SOCIAL MEDIA

Mother's day

7. mája 2018
Už túto nedeľu je Deň matiek a pre tých, ktorí tento rok nestíhajú rovnako ako ja, mám ešte rýchle tipy na to, čo by ste svojim maminkám mohli kúpiť.
Pre mňa je moja maminka osoba, ktorá je tu vždy pre mňa. Je to moja najlepšia kamarátka, človek, ktorý mi vždy pomôže a vždy sa naňho môžem spoľahnúť. Nikdy ma nesklamala a aj napriek pár veciam, kvôli ktorým sa občas pohádame, máme perfektný vzťah. Veľmi ju ľúbim, vážim si ju, a preto viem, že jej na Deň matiek chcem kúpiť niečo špeciálne a niečo, čo má určite rada.

Sama som žena, ktorá vyhľadáva dobré voňavky a parfumy. Na jar a leto preto nielen ja, ale aj moja maminka, stavíme na kvetinové vône, ktoré sú jemné, príjemné a ženské. Tie ťažké dávame do úzadia a počkajú si na nás pekne na zimné obdobie. Nedávno som si všimla, že voňavka, ktorú moja mamina používa, je už skoro prázdna, a preto uvažujem nad nejakým dobrým a kvalitným parfémom alebo nejakou parfémovou vodou, ktorá sa jej bude páčiť.
Dôležitá je samotná vôňa, no mnohokrát ma vôňa najprv musí upútať svojim obalom. Niekedy som vyhľadávala zaujímavé obaly, no dnes je to už skôr tak, že preferujem tie minimalistické a jednoduché. Na Notino.sk nájdete rovno kategóriou Deň Matiek, kde si môžete vybrať presne to, čo sa vašej maminke bude určite hodiť a páčiť. Ja som tam našla hneď dve vône, nad ktorými uvažujem.
Hneď na prvý pohľad ma zaujali tieto dve nádherné voňavky. Obe majú krásne, jemné a ženské balenie. Síce ma zaujali obe, najviac rozmýšľam nad vôňou LANCÔME La Vie Est Belle L’Éclat, ktorú som nedávno voňala aj v parfumérií a musím vám povedať, že je naozaj nádherná! 
Ak teda uvažujete, že by ste stavili na nejakú vôňu, okrem tejto spomínanej môžete skúsiť aj 

Lancôme La Nuit Trésor Caresse, ktorá má krásny, diamantový flakón, ktorý ma okamžite dostal. 


Keďže sa moja maminka moc nemaľuje viem, že by jej bolo úplne zbytočné kupovať nejakú dekoratívnu kozmetiku, ktorú by potom nevyužila. Práve preto som vedela, že dobrý krém jej určite padne vhod a využije ho. Značku Vichy máme doma veľmi radi a používame ju dosť často. Ja používam najmä ich šampóny, ktoré sú naozaj kvalitné a perfektné. Krém VICHY Neovadiol Rose Platinium ma zaujal najmä tým, že je rozjasňujúci a posilňuje pokožku. Je vhodný pre zrelú pleť a vyzerá naozaj skvelo. Vďaka tomu, že mám vybudovaný celkom dobrý názor na značku Vichy veľmi rada vyskúšam tento krém kúpiť a uvidíme, ako naň pleť mojej maminky zareaguje. Myslím však, že sa nesklameme. 
Druhou vecou, ktorá ma zaujala bolo toto omladzujúce sérum pre všetky typy pleti od značky Nuxe. Výrobok vyzerá veľmi dobre a myslím, že by stál za kúpu, pretože mamina ešte neskúšala žiadne podobné séra. Niečo nové by sa jej preto určite hodilo! :) 

Toto sú moje tipy na darčeky, ktoré by ste mohli kúpiť svojim maminkám na Deň matiek, ktorý sa už veľmi rýchlo blíži. A čo vy? Čo kupujete? :) 

5 komentárov :

  1. Great selection for a mother's day!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moji mamince bude muset stačit přání, protože je ode mě hrozně daleko, ale vybrala jsi krásné dárečky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super tipy, ta voňavka od Lancome strašně krásně voní :) já se letos rozhodla, že upeču dort :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělé typy, ale já raději dávám přednost květině a čokoládě :) a obejmutí k tomu.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné typy :) Já dávala balíček - hrnek s nápisem o nejlepší mamince, horká čokoláda, svíčka a přání, nejhorší bylo vymýšlení vlastní básničky :D

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť