SOCIAL MEDIA

coats, coats, coats

26. októbra 2022

 Neviem ako vy, ale ja kabáty milujem! A to neskutočne. Sú elegantné, hodia sa snáď ku všetkému, vyzerajú na postave skvelo a dajú sa skombinovať nielen s opätkami, ale taktiež s teniskami! Moja mama doma len krúti hlavou pri každej zásielke nového kabátu. Najnovšie vyberám ďalšie kabáty, ktorými doplním svoju jesenno-zimnú zbierku. Predsa len, počasie vonku je stále chladnejšie. Ani sa nenazdáme a prídu prvé mrazy či dokonca sneh.

Doma mám nesmierne veľa kabátov, no väčšina z nich má hlboký výstrih (aj tie na zimu) a musím ich kombinovať so šálmi alebo nejakými šatkami, pretože sa inak nosiť nedajú. Práve preto som na začiatku svojho nákupu hľadala hlavne kabáty, ktoré siahajú skôr ku krku.

Prvý, ktorý mi padol do oka, bol tento:

Elegantný, jednoduchý, krásny a hlavne, ako stvorený na jeseň alebo jar. Zapínanie na zips je praktické, dĺžka je skvelá a farba univerzálna, takže sa bude veľmi jednoducho nosiť. Takýto kabátik je must-have, ktorý by vám v šatníku rozhodne nemal chýbať.

Prejdime ďalej. Druhým kabátikom je klasický zavinovací. Takýto typ kabátov mám veľmi rada a doma ich mám hneď niekoľko. Ako však hovorím, kabátov nie je nikdy dosť, preto som sa rozhodla, že tento rok doplním svoju zbierku o ďalší.

V tomto prípade som zvolila:

Nikomu by v šatníku nemal chýbať klasický čierny kabát, ktorý končí pri kolenách, prípadne pod nimi. V kombinácii s vysokými čižmami, prípadne nižšími čižmičkami na opätku získate nadčasový krásny outfit, ktorý bude lákať pohľady aj z diaľky.

Zavinovací kabátik vyzerá dobre a v čiernej sa hodí ku všetkému. Nehovoriac o tom, že by som ho mohla veľmi jednoducho požičiavať aj Bejke (mamči), ktorá kabátiky miluje.

A poďme sa pozrieť ešte na tretí kabátik, ktorý som do tohto zoznamu vybrala:

Väčšinu kabátov, ktoré mám, sú v tmavej farbe ako napríklad sivá, čierna, hnedá. Len málo ich mám v takýchto žiarivých farbách, ktoré sú veľmi zaujímavé. Milujem jeseň a zimu najmä vďaka rôznym outfitom, ktoré môžete aj pomocou kabátov tvoriť. A preto toto obdobie milujem!

Kabátik okrem toho vyzerá veľmi príjemne a teplo. Keď sa doplní pekným šálikom alebo šatkou, nebude v ňom zima ani pri tých najväčších mrazoch!

Okrem toho ešte pridávam ďalšie inšpirácie na ďalšie kabátiky a bundy, ktoré by sa vám mohli hodiť:

Na záver by som povedala asi len toto: Pochodila som veľa obchodov. Či už to boli bežné obchody s oblečením alebo športové obchody, nikde som nič nenašla. Stavila som preto na istotu - internetové obchody. V nich osobne nakupujem aj najradšej. Ak teda premýšľate, že by ste si nejaké kabáty alebo bundy zaobstarali, odporúčam vám prezrieť vody internetu :)

A čo vy a kabáty? :) Aké máte najradšej a kde ich nakupujete?

Zverejnenie komentára