SOCIAL MEDIA

let's talk about lingeries (& other stuff)

24. februára 2023

Máte radi nakupovanie spodnej bielizne? Ja osobne som niekedy patrila k ženám, ktoré nad tým nerozmýšľali, a kupovala som si ju len kvôli tomu, že "musím". Samozrejme, vždy som sa snažila vyberať tie najkrajšie druhy, ktoré boli na trhu – spravidla čierne s čipkou alebo iným detailom. Niekoľko rokov späť som si však konečne začala uvedomovať, že aj spodná bielizeň je dôležitou časťou, ktorú nosíme, a práve preto som si pre vás dnes pripravila článok a jeden tip na podprsenku, ktorú som si nedávno zaobstarala.

Preferujem nakupovanie online. Nehľadiac na to, či ide o tričká, sukne, nohavice, alebo spodnú bielizeň. A pri nakupovaní spodnej bielizne sa najradšej orientujem na e-shopy, ktoré mám otestované a viem, že výrobky, ktoré predávajú, sú nielen kvalitné, ale aj veľmi pekné, nadčasové a originálne. Jedným z nich je Astratex.sk, ktorý sa mi vo veľkom spája s mojím detstvom a dospievaním. Dôvodom je, že moja mama (Bejka ako ju tu najčastejšie spomínam) si odtiaľ nakupovala spodnú bielizeň už pred 20 rokmi. A neprestala ani po rokoch. A môžem vám povedať, že Bejka je v rámci spodnej bielizne (a najmä podprseniek) veľmi prieberčivá a neuspokojí sa s úplne všetkým.

Keďže som osoba, ktorá má rada skôr nadčasové a univerzálne kúsky, najradšej siaham po čiernych podprsenkách. Hneď po nich nasledujú biele, béžové a občas aj červené prevedenia. Práve preto nie je prekvapením, že kúsok, ktorý vám dnes predstavím, je čierny s menšími detailmi béžovej.

Okrem toho tejto podprsenke nechýbajú ani čipky a ďalšie detaily, ktoré nájdete napríklad na vrchnej časti. Nie je to však len o dizajne, ale aj pohodlnosti a komforte. Podprsenka je veľmi príjemná, skvelo drží a nikde netlačí. Po tom, ako si som si ju obliekla, som aj zabudla, že som ju mala na sebe. A to aj napriek tomu, že má klasické kostice.

Vo všeobecnosti má podprsenka klasické zapínanie s tromi úrovňami, takže si ju viete upraviť presne podľa svojich potrieb. Ramienka sú klasické, nedajú sa odopínať, čo je pre mňa veľmi dôležité. Podprsenky na odopínanie osobne nemám rada, pretože sa popri nosení môžu kedykoľvek odopnúť. Minimálne mne sa to občas stalo, keď som v minulosti takú podprsenku mala.

Podprsenka krásne tvaruje dekolt, a to aj bez toho, aby ste mali väčšie poprsie. Zbytočne sa nezarýva do pokožky, čo sa ale odvíja najmä od toho, akú veľkosť si vyberiete (ak by ste si zvolili príliš malú, mohla by to robiť).

Osobne musím povedať, že som s podprsenkou veľmi spokojná a ide o jednu z tých najkrajších, ktoré mám vo svojom šatníku. Okrem nej som pozerala v Astratexe ešte na ďalšie kúsky. Spolu s podprsenkou mi preto prišli aj legíny Under Armour. Ide o jednu z mojich najobľúbenejších športových značiek, ktoré mám rada najmä kvôli veľmi pohodlnému strihu, kvalitnému materiálu a minimalistickému dizajnu.

Športové legíny, ktoré som si vybrala, sú krásnej tmavozelenej farby. Doplnené sú o bledý pásik po bokoch a jeden vačok, ktorý môžete využiť napríklad na mobil. Materiál je veľmi pevný, vďaka čomu odolá aj náročnejším pohybom, ktoré sa robia napríklad pri joge. Aj napriek tomu, že je však pevný, nie je nekomfortný. Práve naopak. Vie sa skvelo prispôsobiť a legíny vyzerajú na postave viac ako výborne. Dokonca ju mierne formujú.

Dĺžka legín je klasická – končí pri členkoch. Minimálne mne pri výške 173 cm. Legíny majú vysoký pás, čo je pre mňa základom. Vysoký pás totižto zaisťuje, že sa legíny nešmýkajú pri cvičení. Zostávajú na mieste aj pri skákaní alebo behaní.

Značka Under Armour ma ešte nikdy nesklamala a nestalo sa to ani pri týchto legínach. Nevedela som však, že ju má Astratex v ponuke. Veľmi príjemne ma to prekvapilo a už teraz pozerám, čo ďalšie si na cvičenie objednám.

A čo vy a spodná bielizeň? Kde nakupujete, prípadne aké kúsky sa vám páčia najviac?

Zverejnenie komentára