SOCIAL MEDIA

beauty tip: eyeliner

4. januára 2018
Tekuté očné linky sú pre mňa jednou z najdôležitejších kozmetických vecí, ktoré mám. Veľmi rada ich používam a priznávam sa, že ich nosím každý deň. Je to najmä kvôli tomu, že sa v nich cítim dobre. Práve vďaka tomu, že ich nosím každý jeden deň, mám aj pár svojich favoritov, ktorých používam veľmi rada a vždy na nich stavím.
Dnes vám predstavím dva výrobky - očné linky, na ktoré nedám dopustiť a nosím ich veľmi rada, pretože dobre držia a nerozmazávajú sa. Plus ukážem vám aj jednu linku, ktorá mne nevyhovovala, no to neznamená, že by vám nemusela sadnúť alebo že by nebola dobrá. Je to môj osobný názor.
Prvá očná linka od od značky Dermacol. Jej názov je Dermacol Black Sensation Ultra Black. Túto očnú linku som raz objednala len tak, pretože som chcela vyskúšať nejaký nový výrobok, a tak som si povedala, že ju vyskúšam. Hneď po prvom aplikovaní sa mi veľmi páčil aplikátor, ktorým sa linka nanáša. Je to omnoho jednoduchšie a a linky mám nakreslené omnoho rýchlejšie, ako inokedy. 
Vďaka tomu, že má táto linka zaujímavú konzistenciu, skvelo na tvári zaschne a vôbec sa nerozmazáva. Dokonca ani vtedy, keď sa jej nechtiac dotknem. Počas celého dňa vie linka držať bez toho, aby sa zbytočne rozmazávala, alebo bez toho, aby som ju musela znova prerábať. Má krásnu, tmavú čiernu farbu, ktorá nepresvitá, a preto som s ňou neskutočne spokojná.
Samozrejme, dôležité je vedieť, ako sa odličuje. Odličovanie je takisto veľmi jednoduché a rýchle. Vôbec sa nestáva, že by som ju nemohla odlíčiť, alebo že by som ju musela odličovať veľmi dlho. Za mňa je toto najlepšia tekutá očná linka, ktorú som kedy mala a len veľmi ťažko ju niečo predbehne!
Druhou očnou linkou, ktorú nepoužívam každý deň, no občas, keď mám viac času, si ju rada dám. Je to gélová očná linka od značky Maybelline. Gélové očné linky som veľmi dlho nepoužívala, pretože som si ich nevedela dávať. Alebo presnejšie.. Nikdy som nemala na ne dobrý štetec, ktorý by bol presný alebo by sa s ním linka dobre nanášala. A práve preto, keď som našla od značky Dermacol veľmi dobrý štetec, tak som si povedala, že to vyskúšam. Táto gélová linka nie je vôbec príliš "tuhá", dobre sa s ňou narába a perfektne drží. Pri gélových linkách je dobré to, že nie sú príliš tekuté, a preto by som ich odporučila najmä začiatočníkom, ktorí by chceli začať s linkami. Je to podľa mňa skvelý štart :) Ja som sa z malých liniek prepracovala k naozaj hrubým a výrazným linkám, ktoré jednoducho milujem a je to akoby moje "poznávacie" znamenie.

No, a mám tu pre vás tretiu očnú linku od značky Makeup Revolution, s ktorou som príliš spokojná nebola. Ako som však hovorila, je to môj osobný názor a hneď vám aj poviem, prečo mi táto linka nesedela.
Pri očných linkách od Dermacolu mi najviac vyhovuje aplikátor, s ktorým si linku nanášam. Nie je príliš hrubý, no nie je ani príliš úzky. Jednoducho si s ním nakreslím "orámovanie" linky, ale takisto s ním linku perfektne a rýchlo vyfarbím. Nikdy sa nestane, že by som pri linkách (oboch) strávila ráno viac ako 7 minút (mám to presne vypočítané! :D). Pri tejto tekutej očnej linke som sa však stretla s príliš tenkým aplikátorom, s ktorým som nemala linku presnú, mala som tam jemné "vlnky", ktoré jednoducho na linkách neznášam. Celé líčenie s touto linkou mi pripadalo ako nekonečné, najmä kvôli jej tenkému aplikátoru, s ktorým sa mi nedalo veľmi dobre vyfarbiť celú linku. Počas dňa som si potom všímala aj jemné nedostatky. Farbu má však linka naozaj krásnu, tmavú a drží veľmi dobre.
Ako som však už spomenula, táto linka nevyhovovala mne, a preto je to len môj osobný názor. Určite existujú aj dievčatá/ženy, ktoré túto linku používajú každý deň a sú s ňou spokojné. Ak teda preferujete na očných linkách skôr tenký aplikátor, táto linka je niečo pre vás!

A čo vy a očné linky? :) 

4 komentáre :

  1. Tak tú prvú určite vyskúšam. Ďakujem za typ! :)

    Ann´s Life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež som veľký maniak na linky a tiež sa v nich cítim veľmi dobre. Ja mám zatiaľ za favorita LIQUID LINER od CATRICE, ktorá mi fakt vyhovuje :) inak krásne si ich vieš namaľovať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já používám tekuté linky Essence a jsem velmi spokojená

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naposled jsem po nich pokukovala, ale pořád tak nějak nemůžu přesedlat z tužky :-/ Beru odběr ;-) (jako Janina Pálková) pokud koukneš ke mě popřípadě odebereš blog, FB, Insta budu moc ráda jo a chystám recenzi saloosu jestli tě zajímá přírodní kosmetika ;-) https://janinatvoriskvosty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť