SOCIAL MEDIA

blue life

18. januára 2018
Poznáte ten pocit, kedy si niečo nechcete priznať a pozrieť sa pravde priamo do očí? Presne takýto pocit som mala posledných pár.. mesiacov. Chcela som napísať týždňov, pretože sa mi to zdá, ako krátka doba, no fakt je tomu už niekoľko mesiacov! Sama tomu neverím..



Posledných pár mesiacov som si hovorila, že je to v poriadku. To, o čom hovorím nebudem presne špecifikovať, je to trochu osobnejšie. Jednoducho, tušila som, že si mnohé veci len navrávam a nehovorím sama sebe pravdu, no nejako som sa bála priznať si to, pretože som si myslela, že to bude bolieť. Nakoniec som však musela otvoriť oči a musela som prijať skutočnosť takú, aká je.
Úprimne? Ani to nejako nebolelo, pretože som to už nejako tušila. Všetko to okolo, čo sa dialo, tomu aj naznačovalo.
Bola som sklamaná, to je pravda. Prežila som si pred Vianocami a chvíľku aj počas nich dosť ťažké obdobie, kedy som nemyslela skoro na nič iné a bolo mi to len ľúto. No potom som si uvedomila, že musím fungovať ďalej a byť tu pre ľudí, ktorí ma majú radi, a ktorí ma podporujú.

Dnes viem, že každé zlé obdobie a každý pád je tu na to, aby nás posilnil a aby sme dokázali zvládnuť omnoho viac vecí, ako doteraz. Ja som sa poučila a pochopila som, prečo to tak malo byť. Aspoň sčasti áno. A za to som vďačná. Síce stále cítim, že to nie je tak, ako to bolo niekedy, je mi omnoho lepšie a verím, že o nejaký čas aj znova bude.

Dúfam, že aj keď vy teraz prežívate nejaké ťažké či zlé obdobie, rýchlo prejde a zistíte, prečo to vlastne tak bolo.

10 komentárov :

  1. I love this shirt!

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice shirt!
    Eszter
    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. absolútne chápem o čom hovoríš a pravdepodobne boli naše situácie veľmi rozdielne no v tomto sa absolútne zhodnli a ešte aj v časovej osi. dúfam,že je ti lepšie a že dlho bude!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hezka kosile! Jeste jsem ze ZAFUL neobjednavala, zatim jen YOINS a ted' cekam na balik a take dam do clanku :) davam subscribe ;)

    Muj blog
    http://www.shop-it.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Striped shirts are perfect in every situation. Love this color!
    Love xxx
    Claudine / www.claudinesroom.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkná košile. "Všechno zlé je k něčemu dobré"!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Musím se přidat, krásná košile :) A znám chvíle, kdy se pravdě nechci dívat do očí.... :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť