SOCIAL MEDIA

tangle teezer

2. októbra 2022

 O Tangle Teezeri som tu už jeden článok mala, no nedávno mi v schránke pristál ďalší, a tak som ho pre vás pekne nafotila a spravila som ešte jednu update verziu článku o ňom. Predsa len, po dlhšom čase sa ukážu aj nejaké chybičky alebo niečo, čo vám na ňom nemusí sedieť a pozeráte sa na tú vec inak, ako keď ste boli z nej úplne nadšení v prvý či druhý deň.

Môj prvý Tangle Teezer som si kúpila pred niekoľkými rokmi. Odkedy ho mám, češem sa iba ním a používam iba túto kefu. Je to aj z toho dôvodu, že hrebeň mi nikdy nevyhovoval, vždy ma len šticoval, trhal mi vlasy a elektrizoval. Dlhšie som ho však používala, pretože tú správnu kefu som nikde nemohla nájsť. Alebo som nehľadala a nejako som to neriešila, no pri každom česaní som to ľutovala.

Odkedy som začala používať Tangle Teezer, nič ma neťahá a ani mi netrhá vlasy, za čo som naozaj vďačná, pretože s hrebeňom to bol vždy boj. Na začiatku som si pozerala nejaké recenzie a počúvala som ódy naň od kamarátok, ktoré mi hovorili, aký je skvelý. Najprv som tomu neverila, pretože to boli až "magické" reči o nejakej malej vecičke, ktorá je na vlasy. Po prvom, druhom aj stom používaní sa mi všetky dobré recenzie však potvrdili.

Najsilnejšou stránkou tejto kefy je skutočnosť, že je malá a skladná. Mala som ju so sebou na nedávnom roadtripe po Kalifornii a Nevade, kde som ju poriadne testovala. Nikde mi nezavadzala, stačilo ju len hodiť do kufra alebo vaku a vydať sa na cesty.

K ďalším výhodám sa radí aj skutočnosť, že kefa po vlasoch neprejde len "zvrchu", ale poriadne ich rozčeše do hĺbky. Nemusíte sa tak báť, že by vlasy zostali zamotané, prípadne by vám niekde odstávali. A, samozrejme, nesmiem zabudnúť ani na množstvo dizajnov, z ktorých si môžete vyberať. Ja mám doma dva Tangle Teezery – tento krásy rose gold a čierny s bielymi hviezdičkami. Moja sestra má zas biely (ak sa nemýlim) a jeden čierny s ovečkami (ktorý som jej darovala). Na svoje si tak príde úplne každý.

Menším mínusom Tangle Teezera, ale aj ostatných podobných výrokov je najmä to, že sa veľmi ťažko čistia. Na internete som našla pár návodov, ako ich pomocou nejakej staršej zubnej kefky, vysávaču a šampónu na vlasy umývať, no je to dosť zdĺhavé. Ďalšiu nevýhodu som nenašla.

Ja som s mojím novým Tangle Teezerom neskutočne spokojná. Ten starý už neslúžil tak, ako mal, preto som rada, že som ho mohla vymeniť za nový. A čo vy a kefy na vlasy? Aké používate?

Zverejnenie komentára