SOCIAL MEDIA

you are the best

21. októbra 2017
"Niekedy veci, ktoré si najviac želáš, sa nestanú, a čo nečakáš, sa stane. Neviem, niekedy stretneš tisíc ľudí a nijak sa ťa nedotknú. Až príde jeden človek a tvoj život sa navždy zmení."
Počas života stretneme veľa ľudí, ktorých si nezapamätáme. Prechádzame okolo nich, míňame sa s nimi a nič. Existujú však aj takí ľudia, ktorých si všimneme okamžite a vryjú sa nám do pamäte. Nemusia mať extravagantné oblečenie či účesy. Majú silnú osobnosť, ktorá nás jednoducho ovplyvní a vďaka tomu si ich zapíšeme do pamäti navždy.


Mne sa takéto niečo stalo už mnohokrát. Kvôli tomu, že naša škola je spojená, čiže sa v nej nachádzajú tri školy, chodí sem viac ako 1000 žiakov. To je tak veľký počet, že všetkých si jednoducho zapamätať nemôžete, aj keby ste veľmi chceli. Každý rok sa tváre a ľudia menia. Tí, ktorí tam boli odchádzajú a prichádzajú noví. Počas piatich rokov, ktoré chodím do tejto školy som si zapamätala len malú časť ľudí. Sú to najmä tí, ktorých stretám každý deň, čiže ľudia v mojom ročníku či z mojej triedy. Som s nimi v dennom kontakte.

Potom je tu však aj skupina "cudzincov" a ľudí, s ktorými som nikdy neprišla do kontaktu alebo som sa s nimi rozprávala len niekoľkokrát. Srandovné je aj to, že každý deň v tej škole stretnem niekoho nového, koho som v živote nevidela. Alebo som možno aj videla, ale nepamätám si to.
Párkrát sa mi stalo, že som niekoho na chodbe v škole zahliadla a zaryl sa mi do pamäti. Sama neviem prečo. Ten človek nemusel mať nejaké extravagantné oblečenie či niečo, čo by upútalo. Stačilo, že mal nejakú silnú osobnosť, ktorá nejako vyžarovala. Týchto ľudí som si potom neskôr aj všímala. Niekedy sme sa stretli na školských akciách, kde sme mali prax a dali sme sa do kontaktu, inokedy sme sa len ďalej míňali.


Ak som však prišla do kontaktu s takýmito ľuďmi a začali sme sa o niečom baviť, ostali sme v kontakte aj naďalej. Je to taký ten pocit, akoby ste našli toho pravého kamaráta či kamarátku, pretože sa v ich prítomnosti cítite dobre a bavíte sa o úplne všetkom, čo chcete.
Keď sa mi takýto ľudia zjavia v živote, som za nich rada, pretože je to úprimné a pevné priateľstvo, ktoré ma baví :)

7 komentárov :

  1. Mám podobně velkou školu a se sovu špatnou pamětí na obličeji je to opravdu těžké, zkusit si někoho zapamatovat. :D Ale musím souhlasit - mám to úplně stejně, někteří lidé se nám prostě do paměti vryjí a je to. :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si niekedy veľmi ťažko zapamätám niekoho a niekto sa jednoducho vryje do pamäte :)

      Odstrániť
  2. Vždycky jsem pro někoho chtěla být takovou tou výraznou osobností, která ho něčím zaujme, ale myslím, že taková asi nejsem :/ jinak bundička je pěkná :)

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikdy nevieš, či nie si :) My si to ani neuvedomujeme, ako môžeme pôsobiť na iných ľudí :)
      Ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  3. bundička je naozaj krásne, po niečom takom som sa aj ja pozerala :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. taky to tak mám - někteří lidé v mém okolí mě "přitáhnou", nemusí být nijak výrazní, prostě mají výraznou charismatickou osobnost. Naopak jiní jsou takoví nenápadní a člověk si jich často ani nevšimne, záleží na osobnosti :) jinak krásná bundička!

    OdpovedaťOdstrániť