SOCIAL MEDIA

Victoria's Secret: Vanilla Lace

16. marca 2021

(Dopredu sa ospravedlňujem za nezaostrené obrázky. Posledné mesiace mi strašne blbne šablóna a kazí väčšinu obrázkov.)

Značku Victoria's Secret vám asi nemusím predstavovať. Je to známa značka, ktorá predáva kvalitnú spodnú bielizeň, ktorú milujú ženy po celom svete. Milujem ju takisto aj ja. Jej spodné prádlo je krásne, ženské, zvodné a jednoducho presne také, aké by prádlo malo byť. 

Victoria Secret telový sprej vanilka
Mnohí však netušia, že ženská značka ponúka aj kozmetiku a je známa najmä svojimi telovými sprejmi. Ak ste doteraz nevyskúšali nejaké z ich produktov, určite by ste mali. Ja mám dnes pre vás recenziu na Victoria's Secret Telový sprej Vanilla Lace, ktorý som si okamžite po prvom použití zamilovala.


Hneď ako som videla sprej poprvýkrát, všimla som si, že je trochu iný ako ten, ktorý som si objednávala pred asi XY rokmi (taký klasický ružový, trochu širší a zúžený na spodnej časti, bolo to dávno keď som ho kupovala 😅). 
Zistila som, že dizajn sa dávnejšie menil, čo ma celkom potešilo, pretože tento je omnoho elegantnejší a ženskejší. Rovnako je aj praktickejší, pretože sa vďaka štíhlemu telu zmestí do kabelky alebo kozmetickej taštičky a vyzerá skoro ako klasický parfum.

Telových sprejov mám dom asi päť a neustále ich mením, no vanilkový som ešte nemala. Vanilková vôňa je pre mňa jedna z najobľúbenejších, a keď som videla, že práve Victoria's Secret má takýto sprej, okamžite som si ho vybrala. 

sprej Victoria Secret

Výhodou týchto sprejov je najmä to, že vydržia voňať po celý deň. V kombinácií s ním používam vždy aj nejaký parfum. Ak sa pýtate, či sa dve vône nebijú, pravdou je, že nie, nebijú. Keď mi počas dňa parfum vyprchá a nie je ho cítiť, zastúpi ho tento telový sprej, ktorý sa na pokožke veľmi príjemne rozvíja a každú hodinu vonia lepšie a lepšie. 

Sladká vôňa však nemusí byť pre úplne každého, a preto odporúčam poobzerať sa po inom type. Spreje sú v mnohých variantoch. Mňa zaujali napríklad Passion Struck, Rush alebo Love Spell. Akonáhle tento sprej domíňam, poobzerám sa po jednom z týchto. 

Aplikátor je praktický. Na jedenkrát aplikuje dostatočné množstvo vône. Ja si dávam spravidla dva, maximálne tri streky. Ako som spomenula, vôňa vydrží dlho. Na oblečení ju cítiť celý deň. 

telový sprej od Victoria Secret
Objem nádobky je 250 ml a vydrží veľmi dlho. Na telo stačí aplikovať len pár streknutí. 
Okrem telového spreju nájdete na e-shope Notino napríklad aj klasické parfumy či telové mlieka. Do takej peknej zbierky Victoria's Secret kozmetiky sa to bude určite hodiť! :) 

5 komentárov :

  1. Looks really good
    Have a nice day!

    https://softcutieblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. VS značku miluju ! :) Takže nadšení chápu.

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Spreje od VS nikdy nezklamou, vždy jsem se těšila na letiště, až si nějaký opět pořídím a tenhle vanilkový musí být dokonalý. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem popravdě ještě od nich nic neměla a tyto spreje mě ani tolik nelákají. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť