SOCIAL MEDIA

let's talk about lingerie

25. marca 2021

Baby, akú spodnú bielizeň máte najradšej? Po akej vždy siahnete, keď si idete nejakú kúpiť? 

Ja mám veľmi rada jemné, elegantné a ženské kúsky v čiernej, béžovej, bielej, prípadne červenej farbe. Som vyznávačom rôznych doplnkov, ako zaujímavé šnúrky a čipky. Na druhej strane, nemám rada, keď je podprsenka prekombinovaná a má nebodaj nejaké kamienky. Najradšej mám typy, ktoré sú mierne vystužené a majú kostice. Doteraz som mala na podprsenky vždy šťastie a doma mám len jednu, ktorá ma mierne tlačí. Inak sú všetky príjemné a nevadí mi ich nosiť počas celých dní. 

Odkedy začal "letieť" trend braletiek, vždy som si hovorila, že si jednu zaobstarám. Neskutočne sa mi páčili a zdali sa veľmi príjemné. Moja sestra ich má doma niekoľko a vždy mi hovorila, že sú jedny z jej najobľúbenejších. A ja, aj napriek radám mnohých iných žien, som stále braletky nekupovala. Sama neviem prečo. 

Až som nedávno pozerala ponuku Bonprix a všimla som si nádhernú braletku v modrom prevedení. Vedela som, že toto je môj vysnívaný kúsok. Ako som ju išla vkladať do košíka, zistila som, že nebola v mojom čísle. Sklamane som zo stránky odišla, no nevzdala som sa. Povedala som si, že tentokrát si nejakú už konečne kúpim. 

Večer som sa na Bonprix vrátila a spodnú bielizeň som prehľadala od vrchu po spodok. A čuduj sa svete, našla som! Krásnu červenú s elegantnými, jemnými a ženskými doplnkami, ktoré po oblečení vyzerajú veľmi dobre. Mali aj moje číslo a tak som spolu s ďalšími vecami objednávala. Musím však povedať, že som sa jemne bála, či nebude príliš presvitať. Osobne mi nevadí s podprsenkami experimentovať, ale svoju prvú braletku som chcela peknú, pohodlnú a praktickú - vhodnú na bežné nosenie. 

Hneď ako mi balíček prišiel, išla som na to a braletku skúšala ako prvú. Musím povedať, že sadla krásne. Neskutočne sa mi páčilo, ako dobre držala aj bez toho, aby mala nejakú výstuž. Kostice veľmi pekne dekolt vytvarujú a podprsenka skvelo drží. 

A presvitá? Takmer vôbec. Musím povedať, že má peknú nášivku, ktorá sa stará o to, aby vám nič zbytočne nepresvitalo. Je tak vhodná aj na bežné nosenie, napríklad do mesta alebo práce. Ja ju teraz nosím dosť často doma, pretože je mäkká a príjemná. Človek aj zabúda, že má niečo na sebe. 

Červená farba je veľmi pekná. Hodí sa takmer pod všetko. Dokonca, nevidno ju ani pod niektorými červenými alebo ružovými priehľadnejšími blúzkami a tričkami. Za nňa je toto veľké plus, pretože ju môžem nosiť takmer neustále. 

Z Bonprix je toto už moja tretia podprsenka v poradí, ktorá mi skvelo sadla, dobre vyzerá a nikde netlačí. Predsa len, objednať si spodnú bielizeň hneď na prvú je niekedy poriadne náročné. Ale, ak sa dobre zmeriate a trochu zariskujete, určite sa to oplatí :) 

A čo vy, baby? Máte rady braletky? 

3 komentáre :

  1. Ahojky, co se týče spodního prádla nejradši mám hladkou jednobarevnou podprsenku a to v tělové případně černé barvě, kdežto u kalhotek tam je to trochu větší diskotéka. Kvůli podvozku potřebuju jedině bavlnu a za poslední dobu jsem si oblíbila Dedoles, no a když si chci dopřát sáhnu po kalhotkách Calvin Klein.
    Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám moc ráda krajkované spodní prádlo a tenhle styl se mi poslední dobou také moc líbí. Ta červená barva je opravdu nádherná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přesně tento styl z Bonprixu mám ráda, musím se tam podívat, dlouho jsem neviděla. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť