SOCIAL MEDIA

viva magenta

30. marca 2023
Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila tutoriál na jeden krásny makeup, s výrobkami od Mary Kay. Ešte predtým, ako sa však do toho pustíme, si musíme povedať trochu viac o farbe roka, ktorá je hlavnou témou tohto mejkapu.

Farba roka 2023 má názov Viva Magenta. Ide o krásnu sýtoružovú farbu, ktorá láka pohľady aj z diaľky. Vybrala ju firma Pantone rovnako ako každý rok. Ja osobne patrím medzi milovníkov nude a zemitých odtieňov, ktoré sa odrážajú ako v mojom šatníku, tak aj v mojom líčení. Raz za čas však rada siahnem po zaujímavej farbe, ktorá celok rozbije. A práve na to je ideálna Viva Magenta, ktorá sa perfektne hodí k bielej, hnedej, čiernej, béžovej aj karamelovej.

Ak premýšľate, ako by ste sa mohli počas tohto roka líčiť a využívať pri tom farbu Viva Magenta, mám pre vás jednu inšpiráciu. Poďme rovno na to.

Celý mejkap začnite podkladom, ktorý radi používate. Ja mám doma viacero mejkapov, ktoré dokážu zjednotiť pleť a vytvoriť pekný finiš. Osobne nepoužívam príliš ťažké a veľmi krycie mejkapy, pretože nemám na tvári príliš čo zakrývať. Dôležité je pre mňa farebné zjednotenie.

Následne si upravte obočie – taktiež presne podľa svojich predstáv a zvyku. Ja používam spravidla tmavohnedý púder na obočie, ktorý následne doplním priesvitným gélom, ktorým obočie zafixujem.

Ďalším krokom je líčenie očí. Na celé viečko si aplikujte Mary Kay Chromafusion očné tiene v odtieni Rose Gold a Gold Status. Tým získate pekný trblietavý podklad.

Do očného záhybu aplikujte Mary Kay Chromafusion očný tieň Hazelnut alebo Dusty Rose – ja som použila Dusty Rose, ktorý je krásny tmavoružový pastelový odtieň. Farbu dobre vytieňujte, aby medzi farbami nebol príliš výrazný skok.

Na zvýraznenie očí aplikujte do vnútorných kútikov Mary Kay Chromafusion očný tieň Crystalline. Taktiež ho pekne vytieňujte, aby do celku dobre zapadol.

Na oči aplikujte ešte linku kontúrovacou ceruzkou na oči Deep Brown. Ja som linku potiahla smerom dovnútra, aby som vytvorila mierny efekt cat eyes. 

Následne na oči ešte aplikujte maskaru – moja obľúbená, ktorú pravidelne používam, je Ultimate Black od Mary Kay. Ponad lícne kosti aplikujte Mary Kay Chromafusion lícenku v odtieni Rogue Rose a na kontúry použite Mary Kay Chromafusion kontúrovací púder v odtieni Latte. Pri aplikovaní sa uistite, že farby sú dobre vytieňované a nie je medzi nimi skok a výrazný kontrast.


Na rozjasnenie tváre použite Mary Kay Chromafusion rozjasňujúci púder Glazed. Ja osobne používam spravidla viac rozjasňovača, pretože mám rada, aký efekt vytvára. Samozrejme, vy nemusíte a môžete ho použiť minimálne.

Na kontúry pier použite kontúrovaciu ceruzku Mary Kay v odtieni Rose a na pery naneste polomatný gélový rúž Powerful Pink, ktorý je v odtieni Viva Magenta.

A máte hotovo! :) 

P.S.: Ja som pri líčení používala štetce od Mary Kay, ktorými boli:
Doma mám väčšinu štetcov od Mary Kay a musím povedať, že lepšie som nemala :)

P. S. S.: Očné tiene si môžete kúpiť po jednom a následne ich vyskladať do takejto paletky. Ja ich mám doma už niekoľko a je to najlepšia vec na svete. Sami si môžete prispôsobiť, čo v paletke máte, čo je veľmi dobré nielen na bežné používanie, ale aj na cestovanie. Zoberiete si len to, čo skutočne potrebujete. 

Zverejnenie komentára