SOCIAL MEDIA

i see everything

25. januára 2018
Určite poznáte také to obdobie, kedy sa vám v živote toho deje veľmi veľa, vy poriadne nestíhate robiť úplne všetko, čo by ste chceli a máte tak trochu zlé obdobie? Sami ani neviete prečo, alebo možno aj viete, no snažíte sa, aby ste z toho kolotoča vyšli.
Mám takéto obdobie. Je toho na mňa dosť veľa a pár vecí nevychádza presne tak, ako má. Práve v takomto období sa mi ukázalo, ktorým ľuďom na mne záleží. Ktorí ľudia si všimli, že sa niečo deje, aj keď sa niekedy premáham, aby som sa usmievala. Ľudia, ktorým na mne záleží, ktorí ma podržia, opýtajú sa, čo sa deje, či je všetko v poriadku a starajú sa. Úprimne vám môžem povedať, že zo všetkých ľudí, ktorých mám v živote, je takýchto len pár. Vážim si ich, pretože pre mňa toho spravili neskutočne veľa a stále aj robia. 
Mnohokrát sa stáva, že títo ľudia mi pomôžu aj keď sú ďaleko odo mňa. Napíšu mi povzbudivé správy, zavoláme si alebo jednoducho sme nejako v kontakte a pomáhajú mi. Niekedy však človek potrebuje taký dobrý pokec, kedy si sadne s druhým človekom, aj keď len na pár minút, a spolu sa porozprávajú.

Úsmevné na tom všetkom je aj to, že niekedy vám niečo povie aj človek, od ktorého by ste to neočakávali. Jednoducho vám povie niečo, čo vám otvorí oči a je to. Mne sa to pred pár dňami stalo. A poviem vám, že keď vám to niekto povie rovno do očí, je to omnoho lepší pocit, ako keď to niekto napíše.


11 komentárov :

  1. Taky si snažím poslední dobou opravdu stát za tím, že by se mělo vše důležité říkat do očí a nekazit to těmi sociálními sítěmi... Košile je super! :)
    Kout světa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, najlepšie je, keď sa s človekom porozprávaš z očí do očí :) Ďakujem!

      Odstrániť
  2. Moc hezký článek. Chci ti jen říct, že tohle období jednou skončí. Všechno špatné je pro něco dobré a tohle ti ukáže jestli jsou kolem tebe správní lidé:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár! :) Dúfam, že také to obdobie skončí čo najskôr :)

      Odstrániť
  3. Práve si prechádzam dosť náročným obdobím. Mám pocit, že sa na mňa všetko rúca. Nedávno som sa presťahovala do Prahy a som na všetko sama. Vieš čo by tieto na nič dni vylepšili? Tá úžasná košela!

    Kristyn Marama

    OdpovedaťOdstrániť