SOCIAL MEDIA

dry skin

25. marca 2023

Suchá pokožka. Problém, s ktorým bojujú mnohí vrátane mňa už roky. Bojujem proti nemu rôzne. Vyberám si kvalitné produkty, ktoré zaručujú hĺbkovú hydratáciu a zanechávajú pokožku príjemne vláčnu. Správna hydratácia je pre mňa dôležitá počas celého roka, pričom najviac na ňu dbám najmä v zime, kedy je pokožka vo všeobecnosti suchšia.

Počas rokov som vyskúšala veľké množstvo produktov. Niektoré poskytli lepšie výsledky, iné horšie. A síce som našla zopár favoritov, veľmi rada hľadám stále ďalšie, pretože mám pocit, že telo si na ne dokáže veľmi rýchlo zvyknúť. Výsledky preto po čase už nemusia byť tak dobré, ako na začiatku.

V dnešnej recenzii mám pre vás hydratačné telové mlieko Neutrogena Deep Moisture Dry Skin, ktorý som našla veľmi náhodne – hľadala som nejaké dobré nové telové mlieko a toto mi padlo do oka kvôli skvelému zloženiu, dobrej cene a najmä výborným recenziám. Značka Neutrogena pre mňa vo všeobecnosti predstavuje značku kvality. Ide o jednu zo značiek, na ktoré sa obraciam, keď viem, že potrebujem dobrú starostlivosť a skvelé výsledky.

Začnime najprv obalom a spôsobom dávkovania. Pumpový spôsob aplikácie produktov je jednoduchý a praktický. Do ruky si vždy napumpujem presne toľko mlieka, koľko potrebujem. Nestane sa, že by mi vyšlo príliš veľa, ako napríklad v prípade klasického "vytláčacieho" aplikátora.

Ak vás zaujíma zloženie produktu, prikladám: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Palmitate, Petrolatum, Stearyl Alcohol, Dimethicone, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Ethylhexylglycerin, Palmitic Acid, Stearic Acid, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate, Crosspolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Phenoxyethanol, Parfum.

Objem produktu – 400 ml – je ideálna veľkosť pre každého, kto chce produkt používať pravidelne a na dlhšiu dobu. Vôňa je veľmi príjemná, no nie príliš silná, takže mlieko môžete používať aj vo večerných hodinách (napr. tesne pred spánkom) bez obáv z toho, že by vás z vône bolela hlava alebo by ste kvôli nej nemohli zaspať.

Telové mlieko je stredne husté. Veľmi dobre sa rozotiera a okamžite sa vstrebáva. Na pokožke nevytvára nepríjemný mastný filter, takže produkt nezostáva na oblečení alebo obliečkach. Produkt sa dostáva hlboko, prechádza cez niekoľko vrstiev pokožky. Dokáže tak telo hydratovať efektívne a s oveľa lepším výsledkom v porovnaní s inými produktmi.

Platí, že čím častejšie a dlhšie používate telové mlieko, tým lepšie výsledky získate. Ja ho používam už približne týždeň a pol a musím povedať, že pokožka je príjemná na dotyk. Zbavila som sa taktiež suchých miest, ktoré ma často trápili najmä v oblasti členkov a lakťov.

Ak by ste nemali príliš suchú pokožku, no produkt od Neutrogeny by ste chceli vyskúšať, k dispozícii je aj variant pre pre citlivú pokožku. S tým síce nemám skúsenosti, no s Neutrogenou mám vo všeobecnosti výborné skúsenosti, preto sa určite oplatí vyskúšať ho.

Neutrogena pri tomto hydratačnom telovom mlieku nesklamala a znova potvrdila, že ide o jednu z najlepších značiek, ktoré som kedy vyskúšala. Viem, že sa na ňu môžem kedykoľvek, keď budem potrebovať, znova obrátiť.


A čo vy a telové mlieka? Aké používate?

Zverejnenie komentára