SOCIAL MEDIA

beauty tip: Mary Kay

27. novembra 2022

Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila recenziu produktov, ktoré mi nedávno prišli od Mary Kay. Poďme sa na ne pozrieť.

Prvým produktom je Mary Kay Clinical Solutions® Hydratačné supersérum, ktoré mi padlo práve vhod, pretože mi nedávno došlo moje, ktoré som používala už nejaký čas. Práve som rozmýšľala, aké ďalšie si vyberiem. Nechcela som to isté, pretože aj keď mi vyhovovalo, chcela som nejakú zmenu.

Mary Kay Clinical Solutions® Hydratačné supersérum sa skvelo používa, pretože má praktický aplikátor. Viete si tak dávkovať presne toľko produktu, koľko potrebujete. Sérum je klasickej vodovo-jemne-gélovej konzistencie. Po tvári sa jemne rozleje a ako ho začnete masírovať, skvelo sa vstrebe.

Po sére vždy nejaký čas počkám, niekedy polhodinu, inokedy je to aj hodina a následne si na tvár dám krém. Sérum väčšinou používam na večer a nechám pôsobiť celú noc. Má tak dostatok času na to, aby sa vstrebalo čo najlepšie a začalo účinkovať. Nijako si pleť náhodne nechytám a nedávam ho tak zbytočne dole.

Sérum používam jedenkrát do dňa a skoro každý deň. Niekedy zabudnem alebo si dám na pleť masku a nechcem niekoľko produktov zbytočne kombinovať. Po asi mesiaci pravidelného používania som si však všimla, že pleť nie je vôbec tak vysušená ako som ju mala niekedy. 

A ako sérum používam? 
Pleť si vždy poriadne vyčistím. Najčastejšie používam micelárnu vodu, ale niekedy aj čistiace gély alebo iné prostriedky, ktoré sa zmývajú vodou. Následne naseniem sérum  a nechám úplne vstrebať. Potom nanesiem hydratačný krém. Nechám pôsobiť cez noc, pleť si ráno vyčistím a nanesiem znova krém. Účinky séra nemôžete očakávať okamžite, ale až po určitom čase.

Ja dávam tomuto séru 10/10 a je ďalším mojím kozmetickým obľúbencom.

Druhým produktom je Mary Kay Clinical Solutions® Supersérum proti vráskam, ktoré testovala moja mamča. Produkt má slúžiť na zmiernenie viditeľnosti jemných liniek a vrások. Okrem toho má pleti poskytnúť podporu.

Sérum má veľmi podobnú konzistenciu ako Mary Kay Clinical Solutions® Hydratačné supersérum a používa sa rovnako – na vyčistenú pokožku večer pred spaním. Keďže ale sérum skúšala približne 2 týždne, nejaké väčšie zmeny v rámci vrások si nevšimla. Na druhú stranu, veľmi ju potešilo, že sérum skvelo hydratuje pokožku a zanecháva veľmi príjemný pocit po nanesení. Pokožka je vláčnejšia a žiarivejšia.

Mamči už pridávam do košíka ďalšie sérum, aby v jeho používaní mohla pokračovať hneď, ako dopoužíva toto a mohla získať ešte lepšie výsledky :) 

Okrem dvoch hlavných produktov mi dorazilo aj zopár vzoriek. Prvou je Mini zázračná sada 3D, ktorú testovala mamča a ktorá obsahuje:
  • TimeWise® Age Minimize 3D™ Nočný krém – príjemný krém, ktorý zanecháva pleť vláčnu a jemnú. Veľmi rýchlo vsiakne, takže je možné použiť ho aj tesne pred spánkom bez strachu, že sa otrie o obliečku alebo vankúš.
  • TimeWise® Age Minimize 3D™ Cleanser – produkt slúžiaci na vyčistenie pleti. Pleť zanecháva veľmi príjemnú. Plusom je tiež svieži pocit po použití.
  • TimeWise® Age Minimize 3D™ Eye Cream – vyhladzuje, hydratuje a regeneruje očné okolie. Takisto sa rýchlo vstrebáva a zanecháva príjemnú pokožku.
  • TimeWise® Age Minimize 3D™ Day Cream With SPF 30 – denný krém s ochranou SPF, ktorý bojuje proti vzniku vrások a rôznym iným negatívnym faktorom z okolia. Skvelo hydrauje a nevytvára nepríjemný povlak.
Ďalšou vzorkou, ktorá však nebola súčasťou zázračnej sady, je upokojujúce a obnovujúce mlieko Clinical Solutions, ktoré perfektne hydratuje, skvelo sa rozotiera a zanecháva pokožku vláčnu. S mamčou sa nám veľmi páčilo, a preto si určite berieme aj veľké balenie! :) 

Zverejnenie komentára