SOCIAL MEDIA

beauty tip: Mary Kay

14. augusta 2022

Ahojte!

Dnes som si pre vás pripravila recenziu produktov, ktoré mi nedávno prišli od Mary Kay. Poďme sa na ne pozrieť.

Začnime rúžom, ktorý som si zamilovala hneď na prvé použitie. Nude farba, ktorú má, je ako stvorená na bežné nosenie. Na perách krásne vyniká, no nepriťahuje príliš pozornosť. Nehovoriac o tom, že opticky zväčšuje pery a dodáva im prirodzený objem. Rúž pery nevysušuje, práve naopak. Perfektne ich hydratuje, vďaka čomu je veľmi príjemný a dobre sa nosí. Mám odtieň Rosewood, no na webovej stránke som videla aj ďalšie krásne odtiene, ako napríklad Naturally Buff alebo Bashful You, nad ktorými premýšľam. Nude rúžov nie je nikdy dosť. A o takých príjemných, ako sú tieto, to platí dvojnásobne.

Musím však povedať, že rúže z Mary Kay mi vyhovujú vždy. Nie sú nepríjemné, na perách dobre držia a aj po hodinách nosenia vyzerajú dobre. Tento gélový pololesklý rúž mi vydržal aj po tom, ako som vypila kávu a zjedla obed. A tomu sa povie skutočná výdrž!

Ďalším produktom, ktorý som tentokrát testovala, bola paletka nááááádherných sýtych odtieňov, ktoré sú perfektné ako na teplé letné počasie, tak aj na to chladné. Už sa neviem dočkať, ako ich budem nosiť aj počas jesene a zimy. Ešte predtým, ako sa však pustíme do samotných očných tieňov, pokochajme sa spolu, prosím, nad nádherným dizajnom celej paletky. Jednoducho wau!

Poďme sa však pozrieť na jednotlivé farby, ktoré pritiahnu pozornosť a dajú sa spolu krásne kombinovať. Niektoré sú trblietavé, iné nie, čo je ideálna kombinácia, pretože paletku môžete využiť na bežné nosenie aj na párty.

Paletka nepráši a veľmi dobre sa s ňou pracuje. Praktické zrkadielko síce pri bežnom líčení doma nepoužívam, no určite sa zíde na cestách. To mi vnuklo ďalšiu myšlienku – paletka nie je príliš veľká, takže ju zmestíte aj do svojej cestovnej tašky a zoberiete všade so sebou.

Očné tiene vydržia na očiach dlhé hodiny bez toho, aby stratili na svojej intenzívnosti. Oči krásne dopĺňajú a sú perfektne pigmentované. Na to, aby ste si ich na pokožke všimli, vám stačí skutočne málo produktu.

Jednotlivé farby nachádzajúce sa v paletke sa dajú spolu veľmi dobre kombinovať. Na to, aby ste sa pekne nalíčili, nepotrebujete ďalšiu paletku.

Ďalším produktom je tekutý rozjasňovač Silver Sand. Jeho pigmentácia je skvelá a dá sa s ním veľmi jednoducho narábať a to najmä vďaka konzistencií. Tá nie je príliš tekutá. Rozjasňovač je celkom hustý a rozotrie sa tak, že pekne splynie s pokožkou, no nestratí sa. Čo sa často pri iných rozjasňovačoch mne stávalo. 

Praktický aplikátor vám zaručuje, že sa s ním veľmi jednoducho pracuje a môžete si sami dávkovať toľko produktu, koľko potrebujete. Osobne takéto aplikátory preferujem omnoho viac, či už pri highliteroch, mejkapoch alebo dokonca aj pri rôznych sérach. Sú omnoho praktickejšie, lepšie a produkt sa dá veľmi jednoducho z nádobky dostať von. Za toto má tento rozjasňovač u mňa veľké plus. 

Posledným produktom je hydratačná dvojkroková sheet mask, ktorá má zaujímavý patent. Musíte ju špeciálne preložiť, aby ste látku navlhčili a následne ju priložili k tvári na 15 – 20 minút. Ja mám osobne veľmi suchú pleť, preto mi maska skvelo padla. Nehovoriac o tom, že som ju použila v horúcom počasí, kedy ma krásne schladila.


Plus, k balíčku som dostala krásnu gumičku a masku na spánok! :) 

A čo vy? Aké produkty ste poslednou dobou skúšali?

Zverejnenie komentára