SOCIAL MEDIA

beauty tip: lipsticks and lip balms

17. februára 2023

Ahojte!

Dúfam, že si užívate február. Ja mám pre vás recenziu na najnovšie produkty, ktoré mi prišli od Mary Kay ako krásny darček na Valentína. Poďme sa na to pozrieť.

Ako prvé spomeniem krásne sýte a nádherne pigmentované rúže, ktoré mám od MK už dobre otestované. Doma ich mám rovno niekoľko vo viacerých farbách, takže viem, že sú veľmi príjemné a dokážu na perách vydržať dlho. A to aj vtedy, keď niečo jete alebo pijete.

Rúže sa takisto skvelo a veľmi presne aplikujú. V priebehu niekoľkých sekúnd ich máte na perách bez toho, aby ste ich museli nejako špeciálne upravovať. Plusom je aj príjemná voňa, ktorá takisto spríjemní celé nanášanie a následne aj nosenie.

Rúže, ktoré som si našla v balíčku, boli v novom odtieni s názvom Very Raspberry, ktorý je veľmi ženský a podľa môjho názoru sa hodí ku každému tónu pleti. Ja som jeden darovala sestre, ktorá si ho takisto zamilovala.

Plusom je takisto to, že rúže sú vysokohydratačné, takže po krátkom čase vám nevytvoria nepríjemný pocit na perách, kvôli ktorému by ste si ich museli dať dole, prípadne nejako upraviť. V zložení rúžu nájdete aj slnečnicový olej a vitamín E, ktoré zaisťujú skvelú starostlivosť.

Ak by sa vám náhodou odtieň Very Raspberry nepáčil, môžete si vybrať z ďalších 9 sýtych farieb od červenej až po slivkovú. Ak by ste chceli vidieť, ako vyzerajú na perách, v archívoch tohto blogu niektoré z nich nájdete :)

Prechádzame na ďalšie produkty, no stále zostávame pri perách. Ide o kolekciu balzamov na pery, ktoré sú inšpirované sviežimi a slnečnými trópmi. Výborne vás tak pripravia na prichádzajúce leto a dovolenkovú sezónu.

Jeden z balzamov je Sweet Berry a druhý Tropical Guava. Ja som si osobne zamilovala oba a striedam ich. Majú praktický aplikátor, vďaka ktorému sa ľahko nanášajú.

Balzamy sú pre mňa veľmi dôležité. Okrem suchej pleti ma totižto trápia aj suché pery, ktoré si musím pravidelne hydratovať. Vyskúšala som množstvo rôznych balzamov, takže sa môžem považovať za samozvanú odborníčku v tejto oblasti 😄. A podľa mojich pocitov sú tieto balzamy jedny z tých najlepších, ktoré som mala. Na povrchu pier nezanechávajú nepríjemný filter a skvelo sa vstrebávajú. Keďže nie sú farebné, môžete si ich dať aj pod rúž.

Ja som s rúžmi aj balzamami veľmi spokojná a teším sa na ich pravidelné používanie. A čo vy a rúže/balzamy. Ktoré sú vaše obľúbené? :)

Zverejnenie komentára