SOCIAL MEDIA

christmas package

18. decembra 2022
Ahojte!

Pred pár dňami mi z Mary Kay prišiel krásny balíček plný kozmetiky. Poďme sa pozrieť, čo sa v ňom nachádzalo!


Ešte predtým, ako však vôbec začnem hovoriť o tom, čo v ňom bolo, musíme sa zastaviť pri samotnom balíčku, alebo presnejšie kozmetickej taške. Tá je jednoducho prekrásna a vystužená, takže pri prenášaní nemení tvar a udržuje všetku kozmetiku v bezpečí. Okrem kozmetických produktov v nej tak môžete prenášať rôzne iné veci, o ktoré by ste sa mohli báť a ktoré by sa mohli pri prenášaní zničiť, ako napríklad štetce alebo rôzne iné delikátne výrobky.

Taša má okrem krásneho dizajnu aj praktické rameno a vrchnú časť, ktorá je prakticky rozdelená na viacero sekcií. Máte tak istotu, že sa vám v kozmetike neurobí neporiadok.

Prejdime však už k samostatnej kozmetike. Prvým produktom, ktorý som v balíčku objavila, bola vôňa If You Believe, ktorú som si okamžite zamilovala. Musím sa priznať, že zatiaľ som sa nestretla s vôňou od Mary Kay, ktorá by sa mi nepáčila.


If You Believe je príjemná, ženská voňa, ktorá je vhodná na nosenie počas celého roka. Kombinuje citrusové, drevité a kvetinové tóny, ktoré spolu vytvárajú originálnu a nadčasovú vôňu vhodnú pre všetky vekové kategórie. Okrem krásnej vône poteší aj ženský zvodný flakón s krásnym ružovým uzáverom v tvare kvetu.

Ak teda hľadáte príjemnú vôňu, ktorá vydrží dlho a zaujme kombináciou jemných a zároveň sýtych a silných tónov, If You Believe je pre vás tou najlepšou voľbou.

Ďalším produktom je zjemňujúci suchý olej Peaceful Garden. Úprimne sa priznám, že suchý olej som ešte nikdy nemala, takže som sa naň tešila. Oleje na telo vo všeobecnosti príliš nepoužívam, pretože telo si vždy hydratujem po sprche večer tesne predtým, ako si idem ľahnúť a nemám rada pocit, keď si líham "mastná" do postele. To je aj dôvod, prečo si telové mlieka poriadne rozotriem a vždy chvíľku počkám, kým sa vstrebú.


Suchý olej je však praktický v tom, že sa skvelo vstrebáva a nezanecháva mastný filter. Po jeho použití sa vždy cítim príjemne a môžem ísť hneď do postele. Pokožka po jeho použití je hebká a príjemná na dotyk. Nehovoriac o tom, že krásne vonia. Olej vonia presne tak, ako sa volá – Peaceful Garden. Okrem kvetov v ňom cítite aj všetko ostatné, čo cítite v záhrade – zeleň a pôdu. Po jeho použití sa okamžite v mysli premiestnite do svojej záhradky a spomeniete si na príjemné teplé leto.

Posledným produktom je kolekcia tekutých rúžov s vysokým leskom. Mary Kay má v ponuke dve alternatívy – rúže skôr v hnedých a nude odtieňoch a v krásnych výrazných farbách. Ja mám druhú možnosť, ktorú som si okamžite zamilovala. Červený rúž je sýty a výrazný. Láka pohľady a opticky zväčšuje pery. Tmavoružový rúž je romantický a na perách krásne vynikne.


Rúže dokážu odolávať vode, káve aj čaju. Po jedle ich stačí len mierne upraviť. Farba sa aplikuje pomerne jednoducho. Všetko uľahčujú presné a precízne aplikátory. Rúže som si okamžite zamilovala a to aj napriek tomu, že som skôr človek, ktorý preferuje viac matné rúže.

A čo vy? Akú novú kozmetiku ste posledné týždne/mesiace vyskúšali?

Zverejnenie komentára