SOCIAL MEDIA

beauty tip: Revolution Skincare

18. decembra 2022

Ahojte!   

Dnes mám pre ďalší kozmetický článok. Poďme na to!

V minulosti som si myslela, že dekoratívka je “všetko”. Zaujímala ma len tá a nejaká kozmetika na starostlivosť išla bokom. Nehovorím, že som sa o seba nestarala. Skôr som sa však orientovala na druhú stranu.  Spolu s vekom sa však človek učí a ja som sa naučila a zistila som, že dekoratívka je síce super, ale kozmetika na starostlivosť je dôležitejšia.

Okrem hydratačných krémov, čistiacich gélov, odličovacích mliek a micelárnych vôd som sa rozhodla skúšať aj iné, pre mňa ešte neobjavené a nikdy neskúsené výrobky, ako napríklad hydratačné sérum. A práve o tom bude dnešný článok. 

V ElNino.sk som už niekoľkokrát na séra pozerala. Vždy len tak zbežne a zrýchla. To bol aj dôvod, prečo som tam vždy videla iba tie pre zrelú pleť a proti vráskam čo som nechcela. 

Keď som si však nedávno prezerala kozmetické produkty, povedala som si, že budem hľadať lepšie. A tak som sa dostala až k značke Revolution, ktorú mám osobne veľmi rada a produkty od nej patria k mojim najobľúbenejším. Príkladom je tekutý highliter, ktorý patrí k tým najpigmentovanejším aké mám vôbec doma. 

V ponuke tejto značky som našla hydratačné sérum Revolution Skincare Hyaluronic Acid 2%, ktoré som už dávnejšie u niekoho videla. Plus, našla som naň samé dobré recenzie, a tak som ho vhodila do košíka. Hneď prvá výhoda, ktorá sa so sérom spája je, že existuje rovno niekoľko typov. Na svoje si tak príde úplne každý.


Hydratačné sérum sa veľmi jednoduco nanáša, pretože má, tak ako väčšina podobných produktov, pipetu, ktorou jednoducho produkt vezmete a nanesiete na pleť. Sérum je klasickej vodno-gélovej konzistencie. Po tvári sa jemne rozleje a ako ho začnete masírovať, skvelo sa vstrebe.

Po sére vždy nejaký čas počkám, niekedy polhodinu, inokedy je to aj hodina a následne si na tvár dám krém. Sérum väčšinou používam na večer a nechám pôsobiť celú noc. Má tak dostatok času na to, aby sa vstrebalo čo najlepšie a začalo účinkovať. Nijako si pleť náhodne nechytám a nedávam ho tak zbytočne dole.

Sérum používam jedenkrát do dňa a skoro každý deň. Niekedy zabudnem alebo si dám na pleť masku a nechcem niekoľko produktov zbytočne kombinovať. Po asi mesiaci pravidelného používania som si však všimla, že pleť nie je vôbec tak vysušená ako som ju mala niekedy. Samozrejme, možno za to môže aj to, že sa toľko nemaľujem a tým pádom nepoužívam toľko odličovacích prostriedkov, ktoré mi pleť vysušujú.
Na druhú stranu, počas dní, kedy som doma, sa veľmi nemaľujem (alebo úplne minimálne a mejkap nepoužívam) a v takomto skvelom hydratovanom stave som pleť ešte asi nikdy nemala. Takže ja dávam palec hore a som neskutočne rada, že som sérum skúsila.


A ako sérum používam?
Pleť si vždy poriadne vyčistím. Najčastejšie používam micelárnu vodu, ale niekedy používam aj čistiace gély alebo iné prostriedky, ktoré sa zmývajú vodou. Nepoužívam ich však úplne každý deň. Zdajú sa mi silnejšie a možno trochu agresívnejšie na pleť. Preto najčastejšie využívam micelárne vody (ktoré sú pravdepodobne rovnako silné :D ).

Pleť si teda vyčistím a nanesiem sérum. Nechám úplne vstrebať a potom nanesiem hydratačný krém. Nechám pôsobiť cez noc, pleť si ráno vyčistím a nanesiem krém. Účinky séra nemôžete očakávať okamžite, ale až po určitom čase.

A čo vy, skúšali ste niekedy sérum? Ak áno, aké s ním máte skúsenosti? :)

Zverejnenie komentára