij si léto! Věřím, že přechod na vejšku je velká změna. A může to být dobrá změna!^^
    Ann

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak si ty prázdniny užij. A jestli půjdeš na vysokou, tak tam bývají ještě delší kolikrát. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem ti k maturite, veľký krok máš za sebou. Užívaj si leto.

    https://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ooo pamätám si na moje leto po strednej bolo skvelé, prajem aj tebe minimálne také aké som mala ja :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Love your sweater and enjoy your summer.
    Good luck in college!

    www.fashionradi.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Blahopřeju a hodně odpočinku, relaxu a odměn! Zasloužíš si to. :)
    Kout světa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gratuluji k maturitě, mě to čeká za rok :D jinak si užij pořádně prázdniny :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Užívej si nejdelší prázdniny, stojí za to! :) Já jsem je měla loni a kéž bych mohla o rok omládnout :D Sluneční dny si užívám omezeně, protože mám zkouškové, tak se musím učit :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aj mňa čaká teraz toto najdlhšie leto! A už sa teším, ako všetko, čo som za posledný rok nestíhala, doženiem. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Libí se mi tvůj pokoj! Vypadá útulně! A gratuluji k nové kapitole! Užij si léto jak se ma ;)

    The Gown http://www.thegown.cz

    OdpovedaťOdstrániť