SOCIAL MEDIA

beauty tip: Mary Kay

14. februára 2023

Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na zopár produktov od Mary Kay, ktoré mám doma už viac ako mesiac. Keďže som však polovicu februára cestovala, dostala som sa k nim až teraz. Poďme sa teda na ne pozrieť.

Prvým produktom boli konjakové hubičky v tvare srdca, z ktorých som dala jednu sestre. Hubičky boli v bielom a ružovom prevedení. Na dotyk sú tvrdé, no po tom, ako ich dáte pod vodu, zmäknú. Hubičky sú vyrobené z rastliny konjak, ktorá je na slovensku známa ako Zmijovec Konjakový. Rastlina rastie v Japonsku v Ázii a jej koreň slúži najmä na výrobu kozmetických pomôcok. Okrem toho sa však využíva aj ako potravina, pretože obsahuje vitamíny, proteíny, lipidy, mastné kyseliny a minerály.

Hubka je ideálna na ošetrenie pleti, pokožky celého tela a dokonca aj citlivej pokožky bábätiek. Môžete ju používať na každodennej báze, napríklad na odličovanie alebo čistenie pleti. Vhodná je pre každý typ pleti.

Po tom, ako hubku použijete, ju nechajte uschnúť na vetranom mieste. Ideálne je zavesiť ju za špagátik, ktorý má takmer každá hubka. Konjaková hubka sa po čase opotrebuje a roztrhne. Vtedy je dôležité zaobstarať si novú. Výhodou je, že konjakové hubky nie sú drahé a vydržia pomerne dlho aj pri pravidelnom používaní.

Konjakové hubičky od Mary Kay majú originálny valentínsky tvar. Sú praktické a skladné. Ide o moje prvé konjakové hubičky a musím povedať, že som s nimi veľmi spokojná.

Ďalším produktom je krém na ruky Mandarin & Rose, ktorý má krásnu vôňu poskladanú z:

  • Vrchné tóny: čierna ríbezľa, kumquat, šťavnatá mandarínka 
  • Stredné tóny: svieža orchidea, ružový zemolez, arabský jazmín, turecká ruža 
  • Spodné tóny: jemné santalové drevo, pižmo, krémová vanilka
Krém má skvelú konzistenciu, vďaka čomu sa veľmi dobre rozotiera a rýchlo sa vstrebáva. Pokožku výborne hydratuje a krásne vonia ešte dlho po tom, ako si ho aplikujete. Od Mary Kay som mala viacero krémov na ruky a musím povedať, že to boli vždy tie najlepšie :)

Presuňme sa na tretí produkt, ktorým je kolekcia mini masiek. V kolekcii sa nachádzajú dve menšie masky, ktoré mám doma aj vo veľkom prevedení a milujem ich. Ide o tie najobľúbenejšie, ktoré používam na pravidelnej báze.

Prvou je hydratačná gélová maska Time Wise, ktorá je veľmi príjemná a vhodná pre všetky typy pleti. Jednoducho sa nanáša. Po nanesení počkáte 10 minút a následne si ju zmyjete dolu. Môžete si ju však dať aj večer pred spánkom a následne si ju zmyť ráno. Takéto "overnight" masky mám veľmi rada, pretože na pleti pracujú počas noci a ráno sa zobudíte s "fresh" pleťou. Maska mi vôbec nevysušovala tvár (ako to masky pri mojej už dosť suchej pleti zvyčajne robia), krásne vonia a efekt "znovuzrodenia" sa taktiež dostavuje! Ak ste doteraz nemali žiadnu masku, ktorú by ste si mohli dávať ako počas dňa, tak počas noci, určite vyskúšajte túto. Nebudete ľutovať.


Druhou je ružová ílová maska. Maska je na tvári príjemná. Po zachnutí trochu ťahá, hlavne keď robíte nejaké "väčšie" pohyby s tvárou (ako zvraštenie obočia alebo veľký úsmev). Na tvári je dobré nechať ju 15 minút. Ja som ju nechala trochu dlhšie, pretože som stratila pojem o čase. Ale nijako mi neuškodila.

Dole ide jednoducho. Ja som sa išla sprchovať a umývať hlavu, takže mi nevadilo, že som si zamokrila celé vlasy aj všetko okolo. Ak si dávate nejakú masku, odporúčam ju dávať dole pri sprchovaní. Nikde vám nič netečie a nespravíte mláku okolo umývadla. Čo sa, minimálne mne, stáva. Pravidelne.

Maska mi pleť mierne vysušila, no nebolo to nič, s čím by som sa nestretla pri väčšine iných masiek. Stačilo, aby som na ňu aplikovala hydratačný krém. Čo robím vždy, keď si dávam masku. Dokonca aj takú, ktorá hydratuje.

Posledným produktom je rozjasňujúce supersérum Clinical Solutions, ktoré sa skvelo používa, pretože má praktický aplikátor. Viete si tak dávkovať presne toľko produktu, koľko potrebujete. Sérum je klasickej vodovo-jemne-gélovej konzistencie. Po tvári sa jemne rozleje a ako ho začnete masírovať, skvelo sa vstrebe.


Po sére vždy nejaký čas počkám, niekedy polhodinu, inokedy je to aj hodina a následne si na tvár dám krém. Sérum väčšinou používam na večer a nechám pôsobiť celú noc. Má tak dostatok času na to, aby sa vstrebalo čo najlepšie a začalo účinkovať. Nijako si pleť náhodne nechytám a nedávam ho tak zbytočne dole.

Sérum používam jedenkrát do dňa a skoro každý deň. Niekedy zabudnem alebo si dám na pleť masku a nechcem niekoľko produktov zbytočne kombinovať. Po krátkom čase, približne týždni používania, som si začala všímať, že pleť je jasnejšia. Okrem toho som sa zbavila nerovnomerného tónu. O toto sa stará trojica vysokoúčinných prísad, ktoré takisto bojujú proti vzniku škvŕn spôsobených slnečným žiarením.

A čo vy, aké výrobky ste v poslednej dobe vyskúšali?

Zverejnenie komentára