SOCIAL MEDIA

heart cosmetics

26. mája 2023

 Ahojte!

Dnes k vám prichádzam s ďalšou novou recenziou, ktorá je tentokrát na tri úžasné produkty od Mary Kay, ktoré som testovala niekoľko posledných dní/týždňov. Poďme sa na ne pozrieť.

Dva z produktov, ktoré mi prišli, presnejšie štetec a podložka na čistenie štetcov, sú inšpirované 60. výročím značky Mary Kay. Kúpou tohto štetca však nepodporíte len samotnú značku, ale taktiež nadačný fond BeCharity. Viac o tejto "akcii" píše Mary Kay na svojej webovej stránke:

"Krásny a jedinečný tvar srdca vyjadruje dôležitý účel tohoto štetca: pomáhať ženám a deťom na celom svete. Zatiaľ čo budete nanášať svoju obľúbenú tekutú podkladovú bázu alebo CC krém Mary Kay® pre krásnu hladkú pleť, príspevok v hodnote 1 EUR z vášho nákupu poputuje nadačnému fondu Be Charity a prinesie radosť ďalším ľuďom."

Poďme sa však pozrieť na samotný štetec a to, aký v skutočnosti je. Mňa osobne zaujal hneď jeho pekný srdiečkový tvar, ktorý je veľmi netradičný. Rovnako ako aj jeho farebné prevedenie – štetce sú krásnej pastelovo ružovej farby.

Štetiny štetca Mary Kay sú veľmi jemné, takže nanášanie podkladovej bázy je príjemné. Na nanášanie tekutých produktov spravidla používam prsty alebo mäkké hubky, ktoré predtým namočím. Štetce som v minulosti vyskúšala, no príliš mi nesedeli, pretože sa mi zdalo, že produkt viac absorbujú akoby ho mali roztiahnuť po pokožke. Pri tomto štetci však taký pocit nemám. Práve naopak. Celý proces nanášania podkladovej bázy je rýchly, jednoduchý a veľmi praktický.

Štetec má len veľmi krátke štetinky, ktoré sa ľahko čistia. Na čistenie používam spravidla vodu a jemný detský šampón. Celý proces čistenia mi zjednodušuje ešte aj podložka, ktorá mi prišla v balíčku spolu so štetcom. Vďaka nej dokážem dostať zo štetca aj väčšie nečistoty, ktoré by v ňom mohli zostať. Štetec stačí len navlhčiť, aplikovať naň čistiaci prostriedok a následne jemne ním prechádzať po podložke. Výhodou podložky je aj to, že je malá a skladná. Nehovoriac o tom, že sa na jej povrchu nachádza viacero rôznych reliéfov (neviem, či som použila správny výraz), vďaka čomu si sami môžete vybrať, na ktorom štetec vyčistíte.

Čistenie samotnej podložky je rýchle. Stačí ju len umiestniť pod tečúcu vodu. Ak by bola zašpinená viac, odporúčam použiť rovnaký prostriedok, ktorý používate na čistenie štetcov – v mojom prípade detský šampón.

Posledným produktom je CC krém, s ktorým mám skúsenosti a ktorý patrí medzi moje najobľúbenejšie. Dôvodom je skutočnosť, že má skvelú konzistenciu – nie je príliš tekutý ani hustý, takže sa po tvári rozotiera bez väčších problémov. Má perfektné krytie a nechýba mu ani SPF! To je pre mňa jedna z veľmi dôležitých zložiek, pretože mám doma aj bázy pod mejkap či krémy, ktoré krytie SPF nemajú, vďaka čomu ich môžem pod mejkap bez problémov používať.

Plusom mejkapu je aj jeho praktické balenie a pumpička, pomocou ktorej si môžem dávkovať také množstvo mejkapu, ktoré práve potrebujem.

Ja som z produktov, ktoré mi prišli, nadšená – ako vždy, keď mi príde niečo z Mary Kay. Netreba sa však ani čomu čudovať. Ide o jednu zo značiek, ktoré ma ešte nikdy nesklamali. A čo vy? Ktoré z produktov sa zapáčili najviac vám?

Zverejnenie komentára