Používa službu Blogger.

kawaii box & GIVEAWAY !

11. februára 2015

8 komentárov :
Ahojte!
Viete čo je asi tá najmilšia vec, ktorú si môžete kúpiť okrem šteniatka ? Kawaii Box ! Videla som ho už dávnejšie na viacerých blogoch, kde boli samé dobré ohlasy naň, a tak som si povedala, prečo nie ? A rozhodla som sa, vyskúšať ho. Predsa za vyskúšanie nič nedám. A o pár týždňov som už mala Kawaii Box doma.


Aby som trochu ozrejmila, čo je to Kawaii Box. Určite poznáte také tie boxy, ktorý si objednáte na mesiac/polroka/rok a neviete čo sa v ňom nachádza. Len tak matne viete, čo bolo v tých minulých. Je to také prekvapenie na objednávku. Doteraz som poznala boxy o jedle alebo kozmetike a prednedávnom som narazila aj na takéto milučké veci, ktoré doma síce nepotrebujem, ale chcem. Také maličkosti ako sú všelijaké samolepky, perá alebo rôzne papieriky. A už som sa neraz zmieňovala o tom, že ja som na papiernictvo zaťažená.
Veľmi.
 A čo sa nachádzalo v januárovom Kawaii Boxe ? Samé zlaté "cute" vecičky ! :)
 Hneď ako som balíček otvorila vykukla na mňa takáto rozkošná plyšová vecička. Zvrchu má zips a môžete ju využiť ako mini peňaženku na drobné, puzdro na naozaj mini mp3 alebo iPod a dá sa využiť aj ako prívesok alebo kľúčenka, len tak na ozdobu. Síce trochu gýčové, ale čakala som aj také veci, bolo toto pero, ktoré má navrchu korunku. A v tvare ceruzky tam bol takýto štipec.
Ďalšie, veľmi praktické vecičky. Napríklad tento krásny zápisník. Taký menší som už dlhšie zháňala, ale nikdy nebolo čas pozrieť poriadne. No a teraz mám o problém menej. Krásny dizajn a vnútri sú farebné strany. V ružovej krabičke sa skrývajú malé nálepky a ďalšia kľúčenka z mäkkého materiálu, ktorá dobre poslúži aj ako anti-stresová loptička.
Najviac som dúfala, že v boxe dostanem nejaké tie veci aj na jedenie. Pozerala som na youtube videá, kde robili recenzie na staršie Kawaii boxy a boli tam rôzne keksíky, ktoré u nás len tak ľahko nezoženiete a je to také niečo nové. V tomto boxe bola na jedenie iba jedna vecička, ale za to neskutočne dobrá ! Maslové čokoládové tyčinky obliate v poleve, ktorú by som prirovnala k jogurtu a na nej boli ešte kúsky čokolády. Mňam ! Ak by ste vedeli, kde sa takéto tyčinky dajú zohnať, určite mi dajte vedieť, pretože aj keď som ich veľmi šetrila a bolo ich tam viac než dosť, za dva dni padli :D Ale to nie je všetko. Našla som si aj pekné zarážky do knižky/zošitov v tvare psíkov (myslím, že sú to zarážky :D ak nie, tak budem rada, ak ma opravíte) a stužku v pastelovej ružovej farbe so zmrzlinkami.
A aby tej ružovej nebolo málo, tak ešte tu mám dve vecičky. Peračník plný ceruziek, pier a podobných vecičiek, na ktorých si fičím a nakoniec ... najviac ma prekvapili ponožky, ktoré som našla na spodku balíčka :D

No a ak ste sa dostali až sem na koniec, tak vás určite poteším. Ak chcete aj vy takýto balíček, mám tu pre vás GIVEAWAY ! Na tomto blogu je to prvá giveaway, ktorá tu bola a hneď s takýmito krásnymi vecičkami !
Pravidlá sú jednoduché:
  1. Staňte sa sledovateľmi tohto blogu cez Google Friend
  2. Do tabuľky navrchu blogu sa prihláste pomocou emailu alebo facebooku :)
  3. Do komentárov napíšte svoj e-mail a meno :)
Rules giveaway :
  1. Follow this blog on Google Friend
  2. Join with email or facebook in the table on top.
  3.  In the comments write your e-mail and name :)
Giveaway skončí až o 19 dní, takže máte dosť času ! :)



Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

8 komentárov :

  1. Found your blog and I’d like to say that I’m in love with it! You have interesting posts and everything is beautiful! Amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. Rose Tascher
    2. to samé :)
    3. rose.tascher@gmail.com
    Rose Tascher

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great post dear. Your posts seems really interesting.
    I am following you on GFC- I hope you can follow me back. Thank you.

    Anna F.
    donzela.do.bosque@gmail.com

    A.
    Blog: A Beautiful Little Fool

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, krásná cena :-) Jen jsem moc nepochopila tu tabulku, no do toho jednoho políčka jserm napsala mail + jsem likovala blog na Fcb jako Mischellee Koutná, snad si to myslela takhle :-)

    + gfc: Kudrlinka
    Email: Minion2@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Občas sleduji nějaké unboxingy Kawaii boxů na YouTube a pokaždé tam jsou moc milé věcičky, stejně jako teď v tom tvém :-)
    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak konečne mi to šlo myslim:) veronikagrupacova@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť