Neviem, ako to máte vy, ale u nás doma sa televízia pozerá úplne minimálne. Počas bežného týždňa ju skoro vôbec nezapíname a počas víkendov si najčastejšie premietneme film (cez notebook na telku), takže televízne stanice skoro nepozeráme. Ako sme však počas tento karantény viac doma (minimálne moji rodičia, ktorí presedlali na home office a čudujú sa, ako tak ja môžem fungovať nonstop), televíziu zapíname o niečo viac. Trávime pri nej spolu čas, pozeráme televízne noviny a občas si pozrieme na nej aj nejaký ten film. Pretože raz za čas tam v tej televízií aj nejaký dobrý film ide (to že premiéru filmu z roku 2018 považujú za premiéru nového filmu alebo niektoré filmy chodia stále dookola komentovať nebudeme).
A ako sme tak minule pozerali jednu z televíznych staníc (sama už neviem, ktorá to bola), nejako som si uvedomila, ako mi niekedy tie reklamy všetky v telke vadili a ako som si zvykla na ten komfort filmov na Netflixe, HBO alebo iných streamovacích službách (čo si budeme, niektoré aj na čierno vypirátené).
Keď išla už piata reklama za poslednú hodinu, mala som chuť celú telku vypnúť, ovládač od nej vyhodiť von oknom a nikdy viac ju nezapnúť. Bola by to škoda ako rozbitého okna, tak aj ovládača a koniec koncov, aj nie príliš lacnej telky. Tak som si povedala, že namiesto toho, aby som niečo zničila, využijem túto otrasnú situáciu na napísanie článku. Pretože neviem, či ste si to všimli, ale tie otravné a trápne reklamy sa posunuli z televízie na internet a to spôsobom, že sa objavovali najprv v blogosfére a potom pomaly na sociálnych sieťach.
S vývojom sociálnych sietí, a to najmä Instagramu, sa objavila nová platforma, na ktorej sa značky objavili. Začali svoje výrobky, už za vyššiu cenu, poskytovať aj influencerom a unfluecerkám.
Tento typ reklamy bol na začiatku v poriadku. Bol príjemný, pretože to bolo osvieženie od reklamých spotov v telke a bilboardov pri cestách. Ľudí taký typ reklamy nebavil a chceli vidieť niečo nové. A práve bloggerky a influenceri boli niečo takéto. Niečo nové a zaujímavé.
Preto, najbližšie, keď si budete dávať face palm, myslite na to, že stále tu existuje horšia alternatíva, ktorou sú reklamy v televízií, ktorých je tak veľa, že z 1 a pol hodinového filmu spravia 3,5 hodinový.
Já se na televizi v týdnu také moc nedívám, pro mě není v TV takový dobrý výběr, není chuť a i ty reklamy jsou otravné, přeci jen je lepší si pustit něco v klidu z notebooku, bez reklam :)
OdpovedaťOdstrániťSomethingbykate
I don't have cable TV and only have streaming services. So whenever I am at my parent's house or something (which I haven't been in a long while thanks to everything happening in the world) and there are endless commercials, I find my patience for them is so much lower!
OdpovedaťOdstrániťthe creation of beauty is art.
Veľmi sa mi páči téma tvojho článku. :) Veru, tie reklamy pekne lezú na nervy, ale holt, nová doba. :D Inak čo sa týka Instagramu, tiež mi príde, že to už niektorým začalo prerastať cez hlavu, preto som si s novým profilom podstatne pretriedila zoznam tých, čo sledujem.
OdpovedaťOdstrániťSabi z blogu Beautiful savage
Já si televizi sama od sebe nikdy nezapnu, až se budeme s přítelem stěhovat do domečku, ani bych ji tam nemusela mít, protože když už si opravdu chci něco pustit, tak si to většinou pustím na notebooku z internetu bez reklam a v klidu. :)
OdpovedaťOdstrániťLucka z Seriouszone