SOCIAL MEDIA

what's new?

26. marca 2020
Šaty robia človeka. Túto vetu som počula už toľkokrát. Vždy sa pri nej pousmejem. Viem, že mnohí ľudia "neveria" na to, akú silu má oblečenie. Dokáže spraviť dobrý alebo zlý prvý dojem. Taktiež celkom ovpylvňuje to, ako na druhého človeka pozeráme.

Počas svojho života som niekoľkokrát zmenila svoj štýl. Kým v minulosti som mala rada farebné a rôzne vzorové veci, dnes sú to skôr nude alebo jemnejšie farby. Len málokedy stavím na nejakú výraznejšiu farbu a už vôbec nie na neónové odtiene. Na konci maturitného ročníka som napríklad preferovala sukne a šaty. To sa zmenilo a posledný rok a pol nosím skoro neustále rôzne typy nohavíc. A tým nemyslím len rifle, ale akékoľvek nohavice.

Dnes som si pre vás pripravila ďalší článok, v ktorom vám ukážem zopár noviniek, ktoré mi nedávno prišli a musím povedať, že ma veľmi potešili. Presne kopírujú aj moju náklonnosť k jemným a skôr nude farbám. Poďme sa teda pozrieť, čo mi prišlo:

Prvé je nude tričko v béžovej farbe s nápisom Babe. Musím povedať, že tričká z obchodu Femme mi neskutočne sedia. Sú príjemné na nosenie a skvelo vždy sadnú. Nehovoriac o skvelom materiáli a o tom, že vydržia veľmi dlho. Plus, mám rada jednoduchosť a toto tričko s jedným nápisom to skvelo zobrazuje.
Druhým kúskom je takáto crop mikina. Osobne moc crop veci nemusím, ale! Táto mikina ma zaujala svojím vzorovaným dizajnom. Taktiež mám veľmi rada svetre a k mojim tmavým nohaviciam sa bude veľmi jednoducho kombinovať.
Tretím kúskom je ružový oversized sveter. Ružovú farbu moc nemusím, ale niektoré kúsky sú zaujímavé. Tento sveter ma zaujal tým, ako vyzeral, a tak som mu "odpustila" aj jeho nepríjemný ružový nádych. Naživo však vyzerá omnoho krajšie a je veľmi príjemný!

Posledný, štvrtým kúskom, sú tvarovacie nohavičky. Tvarovacie spodné prádlo som doma mala len raz, keď išlo o šortky. Tie však neboli príliš kvalitné a dobre nedržali. Preto som si k takémuto typu oblečenia vytvorila mierny odstup. Keď som však videla tieto nohavičky, skúsila som to. A môžem povedať, že postavu skvelo vytvarujú. Plus, ide o nohavičky a nie šortky, takže sú vhodné aj pod kratšie sukne alebo šaty :)

6 komentárov :

  1. Nosíš skvělé kousky, tvůj styl se mi moc líbí! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. That patterned sweater is such a strong piece. It really makes a statement. I love it!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéj, fakt úžasné veci. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také jsem hodně měnila styl, ale stále mám ráda i výraznější barvy, nicméně spíše jednoduché, nebo když už tak na sport :) tím myslím bez bláznivých obrázků. Mně se líbí ty nohavičky, může to být poměrně praktické.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť