SOCIAL MEDIA

revlon: hair care tip

2. marca 2023

 Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na jeden veľmi zaujímavý produkt, ktorý mi prišiel z ElNino.sk. Ide o bezoplachový kondicionér značky Revlon.

Začnime najprv samotnou značkou. Musím povedať, že Revlon je jednou zo značiek, ktoré mám veľmi rada najmä kvôli pomeru ceny a kvality. Výrobky sú kvalitné a s veľmi dobrým účinkom, pričom spravidla za ne nezaplatíte príliš veľa (v porovnaní s inými značkami, ktoré majú podobné kvalitné produkty).

Ja mám od Revlonu nielen kozmetiku určenú na starostlivosť, ale aj tú dekoratívnu. Myslím, že aj tu na blogu nájdete zopár recenzií, na niektoré z produktov. Používam ich na pravidelnej báze a musím povedať, že som s nimi veľmi spokojná.

Poďme však na samotný produkt, ktorý som skúšala. Bezoplachovú starostlivosť som chcela kvôli tomu, že nie vždy mám čas na to (a nie vždy sa mi chce) dávať si po umytí vlasov ešte masku, ktorá musí byť na vlasoch 10 až 20 minút.

Bezoplachovú starostlivosť môžem dať na vlasy kedykoľvek. Spravidla tak robím deň predtým, ako si vlasy umyjem. Výhodou tohto kondicionéru je to, že vlasy nemastí. Nevytvára na nich ani nepríjemný obal, kvôli ktorému by boli príliš ťažké. Práve naopak. Vlasy sú ako čerstvé. Veľmi príjemné na dotyk. Plus, krásne voňajú!

Aplikácia produktu je rýchla. Ešte predtým, ako ho dáte na vlasy, ho nezabudnite dobre premiešať (pretrepať). Na vlasy ho následne aplikujete veľmi jednoducho, pomocou rozprašovača. Ja výrobok ešte aj mierne zapracujem, aby na vlasoch dobre držal. Následne vlasy nechám vyschnúť a upravím tak, ako potrebujem. Buď ich nechám rozpustené, alebo si ich dám do vrkoča.

Ak pravidelne niekam chodíte (ja napríklad pracujem z domu, takže mi je jedno, kedy produkt dám na vlasy), spravíte dobre, keď si výrobok dáte na vlasy skôr vo večerných hodinách, aby ste nešli von s mokrou hlavou.

Kondicionér krásne vonia a má ľahkú konzistenciu. Plusom je taktiež to, že sa neskôr ľahko vymýva (keď sa rozhodnete, že si pôjdete umyť hlavu). Výrobok okrem toho skvelo hydratuje vlasy (ja som si to všimla najmä na končekoch). Nehovoriac o tom, že vlasy sa po ňom krásne lesknú. Pre mňa ide teda o ideálnu náhradu klasickej masky, prípadne iného vlasového výrobku.

A čo vy a starostlivosť o vlasy? Akú najradšej používate?

Zverejnenie komentára