SOCIAL MEDIA

new bag

20. októbra 2017
Po niekoľkých doslova dlhých a ťažších článkoch prichádzam z odľahčenou témou. Nejako nemám moc chuť písať niečo viac. Vypísala som sa z pocitov, ale ono to príde, už čoskoro, zas. Takže sa tešte na pokračovanie!


Dnes mám pre vás kabelku, ktorá mi nedávno prišla. Celkom som sa jej potešila, pretože kabeliek nie je nikdy dosť, že? :)
Táto nie je síce príliš hlboká, ale je perfektne široká, takže sa mi tam úplne všetko zmestí!
Má aj príjemnú farbu, hnedú, ktorá sa hodí k úplne všetkému. Tmavá farba je skvelá ku každému outfitu, takže sa nemusím báť, že by som to s niečim neskombinovala :)

2 komentáre :

  1. This bag is so beautiful!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přesně tak, kabelek není nikdy dost :-) Pěkná kabelka, fakt originální tvar a barva.

    Terezah-style

    OdpovedaťOdstrániť